غذا خوردن، یوگا و رقص به سبک هندی در تبلیغ لوفتانزا » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
غذا خوردن، یوگا و رقص به سبک هندی در تبلیغ لوفتانزا


ام بی ای نیوز: شرکت فیلمسازی "CZAR Film" با همکاری شرکت فیلمسازی "LS Productions" و آژانس تبلیغاتی "Kolle Rebbe" هامبورگ همزمان با اقدام بزرگ ترین شرکت هواپیمایی مسافربری آلمان برای افزایش مسیر های پرواز به سمت هند، کمپینی جدید را برای لوفتانزای این کشور راه اندازی می کند.

این فیلم به کارگردانی مارتین ورنر، از شرکت فیلمسازی "CZAR"، حول نحوه آموزش هندی یک مربی به تیم انگلیسی خود می چرخد. همه عناصر این روش، از خوردن و آموزش گرفته تا یوگا و رقص، به سبک هندی است. شرکت فیلمسازی "LS Productions" توسط "CZAR" به این کار دعوت شد و وظیفه پیدا کردن یک استادیوم کریکت انگلیسی برای فیلمبرداری را داشت. چالش یافتن یک زمین کریکت به دور از هر گونه وابستگی به دیگر خطوط هواپیمایی جهان چالشی بزرگ به شمار می رفت زیرا بسیاری از زمین های کریکت انگلستان پیش از این به تصرف سایر رقبا در آمده بودند. با طرح نام هشت استادیوم موجود و بررسی وضعیت آن ها، "Edgbaston" در بیرمنگهام انتخاب نهایی مشتری بود. این زمین بازی کریکت به عنوان چهارمین زمین بزرگ بازی در انگلستان با ظرفیت 25 هزار نفر تماشاگر، قطعا به پس زمینه ای چشمگیر و تاثیرگذار برای فیلمبرداری تبدیل شد.

مشتری: لوفتانزا
آژانس تبلیغاتی: Kolle Rebbe، هامبورگ
شرکت فیلمسازی: Czar Film
کشور: آلمان

دست اندرکاران
کارگردان: مارتین ورنر
تهیه کننده اجرایی: تورن ماترت
تهیه کننده اجرایی: سارا دراموند
مدیر عکاسی: جالو فیبر

غذا خوردن، یوگا و رقص به سبک هندی در تبلیغ لوفتانزا

مترجم: مرضيه فروتن
www.bestadsontv.com
سه شنبه 29 فروردین 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نرم کننده لباس "Perla": حجاب
  • اسنیکرز: مثل پله فوتبال بازی کنید
  • امتناع بازیکن مسلمان از تبلیغ مشروبات
  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • نایک و جهانی که زمین اسکیت می شود
  • آگهی تبلیغاتی روز مادر با الهام از یک داس ...
  • فوتبال ببینیم یا تبلیغ؟
  • بارش پول از حلقه بسکتبال در شاهکار تبلیغا ...
  • ابتکار ویژه فیفا در حوزه تبلیغات
  • جوانان بی خانمان ابر قهرمان می شوند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر