» توییتر و ساخت ویدئویی در مورد قدرت زنان
» ویرگول، شروعی دوباره برای خواندن
» پروموشن بلیط های هواپیمایی نروژ توسط پلیس های بریتانیایی
» چطور با گوگل وب سایت بسازیم؟
» غلط های دوست داشتنی تبلیغاتی
» Skype در BMW
» آمازون از اپلیکیشن پیام رسان خود رو نمایی می کند
» ویرایش حرفه ای عکس توسط هوش مصنوعی گوگل
» رکورد جهانی بزرگترین شیء خارج شده از یک جعبه توسط ولوو
» کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
معرفی کتاب: آشوب بزرگ

ام بی ای نیوز: با وسعت بازار هر روز بحرانی کسب وکارها را تهدید می‌کند. بحران های که کتاب آشوب بزرگ ( چگونه کسب وکار با روزهای بحرانی مقابله می‌کنند) نوشته آدریان وولدریج کمک می‌کند که کسب وکارها از آن‌ها رهایی یابند. در این کتاب آمده: شرکت داری در جهان امروز به مانند ساخت قایقی می‌ماند که می‌تواند در آب های خروشان با بیشترین سرعت، مسیریابی کند. مسیریابی که شرکت های مدرن امروزی از آن به بهترین شکل ممکن بهره برداری می‌کنند. کتاب آشوب بزرگ از واقعیتی جذاب در دنیای کسب وکارهای نوین سخن می‌گوید. واقعیتی که در آن شرکت‌ها به طور مکرر خودشان را تغییر داده و به روزترین اطلاعات را دریافت می کنند تا در سایه این اطلاعات، مناسب ترین استراتژی ها را تدوین کنند. اما مهمترین قسمت این کتاب بررسی و رسیدن به نظریه آشوب است. آشوب های مدرن، مدل های کسب وکارها را زیر و رو می کنند و مرزهای میان صنعت و استراتژهای آشفته ای که مدت هاست کسب وکارها از آن استفاده کنند را از بین می برند. بنابراین این کتاب دیدگاه سنتی کسب وکارها را برهم زده و مدل‌های پیشرو را به آنها برای رویارویی معرفی می‌کند.
کتاب آشوب بزرگ در هفت فصل به ترجمه "مریم عربی"، "نسیم بنایی" تدوین و در هر فصل به بررسی یکی از چالش های پیش روی کسب وکارها پرداخته است. لازم به ذکر است، کتاب آشوب بزرگ به همت انتشارات آینده نگر با 378 صفحه در تابستان 96 روانه بازار شده است. این کتاب به تمام مدیران و کسانی که در کسب وکارها باید مهارت های خود را به روز کنند، توصیه می‌شود.

معرفی کتاب: آشوب بزرگ

mbanews.ir-نرگس فرجی
شنبه 31 تیر 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • کتاب: کتاب «آینده‌پژوهی در تبلیغات» انتش ...
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: اقتصاد به زبان ساده
  • کتاب: انتشار چند کتاب مدیریت و بازاریابی
  • معرفی کتاب: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغ ...
  • معرفی کتاب: بازسازی جایگاه برند
  • کتاب: بازاریابی به مثابه‌ استراتژی منتشر ...
  • کتاب: کتاب حس برند منتشر شد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر