» مک دونالد و صبر و انتظار پدران
» آرامش پس از طوفان
» معرفی خدمات شتاب "ملل" در ماه رمضان
» کارآفرینان از بلندپروازی نمی ترسند
» هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپرست خانوار
» حس خوب مخاطبان در کمپین مناسبتی
» نقش خاطره بر قلب مخاطبان
» درخشش محصولات ایرانی در میادین بین المللی
» عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان
» چرا لوگوها معمولا در سمت چپ قرار می‌گیرند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ال جی و شستشوی لباس ها با آب کاکتوس


ام بی ای نیوز: در راستای تبلیغ آب کم مورد استفاده در شستشوی لباس های با ماشین های لباسشویی "Smart Care" ال جی، این برند با قرار دادن یک دستگاه ماشین لباسشویی در صحرای "آتاکاما" شیلی، به وسیله آب کاکتوس چند تکه لباس را می شوید.

این آگهی تبلیغاتی به منظور تاکید روی کاهش 42 درصدی مصرف آب لباسشویی های Smart Care ال جی در هر برنامه شستشو طراحی و ساخته شده است. آژانس تبلیغاتی "Y & R" برزیل با همکاری گیاهشناسانی از همان کشور، مارلون کامارا ماپادو و ریکاردو کاردیم این تجربه را کسب کرد. به این ترتیب لباسشویی با استفاده از یک ابزار با طراحی خاص به کاکتوسی وصل شد و از تکنیک های غیر تهاجمی بی ضرر برای گیاهان بهره کافی را برد.

این ویدیو روی همه کانال های دیجیتال برند اجرا می شود. به اعتقاد رافائل پیتانگای، معاون خلاقیت در آژانس تبلیغاتی "Y&R" برزیل، ویدیوی فوق بخشی از پلت فرم "Field Test" جدید برند را تشکیل می دهد که هدفی جز ثبت موقعیت برند به عنوان ارائه دهنده اطلاعات، ابزار های تفریحی و سرگرم کننده و محتوای مرتبط با مصرف کنندگان خود را در سر نمی پروراند.

به گفته او آژانس های تبلیغاتی می توانند از عرضه خدمات ارتباطی برند با مشتریان خود فراتر بروند. در این مورد خاص، آژانس تبلیغاتی "Y&R" برزیل از علم و طبیعت برای جلب توجه به سوی ویژگی های متمایز یک محصول نسبت به دیگران استفاده کرد.

دست اندرکاران
آژانس تبلیغاتی: Y & R برزیل
مشتری: ال جی
معاون خلاقیت: رافائل پیتانگای
مدیر خلاقیت: رافائل پیتانگای
مدیر خلاقیت:ویکتور سانتانا
دستیار مدیر خلاقیت: دانیل گروو
مدیر هنری: فلیپه پاوانی
نویسنده: برناردو تاوارز
کارگردان هنری: مارکوس لی
تهیه کننده: تایس گوردون
شرکت فیلمسازی: 7Films
کارگزدان: گوگو سپی
صدا: Cabaret



ال جی و شستشوی لباس ها با آب کاکتوس

مترجم: مرضيه فروتن
www.creativityp-online.com
یکشنبه 20 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • به لباس های خود احترام بگذارید
  • نرم کننده لباس "Perla": حجاب
  • ماشین لباسشویی هوازی با طراحی ایرانی
  • پودر لباسشویی Tide
  • سپاه رستگاری: لباس گرم منجی جان افراد
  • عدم استفاده از صندلی کودک می تواند بُکُشد
  • زباله گران قیمت است
  • ماشین لباس شویی ال جی با طراحی ویژه
  • مرد مرحوم در آسانسور، وسیله‌ای برای تبلی ...
  • Drive Day و کامیون غذای متحرک مکدونالد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر