» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بلدشو؛ راهی به سوی یادگیری
» فستیزبرگر؛ رستورانی با حس نوستالژی خودروهای قدیمی
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» تبلیغات بحران زده ی ایران در زمان زلزله
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» کارتن های مقوایی ستاره های آگهی تبلیغاتی Uber
» دو لیوان شیر برای کودکان در یک بطری
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
عینک واقعیت حقیقی در تالار مشاهیر هاکی


ام بی ای نیوز: تالار مشاهیر تورنتو و McCann کانادا اخیرا تبلیغی را با تمرکز بر تکنولوژی به همراه کمی شوخی در مورد واقعیت حقیقی یا "Real Reality" تولید کرده است. این عبارت که حالا تبدیل به یک برند شده است، در تبلیغ اینطور نشان داده می شود که بازدید کنندگان یک عینک مجازی تو خالی را برروی صورت خود قرار داده اند و به صورت واقعی هر آنچه در درون آن اتفاق می افتد تجربه می کنند.

Peter Jagla معاون رئيس خدمات بازاریابی و جاذبه ی تالار مشاهیر هاکی می گوید: من فقط می خواستم مردم متوجه شوند چیزی خیلی بیشتر از آنچه در اسکرین نمایش داده می شود وجود دارد و چیزی بیشتر از آنچه در دنیای شما دیده می شود، غافلگیرانه و سرگرم کننده انتظار شما را می کشد.
از دید طنز، در این ویدئو مردم عینکی تو خالی را بر صورت خود دارند و در حال تجربه کردن فضای موزه با نوعی حس وحشت از شناور بودن در فضای نمایشگاه هستند.

Jagla میگوید: این یک موزه کهنه نیست بلکه فضایی کاملا تعاملی دارد، در واقع ما تکنولوژی و قهرمانی اش را جشن می گیریم و شما می توانید از همه چیز این فضا لذت ببرید.
این تبلیغ با نمایشگاه کوتاه مدت NHL Centennial در این موزه همزمان شده است. این نمایشگاه تاریخ صد ساله NHL نمایش می دهد. بعلاه این نمایشگاه میزبان چند تن از دروازه بان ها و پرتاب کنندگان هاکی مثلCarey Price و Sidney Crosby و همچنین نمایش اولین فیلم 3D از خاطرات فراموش نشدنی زندگی Gordie Howe است.

به علاوه در این تبلیغ 30 ثانیه ای که هم در تلویزیون آمریکا هم کانادا پخش شده است ، تالار مشاهیر هاکی همه اتفاقاتی که در سرتاسر آمریکای شمالی افتاده است را با این عینک واقعیت حقیقی فاش می کند. اگر برای بازدید از سینمای Cineplex می روید، هنگام ورود شما عینک خود را دریافت خواهید کرد و قبل از شروع فیلم این تبلیغ را تماشا می کنید.

Jagla می گوید: پاسخ شبکه های اجتماعی هیجان انگیزبوده است و بازید ها و به اشتراک گذاری ها فراتر از حد انتظار آنها است.
او در ادامه می گوید: این جایی است که هرکسی به آن وابسته است. ما با تمرکز بر روی هاکی جاذبه ای ایجاد کرده ایم که مفهومش با اینکه به هر چیزی اشاره دارد ولی منحصرا متعلق به تالار مشاهیر است . در نهایت ما شما را سرگرم خواهیم کرد و شما لذت خواهید برد.



عینک واقعیت حقیقی در تالار مشاهیر هاکی

مترجم: پگاه صبحي
www.thedrum.com
شنبه 21 مرداد 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ورود به سینما با عینک گوگل ممنوع شد
  • Jins Meme عینکی که از خوابیدن شما پشت فرمان جل ...
  • واکنش «اپل» و «اف‌بی‌آی» به بزرگترین سر ...
  • عینک‌های Lemtosh برند Moscot چگونه مشهور شدند؟
  • عرضه عینک‌های غیراستاندارد در نمایشگاه ...
  • اپرای ایموجی‌ها!
  • اکونومیست؛ استفاده از واقعیت مجازی برای ...
  • نمایش هفت دهه محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ی ...
  • موزه بچگی V&A، اولین نمایشگاه خوردنی تعامل ...
  • عینک گوگل یکبار دیگر خبرساز شد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر