» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام مختلف


ام بی ای نیوز: در 60 سال گذشته، Dove تعریف گسترده تری از زیبایی را ارائه داده است. از کمپین "#MyBeautyMySay" مشتمل بر آگهی تبلیغاتی "Beauty on your own terms" گرفته تا تجربه اجتماعی آن و به چالش کشیدن زنان در کمپین تبلیغاتی "Choose Beautiful"، پیام Dove راجع به زیبایی درونی همواره از طریق تلاش های آن در حوزه بازاریابی به گوش مخاطبان می رسد.

حالا این برند یک قدم فراتر نهاده است. برای اولین بار، Dove با پیام خود اندام های مختلف را در قالب تغییر طراحی بسته بندی می ستاید. Dove در راستای کمپین تبلیغاتی "#RealBeauty" خود، با مشارکت آژانس تبلیغاتی Ogilvy انگلستان یک سری بطری های شامپو منحصر به فرد را به تعداد محدود در شکل های و اندازه های گوناگون عرضه کرد.

"Real Beauty Bottles"، حاوی Dove Body Wash، مشتمل بر شش نوع طراحی مختلف هستند. این مجموعه در 15 کشور از پنج قاره جهان در دسترس خواهد بود.
به گفته آندره لارنتینو، مدیر اجرایی جهانی خلاقیت در آژانس تبلیغاتی Ogilvy در مورد پرونده Unilever، "Real Beauty Bottles" یکی از همان ایده های نادری است که چندین دهه میراث برند را طی دو ثانیه به طور مختصر و مفید بیان می کند. پیام آن به شکل فریبنده ای ساده و کاملا متنوع است: این پیام با تمرکز بر روی بدن ما ضمن اشاره به نقش بطری های شامپوی Dove در مراقبت فیزیک و عاطفی از آن، جوهره برند و طراحی محصول را به طور یکپارچه در کنار هم بیان می کند.



شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام مختلف

مترجم: مرضيه فروتن
www.designtaxi.com
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • Dove،،عشق ،فیس بوک
  • Dove ؛ مردان حقیقی، همسرانشان را شگفت زده م ...
  • کمپین زیبا را انتخاب کن از داو
  • موضع گیری سیاسی dove در بریتانیا
  • تقاضای Dove از بانوان برای تعریف دوباره‌ی ...
  • کمپین داو و تمرکز بر اعتماد به نفس بچه ها
  •