» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


ام بی ای نیوز: شانزدهم دوره از نمایشگاهی که محصولات شیرینی و شکلات و اب میوه و صنایع وابسته به آن را عرضه میکند در محل دایِمی نمایشگاه های بین الماللی تهران برگزار شد.

حضور قدرتمند و جدی و برنامه محور برندهای اصیل و شناخته شده در کنار نام هایی که با سمپلینگ و جُنگ شادی در محوطه نمایشگاه سعی میکردند خود را به مخاطبان بشناسانند نشانه ی تاثیر و موفقیت این رویداد طی دوره های گذشته برپایی بود.
مهمترین ویژگی این نمایشگاه که آن را به سایر رویدادهای اینچنینی متفاوت و متمایز میکرد پذیرایی جانانه از بازدیدکنندگان خسته ای بود که در بیست و چهارم تا بیست و هفتم شهریور ماه درروزهای گرم پایان تابستان به محل برگزاری آمده بودند.
جنگ های شادی درغرفه هایی که داخل محوطه قرارداشت فضایی متفاوت و شاد برای مخاطبان بود و ازسویی روشی جهت معرفی محصولات شرکت های تازه کار.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


تقسیم بندی سالن ها براساس محصولات از دیگر ویژگی های این رویداد بود به عنوان نمونه گز و سوهان و پشمک و... در یک سالن کنار هم قرار داشت و برندهای بزرگ و مطرح در سالن دیگر از سوییی شاهد حضور با انگیزه شرکت هایی که قصد باز کردن جای خود در بازار را دارند هم بودیم.
اما با توجه به زمان برپایی این نمایشگاه که در آستانه ی ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس بود موضوع مهم از یک دیدگاه دیگر چگونگی برخورد برندها و تدابیر آنها برای این رویداد بود.

مدیرمارکتینک و بازاریابی گروه صنعتی مینو در این رابطه میگوید: شرکت مینو از جمله شرکت هایی است که در تعامل با وزارت آموزش و پرورش محصولاتی که ارزش تغذیه ای بالایی دارند را در بسته بندی های کوچک تر برای میان وعده ی دانش آموزان طراحی و ارائه میکند.
دراین زمینه محصولاتی که در نظرگرفته شدند شامل بیسکویت ساقه طلایی سه عددی و ویفر رنگارنگ و محصولاتی که مجوزهای لازم عرضه در بوفه مدارس را داشته باشند.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


او با اشاره به اینکه مینو 50 سال قدمت فعالیت در صنایع غذایی کشور را دارا است میگوید: حضور در نمایشگاه فرصتی است تا از نزدیک با مخاطب و سلایق و نظرات آنها آشنا شد که این موضوع در بخشی از برنامه ی تحقیقات بازار شرکت مینو و برنامه راهبردی بازاریابی آن جای دارد.

طالبی مسول تبلیغات شرکت ویتانا نیز تهیه ی پکیج های خاص به مناسبت فصل بازگشایی مدارس خبر داده که در هایپرمارکت های فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


برنامه ی این شرکت قراردادن محصولاتی با ارزش تغذیه ای بالا در کیف مدرسه ی دانش آموزان است.
او میگوید: این پکیج شامل محصولاتی با ارزش غذایی مناسب در بسته بندی کوچک و اقلام مورد نیاز دانش آموزان نظیر مداد رنگی و خودکار و پاک کن و... است.

همچنین درکمپین اخیر برند مادر، درشبکه مجازی دانش آموزان با محصول مادر عکس گرفته و ارسال میکنند و جوایزی که در نظر گرفته شده نیز سلامت محور هستند و تحرک و شادی و زندگی سالم را تبلیغ میکنند. نظیر دوچرخه و وسایل بازی و...

او معتقد است حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه میتواند باعث رقابت و در نتیجه توسعه صنایع شیرینی و شکلات شود و جای آنها در این مجموعه خالی است.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


ابراهیمی مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت مرداس نیز از راه اندازی نخستین بوتیک شکلات در کشور در قالب فروشگاه های زنجیره ای گلد، خبر داده و گفت در این بوتیک ها شکلات دست ساز طبیعی عرضه میشود و مخاطبان در اینجا میوانند طعم و مزه ی خاص مورد نظرشان را سفارش دهند که در بسته بندی که انتخاب کردند و به تعداد مورد نظرشان چیده میشود.

او این نوع شکلاتها را که مواد اولیه طبیعی دارند، نوع لاکچری شکلات میداند که مخاطب خاص متقاضی آن است.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


اما شرکت ستاک نامی آشناست که تبلیغات ماهواره ای را عامل مهم معرفی برند خود میداند و در مرحله دوم سیستم پخش و توزیع گسترده را مهمترین دلیل موفقیت خود معرفی میکند.

شرکت نادی نیز از تولید کیک های با خاصیت پروبیوتیک برای دانش آموزان خبر داده و می گوید: این نوع محصول که ارزش تغذیه ای بالایی دارد و استارت آن توسط تولید کنندگان لبنیات زده شد اکنون توسط شرکت نادی برای حفظ سلامت بیشتر دانش آموزان در بسته بندی های شش تای و دوازده تایی عرضه شده که خاصیت پروبیوتیک بودن آن باعث شده محصول در بوفه ی مدارس قرار بگیرد. آموزش و پرورش استان تهران نیز به دلایل سلامت محصول مجوز عرضه ی آن را در بوفه مدارس داده است.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


موضوعی که در پایان این گزارش باید مطرح شود اینکه این نمایشگاه نیز در سکوت خبری برگزار شد و به گفته ی برخی غرفه داران و برندهای شرکت کننده اگر اطلاع رسانی بیشتر و بهتر انجام میشد نقش مهمتر و موثرتری در بازدید عموم که مخاطبان اصلی چنین رویدادی هستند میتوانست داشته باشد.
آنها به نقش بارز تبلیغات محیطی و تلویزیونی در چنین رویدادی تاکید داشتند.

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"

نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"


نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"

mbanews.ir - مريم غضنفري
شنبه 1 مهر 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • در شیرین‌ترین نمایشگاه سال 94 چه گذشت؟ (قس ...
  • بازگشت به مدرسه و فصل بازاریابی پگاه
  • آب معدنی در بسته بندی جُرعه ای
  • شیرین ترین نمایشگاه سال، عرصه رقابت تولی ...
  • در شیرین‌ترین نمایشگاه سال 94 چه گذشت؟ (قس ...
  • بازگشت به مدرسه با شیر پگاه
  • غذای سالم در نمایشگاهی با همین نام
  • دو لیوان شیر برای کودکان در یک بطری
  • تخفیف 30 درصدی برج میلاد برای دانش‌آموزان ...
  • تبلیغات کالا در مدارس ممنوع
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر