» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
عزم و اراده برای یک هدف ملی


ام بی ای نیوز: در حال حاضر برقراری ارتباط درست و سازنده با مشتریان از الویت های اصلی شرکتها محسوب می شود و آنها از روشهای مختلف در پی یافتن راهکاری برای این ارتباط خوب هستند. اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی یکی از روش های سازنده برقراری ارتباط با مشتریان است. شرکتها به صورت دوره ای در رویدادهای پیش رو مبالغ زیادی را به عنوان هدیه و به رسم قدردانی از زحمات و همکاری مشتریان خود، برای انها اختصاص می دهند. شاید شما نیز با این موضوع مواجه شده اید که به مناسبت خاصی از شرکتهای مختلف هدایایی را دریافت کرده اید که گاها برای شما تکراری و یا غیرکاربردی بوده و یا ارزش افزوده خاصی را به همراه نداشته است. اغلب این موارد به رسم یادبود و برای به خاطر ماندن نیز ممکن است انجام شود. دریافت کارت تبریک های مختلف که گاها عمر چند روزه دارند یا تنوع سررسیدها و . . مثال هایی از این موارد هستند. و یا به عنوان صاحب یک شرکت یا مسوول در این زمینه، ماه ها منابع سازمان خود را مشغول برنامه ریزی و اجرای این موضوع مهم برای مشتریان خود کرده اید. از سوی دیگر به دلیل تنوع سلیقه های مشتریان، ایجاد رضایت کامل برای تمام مشتریان نیز امری دشوار و غیر ممکن است.

عزم و اراده برای یک هدف ملی


اقدام خیرخواهانه باریج اسانس

آیا تا کنون به این سوال پاسخ داده ایم که کلیه بودجه هایی که توسط شرکتهای ایرانی صرف تهیه هدایا به مناسبتهای مختلف در سال می شود چه عددی است و با این عدد و رقم اگر همه آنها را صرف یک هدف ملی کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ طی سال جاری یک شرکت داروسازی گیاهی به نام باریج اسانس در راستای مسئولیت اجتماعی خود فعالیت متفاوتی را برای پزشکان خود انجام داد. این شرکت در اقدامی خیرخواهانه به مناسبت روز پزشک، از طرف پزشکان خود، مبالغی را به یکی از موسسات خیریه که در حوزه سلامت نیز فعالیت دارد، اهدا کرد که با استقبال خوب جامعه پزشکی نیز همراه بوده است. شاید این حرکت شروع این عزم ملی باشد، باید منتظر ماند و دید که آیا حاضریم به عنوان یک ایرانی به جای صرف منابع متعدد و قابل توجه به صورت پراکنده، همگی با هم چه به عنوان یک شرکت تصمیم گیرنده برای تهیه این هدایا و چه به عنوان یک مشتری برای دریافت این هدایا از حقوق خود در راستای توسعه کشور و حذف فقر و بیکاری و فعالیتهایی که منافع ان برای عموم مردم است، بگذریم؟ چرا نباید، در جهت #ایرانی_شکوفا ، این منابع ارزشمند را برای ریشه کن کردن فقر، انجام کمک هزینه های تحصیلی برای خانواده های نیازمند، تهیه نیازهای ضروری زندگی افراد نیازمند، توسعه فضاهای سبز، ساختن مدارس و هزاران ایده خلاقانه دیگر در این زمینه ها، مصرف کنیم؟

عزم و اراده برای یک هدف ملی

mbanews.ir-نرگس فرجی
چهارشنبه 29 شهریور 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • وقتی تخفیف کالا می تواند صرف امور خیریه ش ...
  • صندلی برای فکر کردن، هدیه ای به مشتریان
  • آیا هدیه تبلیغاتی خاطره‌انگیز و به یادما ...
  • هدیه تبلیغاتی با رایحه‌ای ماندگار
  • رمز ارتباط جامع با مخاطب
  • پنج ایده بزرگ در کسب و کار برای سال 2011
  • آیا بازاریابی واقعا لازم است؟
  • اهدا رفاه کارت به مشتریان وفادار رفاه
  • فرصتی بزرگ برای قدردانی از والدین
  • اریکا؛ صف های طولانی جلوی فروشگاه ها، نیا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر