» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
شترمرغی که در تبلیغ سامسونگ پرواز کرد


ام بی ای نیوز: معمولاَ وقتی حیوانی چیزی را روی سرش میگیرد خیر خوش یمنی نیست. اما تبلیغ جدید و فریبنده لئوبرنت برای سامسونگ این رویا را به حقیقت تبدیل کرده است.
سامسونگ تعداد زیادی تبلیغ برای هدست Gear VR خود انجام داده که نشان میدهد مردم هدست را روی چشمشان گذاشته اند (که به نوعی عجیب بنظر میرسد اما نقطه جدیدی برای سامسونگ به شمار می رود) که برای بار اول امروز در رویدادهای سامسونگ و تلفن هوشمند Galaxy S8 و Galaxy S8+ معرفی شد.
درواقع نتایج اش جذاب و هوشمندانه هستند.



بطور شفاف شترمرغ مخلوق خارق العاده و توانایی است که میتواند سرنوشت خود را با هدست VR تکمیل کند و تبدیل به استعاره ای برای سامسونگ بشود (پرنده زمینی ای که جزئی از یک لطیفه است، اما اگرخودش را باور کند میتواند اوج بگیرد.)
شعاری که DoWhatYouCant# به کار برد یک طنین موجز خوب رویهم رفته نکته خیلی شیرین و سرگرم کننده ای است (سخنی که بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران گفته هایش را با آن به اتمام رساند) و این نشانه ای از دوباره به پا خواستن و اهتراز پرچم سامسونگ بعد از افتضاحی است که Note7 به بار آورد.

Galaxy S8 و Galaxy S8+ با صفحه نمایشی که تا لبه دستگاه کشیده شده و بررسی قویتری رونمایی شد و سایت Wired آن را (اطلاعیه ای مهم) نامید و اطلاعاتی از آنچه که سامسونگ در طی 6ماه گذشته از سر گذرانده بود را انتشار داد. بعضی از مطبوعات خوب عینا نجات دهنده زندگی هستند.
و هم اینک سامسونگ بعد از اتفاقی Note7 درحال بررسی روشهای تست باتری خودش است و GalaxyS8 و Galaxy S8+ تحت یک تست هشت مرحله ای و سلسله نظاراتی قرار گرفته اند.



شترمرغی که در تبلیغ سامسونگ پرواز کرد

مترجم: عسل نبات عليزاده
www.adweek.com
سه شنبه 15 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فروش گوشی‌های Galaxy S سامسونگ از 100 میلیون د ...
  • سامسونگ و معرفی رسمی Galaxy Ace 3
  • یک ماه تا رونمایی از گوشی Galaxy S7 edge مشکی بر ...
  • Galaxy S8 و معرفی پرچمدار سامسونگ
  • سامسونگ یک میلیون تبلت فروخت
  • گوشی جدید سامسونگ با چشم کنترل می‌شود
  • گلکسی خمیده سامسونگ ماه آینده می‌آید
  • افزایش سهم سامسونگ در بازار جهاني گوشي‌ه ...
  • فروش 10 میلیون Galaxy S III در دنیا
  • اعلام دلیل انفجارهای Note 7 سامسونگ
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر