» توییتر و ساخت ویدئویی در مورد قدرت زنان
» ویرگول، شروعی دوباره برای خواندن
» پروموشن بلیط های هواپیمایی نروژ توسط پلیس های بریتانیایی
» چطور با گوگل وب سایت بسازیم؟
» غلط های دوست داشتنی تبلیغاتی
» معرفی کتاب: آشوب بزرگ
» Skype در BMW
» آمازون از اپلیکیشن پیام رسان خود رو نمایی می کند
» رفاه رویایی با برلیانس
» ویرایش حرفه ای عکس توسط هوش مصنوعی گوگل

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
خوشمزه ترین وبسایت شکلاتی جهان


ام بی ای نیوز: یکی از بزرگ ترین مشکلات دنیای اینترنت عدم امکان خوردن محتوای وبسایت ها است.
حداقل، مجریان بازاریابی در بخش عملیات شرکت شکلات سازی "Hershey" برزیل ظاهرا به این موضوع فکر می کنند. این شکلات ساز معروف اخیرا با راه اندازی یک کمپین خاص در پی اصلاح این اشتباه برآمده است. در این راستا وبسایت شرکت به جای عناصر واقعی با نمونه های شکلاتی پر و به عنوان جایزه به طرفداران عرضه شد.
از جمله این اشیاء شکلاتی می توان به عینک های آفتابی، سبیل، ایموجی هایی با صورت های شاد، سیب زمینی سرخ کرده و حتی یک دکمه "play" یوتیوب، همگی ساخته شده از شکلات جامد، اشاره کرد. همه این عناصر در صفحه اصلی وبسایت تبلیغ شدند. این آگهی، محصول آژانس تبلیغاتی "Aktuellmix" طبیعتا "Eaternet" نام گرفت.

بازدید کنندگان علاقمند به مجسمه های شکلاتی امکان خرید یک قالب شکلات Hershey در هر کجای جهان و استفاده از کد نوشته شده بر روی کاغذ شکلات در راه کسب شانس نیل به رویا های خود را به دست می آوردند.
هر وبسایتی می تواند ایده عرضه یک محصول خوردنی و تا حدی مشکوک را اجرا کند. حتی تابستان گذشته یک روزنامه شکلاتی به نام "impeachment" به معنای استیضاح نیز برکناری رییس جمهور برزیل، دیلما روسف" را به یاد همگان می آورد.
اعطای هدایای خاص به شخصیت های دنیای رسانه موجب ترفیع جایگاه پروفایل یک کمپین می شود. یک وبلاگ نویس موسوم به "هوگو گلاس" به سبک لوگوی "Hugo Boss" یک قالب شکلات منقش به اسم خود ساخت.

فرمول جدید Hershey رمز موفقیت فراوان و دور از انتظار این شرکت بود که با داده های آماری مرسوم و متداول حمایت شد اما بهترین بخش ازاین داده های اطلاعاتی تحویل دو تن شکلات به طرفداران بود که معمولا هیچ برندی نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد.



خوشمزه ترین وبسایت شکلاتی جهان

مترجم: مرضيه فروتن
www.adweek.com
چهارشنبه 23 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • با پوستر های شکلاتی خوردنی رژیم ژانویه خو ...
  • پرینتری مخصوص عاشقان شکلات
  • عکس شکلاتی
  • Kit Kat سفید در انگلستان
  • ساندویچِ بستنی؛ بستنی، شکلات، بیسکوییت
  • خمیردندانی با طعم کاکائو
  • پوسترهای Kit Kat از جنس شکلات
  • گوگل؛ Android KitKat
  • تبلت شکلاتی گوگل در راه است
  • جی پی اسِ‌ شکلات‌های نستله، برنده‌های 10 ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر