» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ارتباطی کودکانه با مصرف کنندگان چینی زرین


ام بی ای نیوز: تهیه‌ی آگهی برای کودکان پیچیدگی های خاص خود را دارد. در این دسته از آگهی ها سازندگان باید بگونه ای عمل کنند که هم پیام مورد توجه خریداران یعنی والدین باشد هم مورد توجه مصرف کنندگان یعنی کودکان. در این راستا چینی زرین چندی ست آگهی انیمیشینی را اکران کرده که در آن محصولی برای گروه سنی کودکان معرفی شده است. ام بی ای نیوز با محمد میروهابی کارگردان و سازنده انیمیشن آگهی تلویزیونی چینی زرین گفتگویی داشته که در ادامه می خوانید.

محمد میروهابی کارگردان و سازنده انیمیشن آگهی تلویزیونی چینی زرین درباره ایده پردازی این آگهی گفت: پس از دریافت سفارش از طرف مدیران چینی زرین، گروه انیمیکده؛ ایده پردازی کار را شروع و سناریوی پیشنهادی خود را ارائه کرد. گروه چینی زرین بر روی سناریو کار کرده و پیشنهاد جدید دادند که در نهایت با همفکری هم به سناریو حاضر رسیدیم. پرداختن به دنیای کودکان و اهمیت به غذا خوردن آنها در ظروفی کاملا بهداشتی در کنار بازی و سرگرمی نکاتی بود که در این آگهی مد نظر قرار داده شد.

ارتباطی کودکانه با مصرف کنندگان چینی زرین


میروهابی در پاسخ به این سئوال که چرا به سراغ استفاده از انیمشین برای معرفی محصول رفتید، گفت: مصرف کنندگان نهایی این محصول کودکان هستند و انیمیشن یکی از بهترین زبان های ارتباط با کودکان است.

او درباره مراحل ساخت آگهی انیمیشنی چینی زرین می گوید: بعد از نهایی شدن سناریو کار طراحی استوری بورد توسط فرید سپهر هنرمند توانای کشورمون انجام شد. سپس فیلمبرداری و در نهایت کار ساخت انیمیشن و تلفیق آن با صحنه های فیلمبرداری شده صورت گرفت. ساخت این آگهی تلویزیونی یک ماه زمان برد که بیشتر آن مربوط به ساخت انیمیشن بود. در این آگهی کاراکتر نیز طراحی شده که میروهابی درباره آن گفت: چینی زرین برای سرویس کودک خود چندین کاراکتر طراحی کرده و ما از همان ها استفاده کردیم. البته پروسه تبدیل کاراکتر های دو بعدی به سه بعدی بسیار حساس و دقیق بود که به خوبی انجام شد.



ارتباطی کودکانه با مصرف کنندگان چینی زرین

mbanews.ir-نرگس فرجی
سه شنبه 28 شهریور 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اِلفی، چیپسی که به خوبی از پس مسابقه برآم ...
  • هدف "چینی زرین" ؛بازارهای اروپا
  • جشنواره بستنی برای معرفی محصولات جدید
  • بینگو سوار بر جت جیمبو
  • طعمی که تاریخ مصرف نداره ...
  • کاراکتر جدید به کمک بسته بندی های اصل می آ ...
  • کمپانی دریم ورکس سال جدید را با معرفی تبل ...
  • ابرقهرمان سلامتی "کوریزان" برای کودکان
  • آگهی فروش کودکان سیاه‌پوست در اینترنت
  • هم کیک هم بستنی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر