» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی برگزارشد


ام بی ای نیوز: ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور با اعطای تندیس های بلورین، سیمین و زرین به روابط عمومی های سرآمد در سازمان ها و دستگاههای اجرایی درمحل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.
به گزارش "ام بی ای نیوز" دبیر ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی بر ضرورت انتخاب مدیران کارآمد دربخش های مختلف به لحاظ اهمیت موضوع اطلاع رسانی و تعامل با مخاطبان با سایر بخش ها تاکید کرد و افزود: موضوع انتخاب سرآمدان درحوزه روابط عمومی از یک مدل بومی و استاندارد طراحی شده درداخل کشور الگوگیری شده است که مبنای آن تعالی و سرآمدی است و براساس این اصول علمی و آکادمیک رشته روابط عمومی به اجرا گذاشته شده است.
همچنین انتخاب روابط عمومی ها ی برتر نیز با تکیه برشاخصه های علمی صورت پذیرفته است که نتایج ارزیابی ها درکنارهم قرار گرفته و مکمل یکدیگر محسوب می شوند. این ارزیابی بر اساس الگوهای علمی روز دنیا بوده اند که دارای رویکردی توسعه ای و همه جانبه داشته است چراکه امروزه یکی از آفت های بزرگ فعالیت های روابط عمومی ها عدم ارزیابی و اسیب شناسی مشکلات و موانع توسعه ای انان است.

ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی برگزارشد


هوشمند سفیدی افزود: درمدل تعالی روابط عمومی، شکل و شمایل اقدام، چهارچوب، شیوه ارزیابی و مفاهیم عمده مدل تعالی کیفیت سازمانی است که مورد ارزیابی واقع شده است و محتوای آن براساس فلسفه ما درباره روابط عمومی تغییر کرده است.
همچنین دراین مراسم شجاعی کیاسری مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور نیزگفت: درشرایطی که حتی دیگر تعریف رسانه نیز در دنیای امروزی با ظهور تکنولوژی های روز دنیا دستخوش تغییرات شده است و رشد فناوری های ارتباطی روند شتابزده ای به خود گرفته اند، لذا روابط عمومی سازمانها نقش رسانه ای فعال را دارند که ضمن ارائه اطلاعات صحیح و به موقع با تعامل سازنده با رسانه ها امکان رشد ارتباطات انسانی را فراهم می کنند.

ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی برگزارشد


او افزود: چرا که ارتباطات انسانی هنوز هم یکی از بخش های مهم درحوزه هایی نظیر روابط عمومی و تبلیغات به شمار می آید که امکان افکارسنجی را در کمپین های بزرگ فراهم می کند.
درواقع مخاطب شناسی علمی است که درراستای آن جامعه و نیازهای آن ازابعاد فرهنگی و اجتماعی و روان شناسانه آنالیز می شود و امکان برنامه ریزی درست را فراهم می کند.
شجاعی کیا سری گفت: رسانه ای که مخاطب خود را نشناسد هرگز براساس نیازهای او نمی تواند حرکت کند. امروزه فعالیت های روابط عمومی ها درکنار حوزه ی تبلیغات باید متکی برخلاقیت و ابتکارباشد و نگاه سنتی دراین بخش ها باید جایش را به کارکردهای علمی و نوین بدهد، چرا که امروزه نیازهای مردم را ابزارهای نوین رسانه ای پاسخ میدهند.

ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی برگزارشد


وی گفت: برقراری ارتباط با مخاطبان سازمان و اطلاع رسانی نقش مهمی درپیشبرد اهداف سازمان دارد به عنوان نمونه اداره راهنمایی رانندگی تهران بزرگ با اطلاع رسانی سریع و دقیق و مویرگی درامر فرهنگ سازی بستن کمربند ایمنی سرنشینان خودروها دراین حوزه نقش مهمی داشته است. چنانچه شاهد تاثیرات مثبت آن به خصوص برروی گروه کودکان و دانش آموزان هستیم.
شایان ذکر است دربخش پایانی این مراسم از سازمانها و بخش هایی که در حوزه ی روابط عمومی موفق به کسب تندیس شدند و جسارت در بوته ی نقد قرار گرفتن را داشتند تقدیر شد که به شرح ذیل است:
بانک سرمایه، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تجاری- صنعتی، شرکت گمرک جمهوری اسلامی ایران، شهرداری یزد، شرکت فولاد آلیاژی تندیس بلورین دریافت کردند.
همچنین شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سازمان منطقه آزاد قشم، اداره کل راهداری و حمل نقل و جاده‌ای استان اصفهان، شرکت آب منطقه‌ای تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران،‌شرکت آب منطقه ای مرکزی،‌ شرکت توزیع برق تهران نیز موفق به کسب تندیس سیمین این آیین شدند.

ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی برگزارشد


در نهایت تندیس زرین این آیین نیزبه:‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شهرداری رشت، بانک شهر، بانک ملت،‌ اپراتور همراه اول، بانک ملی ایران، وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت ومعدن و تجارت، وزارت کشور، شرکت ملی گاز ایران،‌ معاونت علمی رئیس جمهوری، شرکت برق منطقه‌ای تهران،‌ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)،‌ دانشگاه علوم پزشکی زنجان تعلق گرفت.

ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی برگزارشد

mbanews.ir - مريم غضنفري
دوشنبه 30 مرداد 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • روابط عمومی ها در برابر مخاطبانشان پاسخگ ...
  • برگزاری پنجمین دوره آیین انتخاب سرآمدان ...
  • سرآمدی در روابط عمومی نیازمند هوشمندی سا ...
  • روابط عمومی، عامل مهم تغییر سازمان محسوب ...
  • سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکر ...
  • بانک سپه در خلاقیت و نوآوری برترین شد
  • رونمایی از لوگوی خانه روابط عمومی ایران
  • رونمایی پوستر جایزه بین‌المللی دکتر نطق ...
  • رونمایی پوستر نخستین کنفرانس «حرفه‌ای‌ ...
  • برترین آثار انتشاراتی روابط عمومی ها معر ...
  •