» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
در "کامبی دام" سان استار، با هم کامل تریم


ام بی ای نیوز: همه ما حداقل یکبار با آبمیوه های پاکتی روبرو شدیم. آبمیوه هایی از برند های مختلف که معمولا فرم و شکل بسته بندی يكسانى دارند. آبمیوه های لیتری ای که برای نوشيدنشان باید از لیوان استفاده کرد و معمولا برای خارج کردن تمامی محتویات آن دچار مشکل می شویم و همیشه مقداری از آبمیوه داخل پاكت باقی می ماند.

اما امروزه رفتار مصرف آبمیوه متفاوت و شاید کمی به واقعیت نزدیک تر شده است، عادتی که امروزه خیلی ها در نوشیدن آب دارند، به سراغ یخچال می روند و آن را با بطری سر ميکشند. رفتار مصرفی که باعث می شود شما برای استفاده شخصی از یک آبمیوه یک لیتری استفاده کنید.
سان استار از این عادت مصرف برای بسته بندی های جدید خود استفاده کرده و هویتی جدید در آبمیوه های خود پدید آورده است. این بسته بندی از ترکیب تتراپک و بطری ایجاد می شود که کامبی دام نام دارد كه علاوه بر محافظت قبلی می توانید آن را به صورت بطری استفاده کنید و سر بکشید.

تکنولوژی ساخت اين بسته بندى، بهره مندى از یک شرکت آلمانی است که به مدت سه سال در ایران به انحصار برند سان استار درآمده.
این محصول تازه متولد شده توسط رویدادی باشکوه و کم نظیر از لحاظ محتوا و فنی در تهران لانچ شد. کانون ایران نوین که پیش از این در بخش آگهی ها و سفیر برند سان استار نقش داشت، این بار مسئولیت این رویداد باشکوه و کم نظیر را نیز به عهده گرفت.
ام بی ای نیوز گفتگویی دارد با خانم هدیه راد مدیر همایش ها و سمینارهای کانون ایران نوین و همکارانشان در ارتباط با این رویداد که می توانید ویدیو این مصاحبه را مشاهده فرمایید.

مدیر پروژه: شیوا آسودگان
مدیر واحد امور مشتریان : محمد اعلائی
مدیر واحد همایش ها: هدیه همایون راد
مدیر تولید: جمشید کرمانی
سناریو و ایده پردازی : محمد هاشمیان
آژانس: کانون ایران نوین



در "کامبی دام" سان استار، با هم کامل تریم

mbanews.ir-بهنام نيک فر
سه شنبه 29 فروردین 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آب پرتقال پرطرفدارترین آبمیوه در ایران ا ...
  • قوطی خلاقانه آبمیوه با شکل و ظاهر بامبو
  • تبلیغات خلاق: بسته بندی مبتکرانه آبمیوه
  • کم‌فروشی در بازار آبمیوه
  • از این پس کول، رونمایی شد
  • ‍مصرف آبمیوه در سال جاری افزایش می‌یابد
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  • عطیه؛ نام تجاری آبمیوه سیب-لیمو
  • قاچاق انواع نوشیدنی و آبمیوه به کشور
  • ظرف یک لب به هم زدن!
  •  
     

     

     
     
    شماره نظر: 1 | نويسنده: akoulad | [ايميل] | تاريخ ارسال: 3/02/1396 - 17:21
     
    سلام لطفا این صفحه که در مورد این تبلیغ نوشته رو مشاهده کنید:
    https://www.instagram.com/p/BSmVLiBhVNX

    اینکه فرهنگ سازی بکنیم که مردم با بطری بزرگ نوشیدنی رو میل کنند فکر کنم نه تنها برندینگ باشه بلکه در فرهنگ هر کشوری عمل زشت و اشتباهی هست در ضمن تمام این برندها دارای بسته های تکنفره هستند که ای کاش از اونها استفاده می کردید
     
     
    تعداد مطالب: 0 | تعداد نظرات: 0   پاسخ  
     
     
    ارسال نظر