» توییتر و ساخت ویدئویی در مورد قدرت زنان
» ویرگول، شروعی دوباره برای خواندن
» پروموشن بلیط های هواپیمایی نروژ توسط پلیس های بریتانیایی
» چطور با گوگل وب سایت بسازیم؟
» غلط های دوست داشتنی تبلیغاتی
» Skype در BMW
» آمازون از اپلیکیشن پیام رسان خود رو نمایی می کند
» ویرایش حرفه ای عکس توسط هوش مصنوعی گوگل
» رکورد جهانی بزرگترین شیء خارج شده از یک جعبه توسط ولوو
» کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
میکرو ویدیو در عصر حاضر


ام بی ای نیوز: همراه با افزایش تعداد مشتریانی که از موبایل‌های خود به عنوان پلتفرم تماشای ویدیو استفاده می‌کنند، کانون‌های توجه نیز در حال از بین رفتن است. حالا بیش از هر زمان دیگر نیاز بیشتری به محتوای ویدیویی احساس می‌شود که قابل هضم‌تر است. حالا مشتریان با موبایل‌هایی که همیشه در دستانشان است ویدیوها را نگاه می‌کنند، چرا که کاریست که می‌توانند در لحظه انجامش دهند. آن‌ها توان این را دارند تا ویدیو را در هر زمان و مکانی تماشا کنند و این یعنی تغییر گونه‌ای که با محتوا درگیر می‌شوند.

برای درک و دریافت عادات همیشه در حال تغییر مشتریان در زمینه‌ی نگاه کردن به ویدیو، ما مطالعه‌ای جهانی در باب صنعت فیلم‌های ویدیویی انجام دادیم. هدف ما از این کار بررسی چیزی که مشتریان از ویدیوها طلب می‌کنند و چیزی که از تبلیغات اطرافشان انتظار دارند، بوده‌است. آن‌ها به ما گفتند که بدون تلفن‌های همراه هوشمندشان نمی‌توانند زندگی کنند، که تعجبی هم ندارد. اما موقعیت‌هایی که در اثر این امر پدید می‌آیند، چیست؟ در زیر به بیان یافته‌های خود می‌پردازیم:

میکرو ویدیو در عصر حاضر


به عصر میکرو ویدیو خوش آمدید
حالا وقت آن است تا برندها و آژانس‌ها با نیازهایی آشنا شوند که بینندگان ویدیو در پی آن‌اند و همچنین محتواهایی را دریابند که مشتریان هدف آن‌ها مخاطب ویدیوهای زیر ۱ دقیقه‌ای هستند. ۵۹ درصد از مشتریان هر روز ویدیوهایی را نگاه می‌کنند که کمتر از یک دقیقه هستند. ۹۶ درصد از آن‌ها ویدیوها را به صورت آنلاین و در خانه نگاه می‌کنند و ۳۹ درصد در مسافت‌های طولانی ویدیو می‌بینند.

مشتریان درباره‌ی توقعاتشان از ویدیوهای تبلیغاتی صحبت می‌کنند. در مورد ویدیوهای زیر یک دقیقه، غالب آن ها معتقدند که تبلیغات پیش‌نمایشی باید کمتر از ۱۵ ثانیه باشند. اما در مورد ویدیوهای طولانی‌تر حاضرند تبلیغات پیش‌نمایی طولانی‌تری نیز ببینند؛ نیمی از آن‌ها تبلیغات ۱۶ تا ۶۰ ثانیه‌ای را در کنار ویدیوهای ۱ تا ۵ دقیقه‌ای ترجیح می‌دهند، اما بیشتر آن‌ها تبلیغات ۱۶ تا ۶۰ ثانیه‌ای را در مورد ویدیوهای ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای می‌پسندند. مشتریان همچنین از راهکارهای جایگزین نیز استقبال می‌کنند. برای مثال ۷۲ درصد از آن‌ها معتقدند که تبلیغات پس از ویدیو کمتر از تبلیغات پیش‌نمایشی آزاردهنده هستند. ۷۷ درصد از آن‌ها یک ویدیوی طولانی را به چند ویدیوی کوتاه ترجیح می‌دهند. همچنین بیش از نیمی از آن‌ها متوجه ریتم پیام‌ها می‌شوند و می‌گویند تبلیغات تکراری را چندین بار در طول دیدن ویدیوها می‌بینند.

میکرو ویدیو در عصر حاضر


مواظب زمان لود شدن باشید
هیچ چیزی به اندازه‌ی لود شدن تمام نشدنی برای یک مخاطب ویدیو اذیت‌کننده نیست. علاوه بر توجه آن‌ها، صبرشان نیز در برابر ویدیوهایی که سریع لود نمی‌شوند، از بین می‌رود. ۵۵ درصد از مشتریان پس از دو بار وقفه در پخش شدن ویدیو و ۷۹ درصد از آن‌ها پس از سه بار وقفه با آن خداحافظی می‌کنند. این مشکل تنها مختص مشریان نیست، بلکه بیش از نیمی از خریداران تبلیغ معتقدند که زمان زیاد لود شدن برای ویدیوهای تبلیغاتی موجب کاهش زمانی می‌شود که وقت می‌گذارند. به همین دلیل ۴۰ درصد از تبلیغات‌چی‌ها می‌گویند که تمرکزشان را بر ساختن تبلیغات سبک‌تری می‌گذارند که سریع‌تر لود می‌شود.

میکرو ویدیو در عصر حاضر


شانس بالا برای ویدیوهای درون‌برنامه‌ای
۴۷ درصد از تبلیغات‌چی ها می‌گویند که بازاریابان بهترین موقعیت را برای ویدیوهای موبایلی، تبلیغات درون برنامه‌ای می‌دانند، مخصوصا آن‌ دسته‌ای که برهم‌کنشی و درگیری را افزایش می‌دهند. این موضوع در نتیجه‌ی هدف‌گذاری دانه‌ای مخاطبان و قابلیت خرید برنامه‌ریزی شده‌ی ویدیوهای موبایلی حاصل شده است. ۷۰ درصد از تبلیغات‌چی‌ها انتظار دارند که تبلیغات موبایلی حداقل ۲۵ درصد در سال جاری افزایش یابد.

به طور قطع و یقین مشتریان ویدیوهای بیشتر را بیش از هر زمان دیگر می‌بینند. و تبیغات‌چی‌ها باید این روند تغییر عادات را دنبال کنند. این چالشی است که ارزش توجه کردن و دیدن را دارد.

میکرو ویدیو در عصر حاضر

مترجم: افروز مصلایی پور
www.adweek.com
چهارشنبه 18 مرداد 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اینستاگرام و قابلیت‌های جدیدش در ویدیوه ...
  • درآمد یوتیوب از بخش موبایلی سه‌برابر رشد ...
  • ویژگی‌های تبلیغاتی اسنپ‌چت برای بهبود ت ...
  • ویدیو چه‌طور می‌تواند به کسب و کار شما ک ...
  • بازار تبلیغات آنلاین ویدیویی، پررونق‌تر ...
  • استودیو 71 و راه حل بهبود وضعیت تبلیغات در ...
  • ویدیوبوم، بومی که می‌توانید طرح ویدیوی خ ...
  • 3 نکته درباره‌ی تبلیغات موبایلی که مخاطب ...
  • افزایش 200 درصدی CTR به واسطه‌ی تبلیغات موب ...
  • اپلیکیشن «Uptime» گوگل، روشی جذاب‌تر برای م ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر