» بازارسازان؛ تشریفاتِ یک مذاکره خوب چگونه است؟
» استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به مدرسه
» بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"
» 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار
» اتوبوس های خالی مدارس در حمایت از کودکان محروم از تحصیل
» نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"
» داستانِ ایناب؛ کارگری که کارآفرین شد
» Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک
» Made.com: ما می خواهیم Ikea جدید باشیم
» Uni Noodle؛ نودلی که حس و حال آدم‌ها را می‌فهمد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
مزدا بازار آمریکای لاتین را هدف قرار می دهد


ام بی ای نیوز: همواره به اهمیت میراث برندهای اتومبیل در تبلیغات برای جذب مخاطب تاکید شده است.
مزدا در حال سه برابر کردن سرمایه خود در بازار اسپانیایی است، اما خودرو سازی ژاپنی به همان اندازه نمونه اسپانیایی اش تلاش دارد جمعیت شناسی را هدف اصلی خود قرار دهد.

تبلیغات دیجیتالی که اخیرا شروع به پخش شدن کرده اند با زبان و تصاویر ژاپنی درست شده اند، به طور مثال در Univision.com، جایی که این هفته یک تبلیغ کوتاه از بخش ژاپنی این برند تولید شده است. درپیامی که با زبان اسپانیایی بیان شده این اشتباه به نظر نمی آید که مزدا می خواهد به ریشه های خود در آمریکا تاکید کند. فرهنگ اسپانیایی بعد از این تحقیقات فاش کرد که مشتریان، مزدا را به عنوان یک برند آسیایی می شناختند، اما به طور خاص نمی دانستند آن ژاپنی است. همچنین آنها می گویند پیوند دادن برند به کشور اصلی اش حاوی یک پیام خوب برای اسپانیایی ها خواهد بود.

مدیر عملیاتی جنوب آمریکا Russell Wager می گوید: اولین قدم آگاهی دادن مردم نسبت ژاپنی بودن برند مزدا است. او در ادامه افزود: چون جامعه اسپانیایی اعتماد و وابستگی زیادی به برند های ژاپنی که مهارت و کیفیت کافی خود را در محصولات شان نشان داده اند، دارد.

این کمپین شامل یک ویدئو خاص از یک بازیکن بیس بال، یک آشپز سوشی، یک طراح و یک صدا بردار ژاپنی است که صدا بردار به انگلیسی می گوید: ما کسانی هستیم که به وسیله نسل قبلمان تعریف می شویم. ما اهل ژاپن هستیم ما از هیروشیما می آییم و علاقه به شهرمان را در هر کاری که انجام می دهیم می گنجانیم.

کلمه علاقه " jonetsu " در صحنه های مختلفی از این ویدئو گنجانده شده است.
در هفته پیشرو مزدا می خواهد تبلیغ را به نمونه ای سنتی با زبان اسپانیایی تبدیل کند. ولی کاراکتر Kanji همچنان مثل قبل به نظر می رسد و تبلیغ شامل نکته هایی از میراث ژاپنی است.
این کمپین توسط WPP آژانس اختصاصی مزدا، تیم مزدا و با مشارکت فروشگاه چند فرهنگی Bravo درست شده است.



مزدا بازار آمریکای لاتین را هدف قرار می دهد

مترجم: پگاه صبحي
www.creativity-online.com
شنبه 21 مرداد 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تصادف ماشین برروی صفحه فیس بوک شما، تبلیغ ...
  • همکاری مزدا و فیات برای ساخت یک خودروی جد ...
  • مزدا MX-5 2016، جدیدترین مدل از پرفروش‌ترین ...
  • مزدا: با این سیستم، بهش نمیرسه
  • راه اندازی کمپین جدید مزدا
  • رونمایی خودروی جدید مزدا
  • ابتکار یک شرکت ژاپنی: تولید نوشابه با طعم ...
  • زارا بزرگ‏ترین شرکت اسپانیایی
  • بازاریابی ژاپنی و خبرساز شدن برند
  • طراحی یک ساعت ژاپنی که تغییر شکل می‌دهد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر