» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
اسنپ همانند گذشته به تبلیغات سلف سرویس روی آورد


ام بی ای نیوز: اسنپ درادامه یک حرکت آرام به سمت این که فقط شبیه به هرشبکه رسانه ی اجتمای باشد، ابزار سلف سرویس قبلی را ادامه داد.
اسنپ در طول دورانی که فرم های متفاوت را امتحان می کرد -مثل $750K min در 2015 که قدرت را در دست داشت- تقریبا راه پر پیچ و خمی را طی کرده تا به این نکته غیر قابل اجتناب دست یافت و آن توافقنامه ی همراهی بود که برندها باید به طور مستقیم از نمایندگان اسنپ خرید کنند.

همانند گزارش مجله وال استریت:
"با این ابزار جدید، تجارت کنندگان توانایی این را خواهند داشت که تبلیغات خود را با استفاده از کارت اعتباری خریداری کنند و این امکان از ماه جولای ایجاد خواهد شد، اسنپ گفت می تواند تعداد بیشتری را براساس کمپانی های اولیه ای که از این خدمات استفاده کرده اند تشویق به امتحان کردن این پیشنهاد تبلیغاتی کند."

بر اساس گفته های مجله، اسنپ به 20 برند دسترسی به ابزار بیتا (ابزاری برای به اشتراک گذاشتن ویدیو) را داد.
موضوع قابل توجه این است که انتظار میرود تغییراتی ایجاد شود، به این معنی که کیفیت تبلیغات کاهش می یابد، اما درآمد افزایش می یابد؛ و این یک توسعه مهم بود برای شرکت هایی که به صورت عمومی در این زمینه تلاش میکنند، حتی شرکتی مانند ملینیال شری هولدر (millennial shareholders).

همانند یک استارت آپ که نیاز به شبکه ها برای تاثیرگذاری و ایجاد اطمینان در مخاطب دارند، بنیانگذار اسنپ ایوان اشپیگل (Evan Spiegel) همیشه نگاه معتدل به تبلیغات را خیانت می دانست، وقتی تبلیغات را برای اولین بار در 2014 اعلام کردند، او از کلماتی مانند این استفاده کرد "انتخاب کردن در" و اینکه چگونه مصرف کنندگان می توانند تنها تبلیغاتی را که انتخاب میکنند تماشا کنند.

و باز هم این یک عمل رایج است، تامبلرز دیوید کارپ (Tumblr's David Karp) به صورت آشکار از تبلیغات انتقاد میکرد تا زمانی که به آن نیاز پیدا کرد و یا اینستاگرام کوین سیستروم (Kevin Systrom) با این ادعا که تمام تبلیغات را قبل از انتشار آنها بازنگری میکند معروف شد، زمانی که کمپانی یک محصول را برای اولین بار تولید میکند قدرت در نهایت یا در این خط یا در مسیرهای دیگر تولید کاهش میابد.

اسنپ بدون شک هنوز درباره این که ممکن است چه عقایدی را بوجود بیاورد نگران است و قصد دارد این کار را به نحو احسن انجام دهد، اما اکثر تبلیغات بسیار پرهزینه هستند و نیاز هست که آنها راه های مقرون به صرفه تری برای برندهای کوچک پیشنهاد دهند.

اسنپ همانند گذشته به تبلیغات سلف سرویس روی آورد

مترجم: ندا عزيزي
www.dmnews.com
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • برنامه های تلویزیونی در اسنپ چت
  • ویژگی‌های تبلیغاتی اسنپ‌چت برای بهبود ت ...
  • مقایسه اسنپ چت و اینستاگرام
  • 9 عکس اسنپ‌چت، مکه را در معرض دید جهانیان ...
  • عینک اسنپ چت فروخته می شود
  • تبلیغ سر و ته کولگیت در اسنپ چت
  • ام جی ام تلویژن برای اسنپ چت نمایش های اخت ...
  • افزودن ویژگی‌های بیشتری از اسنپ‌چت به ا ...
  • با Stories اینستاگرام، هنوز هم راهی برای سرگ ...
  • افزوده‌شدن 3 ویژگی جدید در اسنپ‌چت
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر