» بازارسازان؛ تشریفاتِ یک مذاکره خوب چگونه است؟
» استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به مدرسه
» بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"
» 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار
» عزم و اراده برای یک هدف ملی
» نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"
» داستانِ ایناب؛ کارگری که کارآفرین شد
» Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک
» اتوبوس های خالی مدارس در حمایت از کودکان محروم از تحصیل
» Uni Noodle؛ نودلی که حس و حال آدم‌ها را می‌فهمد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
چالش بطری با صبانت


ام بی ای نیوز: اوایل شهریور ماه امسال با انتشار ویدیویی صبانت مخاطبان خود را به چالش بطری دعوت کرد. چالشی بامزه که در آن مخاطبان تفریح سالمی را انجام داده و در پی آن از صبانت جایزه می‌گیرند. ام بی ای نیوز در جهت دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره این چالش گفتگویی را با محمد ناصح، مدیر تبلیغات و روابط عمومی شرکت صبانت داشته که در ادامه می‌خوانید.

هدف کمپین، ارتباط صمیمانه با مخاطبان
محمد ناصح، مدیر تبلیغات و روابط عمومی شرکت صبانت درباره ی این کمپین گفت: صبانت در راستای توسعه فعالیت های خود در شبکه های مجازی چندی ست تصمیم به اجرای کمپینی با نام چالش بطری گرفته است. چالش بطری مسابقه ای ست که در سال 2016 توسط گروهی به راه انداخته و بسیاری از مردم جهان به آن نگاه ویژه‌ای داشته و در آن شرکت کردند. به همین خاطر احساس کردیم که این چالش برای مخاطبان ایرانی می تواند، جذاب باشد. این اتفاق نیز افتاد و در همین فاصله زمانی کم، چالش مورد توجه بسیاری قرار گرفته و مخاطبان بسیاری در آن شرکت و ویدیو تهیه کرده اند. این کمپین با انتشار ویدیوی که با حضور یکی از اینفلوئنسر بود، شروع شد. بنابراین چالش بطری صبانت با این ویدیو به مخاطبان معرفی شد. بعد از این مرحله اینفلوئنسرهای دیگری نیز به این چالش پیوستند و از مخاطبان برای حضور در آن دعوت کردند.

چالش بطری با صبانت


ناصح درباره قوانین حضور در این چالش می‌گوید: برای حضور در این چالش افراد باید؛ یک: سه بار بطری آب را بگونه ای بچرخانند که به کف برروی زمین قرار بگیرد. دو: حین اجرا باید شعار : " صبُانت، شَبانت، صَبانت" را تکرار کنند. سه: ویدیوی از خود تهیه و با هشتگ چالش بطری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کند. کسانی که بطور کامل و به درستی چالش را اجرا کنند، بدون قرعه کشی هدیه ای داده می‌شود. تفکیکی میان افراد شرکت کننده در این چالش نشده است و جایزه هم به کسانی که مشترک صبانت هستند و هم کسانی که نیستند، هدیه داده می‌شود.

ناصح درباره هدف کمپین چالش بطری میگوید: هدف اصلی برقراری ارتباط نزدیکتر با مخاطبان بود. ارتباطی که صمیمانه و بدون واسطه باشد. رویکرد کمپین چالش بطری به گروه ما در جهت رسیدن به این هدف مهم کمک بسزایی کرده و در این مدت با گروه مخاطبان وسیعی ارتباط برقرار کردیم. چالش بطری برای نسل جوان که گروه مخاطبان اصلی صبانت جزء آنها هستند، جذاب بوده و هر روز عده‌ی بیشتری در آن شرکت می‌کنند. این کمپین برای بازده زمانی یکماه برنامه ریزی شده است. جوایز نیز حین اجرای کمپین به مخاطبان داده می‌شود. شش ماه اینترنت رایگان برای مخاطبانی که جزء مشترکین صبانت نیستند و 30 گیگ اینترنت رایگان برای مشترکین صبانت جوایزی هستند که برای این کمپین در نظر گرفته ایم. این کمپین با بازخودهای خوبی مواجه شده و روز به روز به تعداد شرکت کنندگان آن اضافه می‌شود.



چالش بطری با صبانت

mbanews.ir-نرگس فرجی
چهارشنبه 22 شهریور 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مسابقه عکاسی چالش پپسی با حضور آشر
  • فقر محتوا، چالش اصلی کمپین‌های صنعت بیمه
  • چالش سطل بدون آب یخ
  • بطری نوشابه رژیمی خاص کوکاکولا برای مشتر ...
  • داستان بطری کوکاکولا به مناسبت صد سالگی آ ...
  • 365 چالش؛ پروژه ای برای افراد خلاق
  • 3 نکته درباره‌ی تبلیغات موبایلی که مخاطب ...
  • 6 درس بازاریابی که می توان از چالش آب یخ آم ...
  • نگاه طنز به بچه پولدارهای اینستاگرام
  • استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر