» بازارسازان؛ تشریفاتِ یک مذاکره خوب چگونه است؟
» استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به مدرسه
» بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"
» 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار
» عزم و اراده برای یک هدف ملی
» نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"
» داستانِ ایناب؛ کارگری که کارآفرین شد
» Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک
» اتوبوس های خالی مدارس در حمایت از کودکان محروم از تحصیل
» Uni Noodle؛ نودلی که حس و حال آدم‌ها را می‌فهمد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
من این جا هستم؛ یک آگهی برای سایزبالاها


ام بی ای نیوز: فروشگاه زنجیره‌ای JCPenny در سال ۲۰۱۶ کمپینی با نام «من این جا هستم» را راه انداخت. هدف این کمپین ترویج مثبت‌اندیشی درباره‌ی بدن بود. شرکت از جس بیکر، نویسنده‌ی یک کتاب پرفروش در آن زمان، مری لمبرت، هنرمند نامزد جایزه‌ی گرمی، گبی فرش، وب‌لاگ‌نویس مد، اشلی نل تیپتن، طراح مد و والری ساگن، متخصص یوگا برای این کمپین دعوت کرد و به این ترتیب به دنبال نمونه‌هایی عینی برای نمایش زیبایی درونی افراد، بدون در نظر گرفتن چاقی یا لاغری، بود.
این پنج زن داستان انگیزشی خود را در یک آگهی طولانی چهار دقیقه‌ای بازگو کردند. بیکر نویسنده‌ی کتاب «چیزهایی که هیچ کس به یک دختر چاق نمی‌گوید» در ابتدای کلیپ گفت: «آیا اگر لاغرتر بودم زندگی بهتری در انتظارم بود؟ خیر. اما قطعا زندگی بهتری داشتم اگر به خاطر ظاهرم رفتارهای بهتری با من می‌شد.»

هر کدام از آن‌ها به شرح خاطراتی پرداختند که چه طور تحت تاثیر حرف‌های ناخوشایند خانواده یا رفتارهای نامناسب در مدرسه، همواره برای لاغر شدن تلاش می‌کرده‌اند. تیپتن، طراح مد می‌گوید: «من نمی‌فهمیدم چه ایرادی دارم و چرا این همه با بقیه فرق می‌کنم؟»
با وجود ناامنی‌های دوران کودکی و نوجوانی، این پنج نفر اکنون آموخته‌اند که چه طور زیبایی درونی خود را درک کنند. تیپتن پیش از پیام مهم آگهی با مضمون «دختران چاق از پس هر کاری که بخواهند، برمی‌آیند.» می‌گوید: «تنها کسی که می‌تواند من را تعریف کند، خودم‌ام و نه هیچ کس دیگری.»

دختران داخل آگهی می‌گویند: «دختران چاق هر کاری دوست داشته باشند انجام می‌دهند. آن‌ها از پس یوگا، رقص، کوه‌نوردی و دویدن برمی‌آیند و می‌توانند کارهای خارق‎العاده انجام دهند. پیام‌های تاثیرگذاری مانند «سایز من تعیین‌کننده‌ی ارزش من نیست»، «بدن نیازی به تغییر ندارد ولی اخلاق را باید تغییر داد» و «دوست داشتنِ خود، نه یک مقصد بلکه سفر دائمی است» در جایجای این آگهی به چشم می‌خورد.



من این جا هستم؛ یک آگهی برای سایزبالاها

مترجم: نازنین کی نژاد
www.latintimes.com
یکشنبه 26 شهریور 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین جدید آدیداس برای دختران
  • Dove یک بار دیگر از زیبایی واقعی می‌گوید
  • آگهی های کشیده ای که به رسانه ی کشیده هویت ...
  • کتاب بازاریابی و زندگی با خاطره منتشر شد
  • برای فهمیدن این کمپین باید به emoji مسلط باش ...
  • مک دونالد به بچه ها کتاب هدیه می دهد
  • Diesel: با نقص‌هایت حال کن
  • بچه‌ها از کجا می‌آیند؟
  • ایده‌های خلاقانه در کسب‌و‌کار
  • آگهی‌هایی که اخلاق را تبلیغ می‌کنند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر