» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند

ام بی ای نیوز: نگاه به مبحث مسئولیت اجتماعی در ایران تغییر کرده و اکثر برندها در تلاش ند که این بخش مهم را در عملکردشان بگنجانند. برند بادیونت نیز چندوقتی ست کامیونهای سیاری را به منظور ارائه خدمات دندان پزشکی بصورت رایگان تجهیز کرده و در این راستا به شهرهای مختلف سفر و خدماتی را به دانش آموزان ارائه می‌دهد. اقدام مسئولیت اجتماعی برند بایودنت با بازخورهای متفاوتی روبرو شده که ام بی ای نیوز برای دریافت اطلاعات دقیق تر گفتگویی را محمد ابراهیم مهرجو مدیراجرایی شرکت بایودنت داشته که در ادامه می خوانید.
در مورد کامیون های سیار دندان پزشکی بایودنت برایمان توضیح بفرمایید و بگویید برند با چه هدفی این اقدام را انجام داده است؟
شرکت صنایع غذایی ماسترفوده با توجه به تولید آدامس بایودنت که یک محصول سلامت محور است. طرح مسوولیت اجتماعی خود را بر پایه سلامت و بهداشت دهان و دندان، با نام دندان یار و با شعار حامی سلامت دهان و دندان ایرانیان تعریف کرده است. این مجموعه در طرح دندان یار که با همکاری و حمایت انجمن دندانپزشکی ایران اجرا می‌شود، با تجهیز یک خودرو به کلینیک سیار دندانپزشکی سعی دارد سطح بهداشت دهان و دندان افراد جامعه را ارتقا بخشد و به همین منظور به ارایه خدمات رایگان دندان پزشکی به افراد کمتر بخوردار جامعه می‌پردازد.
روند عملکرد این کامیون ها به چه صورتی خواهد بود؟
خدماتی از قبیل آموزش بهداشت دهان و دندان، کاتالوگهای اینفوگرافی برای دانش آموزان به منظور آشنایی با روند معاینه و درمان، کاتالوگهایی برای والدین به منظور آماده سازی فرزندان از لحاظ روحی و روانی برای پذیرش در کلینیک سیار و همچنین رعایت تغذیه سالم به منظور جلوگیری از آسیب های دندانی، اهدا بسته های سلامت حاوی خمیردندان کوچک، خمیر دندان بزرگ، دهان شویه و محصولات آدامس، معاینه و سپس درمان بر اساس اولویت.
لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند

این کامیون ها قرار است به کدام شهرهای کشور سفر کنند؟
محدودیت خاصی در اعزام به شهرهای مختلف وجود ندارد و هر نقطه از ایران که جای محروم و کمتر برخوردار باشد و همکاری های لازم از طرف سازمانهای مربوطه صورت پذیرد، امکان ارایه خدمات وجود دارد. در حال حاضر ماموریت این طرح در استان مازندران در حال اجرا است.
لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند

تابه حال چه قشری را پوشش داده اید و بازخوردها به چه شکلی بوده است؟
جامعه هدف، دانش آموزان مدارس هستند که آموزش پذیر بوده و حتی آموزشها را به بطن خانواده انتقال می‌دهند و این طرح بازخوردهای مثبت خود را در اجرا نشان داده بطوریکه با استقبال بسیار زیادی از طرف دانش آموزان و والدین آنها مواجه شدیم.
آیا این طرح ادامه دار خواهد بود؟ در این باره توضیح بفرمایید؟
حتما، تمام سعی و تلاش مجموعه بر استمرار و پایداری این طرح است و چه بسا اگر اهداف طرح و سازمان بطور کامل محقق شود، با افزایش میزان فروش، این طرح را گسترش خواهیم داد و تعداد کلینیک های سیار افزایش پیدا خواهند کرد.
لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند

آیا برند اهداف تجاری خود را نیز در این طرح گنجانده است؟
باید پذیرفت که ایجاد فرهنگ مسوولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی در کشور ما جای کار دارد و این فعالیت ها نه جنبه تبلیغاتی داشته و نه جنبه خیریه بلکه مشخصا مسولیت پذیری برندها نسبت به جامعه را نشان میدهد و انتفاع مستقیم آن به بدنه جامعه رسیده و بصورت سازمان یافته اجرا می‌شود، هرچند تاثیر خود را بصورت غیر مستقیم بر اهداف تجاری برندها می‌گذارد و ارزش این‌گونه فعالیتهای مسوولانه برندها برای جامعه مشخص شده و افراد نسبت به آن عکس العمل مثبت نشان می‌دهند که خود بخود بر روی افزایش میزان فروش محصولات و خدمات تاثیر خواهد گذاشت.

لبخندهای زیبا، نتیجه رویکرد مسئولیت اجتماعی برند

mbanews.ir-نرگس فرجی
چهارشنبه 27 مرداد 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 40درصد جامعه شهری از نخ دندان استفاده می ک ...
  • سالانه 120 میلیون مسواک در ایران مصرف می‌ش ...
  • بازار 800میلیونی خمیر دندان در ایران
  • بایودنت؛ سفر به سرزمین هیجان انگیز آدامس ...
  • بسته‌بندي خلاق آدامس، دندان‌هايي سفيد ت ...
  • خمیردندانی با طعم کاکائو
  • دغدغه: ماجراهای آگهی های شبیه- غذا، لای مغ ...
  • تبلیغات ایمپلنت واقعی نیست
  • برج میلاد به استقبال دانش‌آموزان معلول م ...
  • تغيير رنگ خميردندان Colgate حين تميز كردن دن ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر