» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
نسکافه «الهام‌بخش» جشنواره‌ها شد

ام بي اي نيوز: بيشتر اوقات، افراد از به اشتراك گذاشتن موفقیت‌های خود با دیگران واهمه دارند. آنها از بازگو شدن علل موفقیت‌های خود می‌ترسند و به بهانه‌‌هاي مختلف از صحبت کردن در این‌باره شانه خالی می‌کنند. اما برند نسکافه برای حل این چالش راهکاری را در قالب کمپینی جهانی با نام "My Inspiration" (الهام‌بخش) ارائه کرد. این کمپین، توسط آژانس تبلیغاتی مگنولیا از گروه “dnaunion” زمستان سال گذشته در فضای مجازی برای کاربران ایرانی اکران شد. کمپین «الهام‌بخش»، با بازخوردهای مثبتی در ایران روبرو شد. این کمپین، جوایز متعددی را در جشنواره‌هاي داخلی از آن خود كرد؛ از جمله: «شاهین طلایی» دومین جشنواره ملی تبلیغات و نیز « تندیس جشنواره خلاق» دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی.
نسکافه «الهام‌بخش» جشنواره‌ها شد


«الهام‌بخش»، کمپینی جهانی بود که در ایران با پیروی از الگوی اصلی آن، اما بومی شده، اجرایی شد. به‌منظور فراگير شدن این کمپین، به‌درستي از بستر رسانه‌هاي دیجیتال و حضور چهره‌هاي مشهور بهره‌برداري شد. در این کمپین، علاوه بر حضور چهره‌هاي مشهور، افراد موفقی که شاید نامشان برای مردم آشنا نباشد نیز از موفقیت‌هاي خود گفتند. هدف اصلی این کمپین به اشتراک گذاشتن داستان‌های الهام‌بخش بود، داستان‌هایی که افراد با زبانی ساده از سیر موفقیت خود در مقابل دوربین برای مخاطبان می‌گفتند. این داستان‌ها، در قالب ویدیوهایی توسط حاضران در کمپین و رفته‌رفته توسط ساير مخاطبان در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر و برند نسکافه را در زمانی کوتاه به نتیجه دلخواهش رساندند. انتخاب هشتگ (#) مناسب و شعار"تو هم مي‌تواني قهرمان باشی" دو محرک مهمی بودند که باعث گسترش و فراگير شدن هر‌چه بیشتر این کمپین شدند. شعاری که در آن به مخاطبان گفته شد مهم این نیست که کارشان گسترده و يا بزرگ باشد، مهم آن است که با الهام گرفتن از دنیای اطرافشان، به موفقیت‌های بزرگ و کوچک دست‌يابند. مخاطبان در این کمپین حضور چندانی را از برند حس نمی‌كردند ، آنها فقط لوگوی نسکافه را مي‌دیدند. موضوعي كه حس بهتری را القاء و ترغیبشان کرد تا در این کمپین و بخش مسابقه آن شرکت کنند. کمپین «الهام‌بخش»، از روندی درست پیروی کرد؛ روندی که پی‌ريزي آن دقیق بود، باعث شد تا پایان مسیر را به‌درستي طی کند و مورد توجه رسانه‌ها و جشنواره‌هاي مختلف قرار بگیرد. امري كه باعث شد اين كمپين در جشنواره‌هاي مختلف مورد تقدیر قرار بگيرد و بر موفقیت هر‌چه بیشتر آن صحه گذاشته شود.

نسکافه «الهام‌بخش» جشنواره‌ها شد

نسکافه «الهام‌بخش» جشنواره‌ها شد

mbanews.ir-نرگس فرجی
دوشنبه 4 اردیبهشت 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • راه یافتن به دل ها با کمپین موفق الهام بخش ...
  • الهامبخش‌های نسکافه چه کسانی هستند؟
  • پرواز شاهین ها بر فراز آسمان dnaunion
  • سفری به معرکه با کمپین انگار وسط جشنواره ...
  • کمپین بی ام دابلیو با الهام از اسنپ چت
  • زندگی از آن توست، الهام‌بخش دنیای خودت ب ...
  • کمپین هیلاری کلینتون از لوگوی Apple الهام م ...
  • بنتون جایزه جشنواره کن را به دست آورد
  • دومین کمپین تبلیغاتی مک‌دونالدز با پیکت ...
  • سه عنصر کلیدی در یک کمپین رسانه اجتماعی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر