» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: آشوب بزرگ

ام بی ای نیوز: با وسعت بازار هر روز بحرانی کسب وکارها را تهدید می‌کند. بحران های که کتاب آشوب بزرگ ( چگونه کسب وکار با روزهای بحرانی مقابله می‌کنند) نوشته آدریان وولدریج کمک می‌کند که کسب وکارها از آن‌ها رهایی یابند. در این کتاب آمده: شرکت داری در جهان امروز به مانند ساخت قایقی می‌ماند که می‌تواند در آب های خروشان با بیشترین سرعت، مسیریابی کند. مسیریابی که شرکت های مدرن امروزی از آن به بهترین شکل ممکن بهره برداری می‌کنند. کتاب آشوب بزرگ از واقعیتی جذاب در دنیای کسب وکارهای نوین سخن می‌گوید. واقعیتی که در آن شرکت‌ها به طور مکرر خودشان را تغییر داده و به روزترین اطلاعات را دریافت می کنند تا در سایه این اطلاعات، مناسب ترین استراتژی ها را تدوین کنند. اما مهمترین قسمت این کتاب بررسی و رسیدن به نظریه آشوب است. آشوب های مدرن، مدل های کسب وکارها را زیر و رو می کنند و مرزهای میان صنعت و استراتژهای آشفته ای که مدت هاست کسب وکارها از آن استفاده کنند را از بین می برند. بنابراین این کتاب دیدگاه سنتی کسب وکارها را برهم زده و مدل‌های پیشرو را به آنها برای رویارویی معرفی می‌کند.
کتاب آشوب بزرگ در هفت فصل به ترجمه "مریم عربی"، "نسیم بنایی" تدوین و در هر فصل به بررسی یکی از چالش های پیش روی کسب وکارها پرداخته است. لازم به ذکر است، کتاب آشوب بزرگ به همت انتشارات آینده نگر با 378 صفحه در تابستان 96 روانه بازار شده است. این کتاب به تمام مدیران و کسانی که در کسب وکارها باید مهارت های خود را به روز کنند، توصیه می‌شود.

معرفی کتاب: آشوب بزرگ

mbanews.ir-نرگس فرجی
شنبه 31 تیر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • کتاب: کتاب «آینده‌پژوهی در تبلیغات» انتش ...
  • معرفی کتاب: سرخ و سیاه؛ سه دهه تبلیغ به رو ...
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: بازاریابی فیلم
  • معرفی کتاب: اقتصاد به زبان ساده
  • کتاب: انتشار چند کتاب مدیریت و بازاریابی
  • معرفی کتاب: بازاریابی حسی
  • معرفی کتاب: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغ ...
  •