» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
برای پدر که بهترین است...

ام بی ای نیوز: به فاصله کمی از نوروز برندها با مناسبتی مهم و سرنوشت ساز که تاثیر زیادی بر فروششان می‌گذارد، مواجه شدند. مناسبت روز پدر برای برخی از برندها به مانند فعالان حوزه پوشاک، کیف و چرم... به خاطر افزایش فروش، مهم و حیاتی ست. بنابراین چنین برندهایی به این مناسبت نگاه ویژه ایی دارند و برنامه‌های تبلیغاتی متفاوتی را اکران می‌کنند. برند گراد یکی از فعالان حوزه پوشاک به مناسبت روز پدر آگهی های محیطی را با شعار " بهترین برای بهترین !" اکران کرده است.

محمد بهادری نژاد مدیر بازاریابی برند گراد در این باره به ام بی ای نیوز گفت: برند گراد برای هر سال تقویمی را تهیه و به مناسبت های مختلف آگهی های متناسبی را اکران می‌کند.
آگهی مناسبتی روز پدر نیز با توجه به این روند کاری در روز مشخص شده از طریق رسانه های محیطی منتشر شد. سعی مان براین بود که آگهی مناسبتی روز پدر را نیز به مانند مابقی آگهی ها بطور غیر مستقیم به سمت اطلاع رسانی درباره فروش ویژه سوق دهیم. به نوعی آگهی را با رویکرد فروش اکران کنیم. همین موضوع باعث شده که در آگهی‌های مناسبتی المانی از محصول بزرگنمایی شود. المانی که با مناسبت همپوشانی درستی نیز داشته باشد تا بتوان از طریق آن پیام آگهی راحت‌تر به مخاطبان ارسال شود. در این آگهی علاوه بر المان کت و شلوار که نمادی از مردانگی بود از بج سینه ایی شبیه به سبیل هم استفاده کردیم. بج سینه ایی که به مانند یک نشان در سمت چپ تصویر قرار گرفته است. نشانی که یادآور محبتی ست که هر فردی از پدرش در قلب خود حس می‌کند.

آگهی مورد نظر به گونه‌ایی طراحی شده که مخاطبان به راحتی و حتی بدون دیدن شعار هم پیام را درک و دریافت کنند. طرحی که شکل و شمایل اش کاملا یادآور تیپ پدران است. بهادری نژاد درباره شعار طرح آگهی برند گراد می‌گوید: شعار " بهترین برای بهترین" نیز همراستا با المان طرح در نظر گرفته شده است. شعاری که به ماهیت و رویکرد برند بازگشته و عنوان میکند، مشتریان با خرید محصولات گراد و هدیه به پدرشان بهترین را برای بهترین هدیه می‌دهند. طراحی ساده ی شعار و طرح از دغدغه های مهم برند گراد است. سادگی که برای مخاطبان دلنشین نیز باشد. در پایان باید بگویم: این آگهی در شبکه های اجتماعی نیز با کمی تغییر در اسلوگان منتشر شد. اسلوگان هایی مانند "هدیه ای مناسب برای بهترین مرد زندگی" و... همچنین آگهی اصلی مناسبتی برند گراد در طرح های مختلفی منتشر شد که در هر کدام گروه محصولی معرفی شدند.

برای پدر که بهترین است...

mbanews.ir-نرگس فرجی
سه شنبه 22 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پیراهنی سفید با لکه‌ای از انار
  • 22 بهمن؛ اکران آگهی مناسبتی خلاق بر روی رس ...
  • آقای گراد وارد می شود
  • بهترین بهار با بهترین کیفیت
  • پیش میاد دیگه...
  • تغییر بسته‌بندی به مناسبت جام‌جهانی
  • صندوق های آرامش زا
  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  • دوازده‌ساعت پاکیزگی در ماه پاکی
  • گراد، میزبان گرم لحظه های سرد پاییز و زمس ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر