» مک دونالد و صبر و انتظار پدران
» آرامش پس از طوفان
» معرفی خدمات شتاب "ملل" در ماه رمضان
» کارآفرینان از بلندپروازی نمی ترسند
» هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپرست خانوار
» حس خوب مخاطبان در کمپین مناسبتی
» نقش خاطره بر قلب مخاطبان
» درخشش محصولات ایرانی در میادین بین المللی
» عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان
» چرا لوگوها معمولا در سمت چپ قرار می‌گیرند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام مختلف


ام بی ای نیوز: در 60 سال گذشته، Dove تعریف گسترده تری از زیبایی را ارائه داده است. از کمپین "#MyBeautyMySay" مشتمل بر آگهی تبلیغاتی "Beauty on your own terms" گرفته تا تجربه اجتماعی آن و به چالش کشیدن زنان در کمپین تبلیغاتی "Choose Beautiful"، پیام Dove راجع به زیبایی درونی همواره از طریق تلاش های آن در حوزه بازاریابی به گوش مخاطبان می رسد.

حالا این برند یک قدم فراتر نهاده است. برای اولین بار، Dove با پیام خود اندام های مختلف را در قالب تغییر طراحی بسته بندی می ستاید. Dove در راستای کمپین تبلیغاتی "#RealBeauty" خود، با مشارکت آژانس تبلیغاتی Ogilvy انگلستان یک سری بطری های شامپو منحصر به فرد را به تعداد محدود در شکل های و اندازه های گوناگون عرضه کرد.

"Real Beauty Bottles"، حاوی Dove Body Wash، مشتمل بر شش نوع طراحی مختلف هستند. این مجموعه در 15 کشور از پنج قاره جهان در دسترس خواهد بود.
به گفته آندره لارنتینو، مدیر اجرایی جهانی خلاقیت در آژانس تبلیغاتی Ogilvy در مورد پرونده Unilever، "Real Beauty Bottles" یکی از همان ایده های نادری است که چندین دهه میراث برند را طی دو ثانیه به طور مختصر و مفید بیان می کند. پیام آن به شکل فریبنده ای ساده و کاملا متنوع است: این پیام با تمرکز بر روی بدن ما ضمن اشاره به نقش بطری های شامپوی Dove در مراقبت فیزیک و عاطفی از آن، جوهره برند و طراحی محصول را به طور یکپارچه در کنار هم بیان می کند.



شکل های مختلف شامپو Dove در تقدیر از اندام مختلف

مترجم: مرضيه فروتن
www.designtaxi.com
دوشنبه 18 اردیبهشت 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • Dove،،عشق ،فیس بوک
  • Dove ؛ مردان حقیقی، همسرانشان را شگفت زده م ...
  • کمپین زیبا را انتخاب کن از داو
  • موضع گیری سیاسی dove در بریتانیا
  • تقاضای Dove از بانوان برای تعریف دوباره‌ی ...
  • کمپین داو و تمرکز بر اعتماد به نفس بچه ها
  • برنامه تبلیغاتی جدید Dove
  • Dove از پدرها تقدیر می‌کند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر