» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
43 هزار بادکنک و نمایش قدرت یک قطره مایع ظرفشویی "Fairy"


ام بی ای نیوز: برند "Fairy" متعلق به شرکت "Procter & Gamble" با استفاده از 43 هزار عدد بادکنک سازه ای عظیم ساخت. هدف از انجام این کار نمایش قدرت یک قطره مایع ظرفشویی است.

عملیات ساخت این اثر هنری، محصول آزانس تبلیغاتی "Publicis" نیویورک، دو روز زمان برد و برای اولین بار در تاریخ فعالیت های برند محصولات بهداشتی خانگی P&G، فیلمبرداری از آن با استفاده از هواپیما های بدون سرنشین و دوربین های 360 درجه ای صورت گرفت.
حباب های سازه از جنس مواد زیست تخریب پذیر، در ابعاد 13 تا 89 سانتیمتر، فضایی با حجم کلی 480 متر مکعب را به وجود آورده اند.

به گفته ویکتور لیل نگره، مدیر جهانی برند "Fairy"، این برند از دهه 1950 میلادی تاکنون در آشپزخانه های سرتاسر انگلستان حضور داشته و حالا حباب های چربی زدای خود را از آشپزخانه به صحنه ای بزرگ تر آورده است تا همگان از آن لذت ببرند.
مارک رونکوییلو، مدیر اجرایی خلاقیت در Publicis نیویورک افزود که یکی از هیجان انگیز ترین جنبه های کمپین، عناصر دیجیتال آن است. از طریق یک ویدیوی 360 درجه ای، مصرف کنندگان می توانند در صورت برخورداری از سابقه حضور شخصی در سازه فوق، از همه زوایا و روزنه های آن بازدید به عمل آورند.

43 هزار بادکنک و نمایش قدرت یک قطره مایع ظرفشویی "Fairy"

مترجم: مرضيه فروتن
www.campaignlive.com
شنبه 2 اردیبهشت 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • از بغل کردت پدر تا شعار خودش
  • بیلبوردی که چربی زدایی می کند!
  • برای تبلیغ مایع ظرفشویی، آب و روغن در یک ب ...
  • مدیر تجربه در آژانس تبلیغاتی، حاصل ادغام ...
  • بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل ...
  • رونمایی از تبلت عظیم مایکروسافت در لندن
  • جنبه ی دیگری هم وجود دارد
  • بزرگ‌ترین سازه اپل شیشه‏ ای می‏شود
  • آمازون در میدان تایمز
  • Ariel با لباس ها رابطه احساسی برقرار می کند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر