» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
در تبلیغ intel، لبرون جیمز به کودک در حال گریه تغییر شکل داد


ام بی ای نیوز: کمپانی "اینتل" از برخی از بزرگترین ورزشکاران جهان مثل "مایکل فلپس" و "تام ِبرَدی" فیلم برداری کرده و در تبلیغاتش از ‌آن‌ها استفاده کرده است و این روزها دوباره به سراغ انجام کارهای مشابه رفته است. در آخرین تبلیغ کمپانی" لبرون جیمز" ستاره لیگ NBA در شکل و شمایل بامزه‌‌ای، از شادی گریه می‌کند.

در این تبلیغ، صورت قهرمان سه دوره مسابقات NBA، به صورت یک کودک در حال گریه تغییر می‌کند و دوباره به حالت اولیه باز می‌گردد تا قابلیت‌های محصول جدید "اینتل"، Intel’s 360-degree را در فناوری بازپخش و چرخش زوایای مختلف فیلم‌برداری و عکس‌برداری، مشخص کند.

اخیرا اینتل لحظات حساسی از عملکرد مایکل فلپس در المپیک ریو و نمایش تام بردی در مسابقه سوپربول (فینال مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی NFL) را در قالب تبلیغ عرضه کرده بود. این بار این برند تجاری تصمیم گرفت تا به سراغ مسابقه بزرگ دیگری از رقابت‌های نیمه نهایی بسکتبال NCAA برود.

"استیو فاند" مدیر فروش اینتل می‌گوید: "ما به شایسته سالاری معتقدیم و از نگاه بازار، ارتباط عملکرد بزرگترین و بهترین ورزشکاران جهان با کارایی تکنولوژی، تناسب خوبی دارد." وی ادامه می‌دهد: " این یک ایده سرگرم کننده و جالب است که که شما بتوانید از طریق تکنولوژی Intel 360 پدیده‌ها را از زوایایی ببینید که تا کنون قادر به دیدن آن نبودید."

سرمایه‌گذاری روی ورزش و فعالیت‌های فرهنگی عام‌المنفعه تا به این جای کار برای اینتل نتیجه بخش بوده است. به گفته استیو فاند، این برند تجاری بهترین شرایط اقتصادی تاریخ خود را در سه ماه آخر سال 2016 پشت سر گذاشته است.
"توانایی ما در عبور از موانع، رغبت و برقراری ارتباط با فرهنگ مردم پسند با تمامی معیارها در حال حرکت رو به جلو است." وی ادامه می‌دهد: "ما از کاری که انجام می‌دهیم و جهش بزرگی که تجارت‌مان داشته است، احساس بسیار خوبی داریم."



مترجم: محمود هاشمی
www.adweek.com
دوشنبه 14 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سرمایه‌گذاری 1.6 میلیارد دلاری اینتل در چ ...
  • اینتل برای جوانان مجله اینترنتی راه اندا ...
  • لبرون جیمز در تبلیغ الهام بخش نایک
  • چرا آگهی مایکل فلپس Under Armour پرمخاطب‌ترین ...
  • رایانه‌ای به اندازه یک دکمه
  • رویای لپ‌تاپ بدون سیم محقق شد
  • سامسونگ، اینتل را پشت سر گذاشت
  • Snapchat و داستانهای ما برای مسابقات بسکتبال ...
  • بازی پیچیده اسپانسرها در مسابقات ورزشی
  • برترین تکنولوژی‌‌های هفته
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر