» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
چقدر در مورد در خانه‌تان فکر می‌کنید؟


ام بی ای نیوز: در‌ها. لمسشان می‌کنیم و بارها در طول روز از آن‌ها عبور می‌کنیم، اما چندان به آن‌ها نمی‌اندیشیم، مگر این که به درستی کار نکنند و یا از آن بدتر، توی صورتمان بخورند. آژانس سوئدی دت (Det)، در راه کمک به مشتری‌اش دیپلمات (Diplomat)، که یک شرکت در سازی است، با چالشی مواجه بود: چطور مردم را وادار می‌کنید آنقدر به در‌ها توجه نمایند که مشتاق شوند در جدیدی بخرند؟
البته، با ایجاد تقاضا در جایی که تقاضایی وجود ندارد.
آژانس دت، تصمیم گرفت مسأله تعویض در‌ را به فرصتی برای برجسته کردن خلاقیت خود مشتریان تبدیل کند، که البته منطقی هم به نظر می‌رسد، چراکه در، اولین چیزی است که افراد وقتی برای دیدنتان می‌آیند، می‌بینند و با آن درگیر می شوند (البته با این فرض که شما افرادی را به منزلتان دعوت می‌کنید).

برای کمپین”Vinn Din Dorr” (در مد نظرتان را برنده شوید)، ابتدا مخاطبان تشویق شدند تا تصویر در ورودی خانه‌شان را به اشتراک بگذارند، و سپس درباره دری که می‌خواهند به جای آن داشته باشند صحبت کنند. دیزاینر‌های آژانس از فوتوشاپ برای ایجاد طرحی واقعی از در‌های توصیف استفاده کرده‌، آن‌ها را در وب‌سایتی در معرض رأی مردم قرار دادند.
در نهایت، شرکت دیپلمات، در مورد نظر فرد برنده را برایش ساخته و نصب کرده است. در اینجا چند نمونه از دیزاین‌ها را می‌بینیم:

چقدر در مورد در خانه‌تان فکر می‌کنید؟

چقدر در مورد در خانه‌تان فکر می‌کنید؟

چقدر در مورد در خانه‌تان فکر می‌کنید؟


در توجیه این مسأله که چرا آژانس به طراحی یک اپ بسنده نکرد، کریستین سادرهولم، مدیر هنری آژانس دت می‌گوید:«برنامه‌های شخصی‌سازی دیجیتال گاهی نتیجه دلخواه و مناسبی به دست نمی‌دهند. از آنجایی که دیپلمات درهایی کاملاً شخصی می‌سازد، چرا تمام مسیر را طی نکنیم و اجازه ندهیم افرادی واقعی از ابتدا تا انتهای پروژه درگیر باشند؟»

چقدر در مورد در خانه‌تان فکر می‌کنید؟

مترجم: بهروز پهلواني
www.adweek.com
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • وقتی تلاش برای استخدام شدن جواب نمی‌دهد، ...
  • آژانس برندیگ Ramotion دیزاین هایش را منتشر کر ...
  • چطور از مشتری‌مان تعریف و تمجید کنیم؟
  • انواع رابطه میان آژانس و مشتری چگونه است؟
  • به صورت مجازی چنگک‌بازی کنید و مصاحبه‌ی ...
  • امیر کسایی: DDB به بازی جنون آمیز جوایز تبل ...
  • پوسترهایی که به زیرانداز تعویض پوشک تبدی ...
  • مسئله ابزار: چگونه بیانیه جایگاه برند بنو ...
  • جادوی واقعی بازاریاب‌ها
  • چگونه در بازاریابی اینترنتی تحول ایجاد ک ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر