» بازارسازان؛ تشریفاتِ یک مذاکره خوب چگونه است؟
» استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به مدرسه
» 8نکته برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار
» بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"
» عزم و اراده برای یک هدف ملی
» نمایشگاه شیرین با رویکرد "بازگشت به مدرسه"
» داستانِ ایناب؛ کارگری که کارآفرین شد
» Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک
» اتوبوس های خالی مدارس در حمایت از کودکان محروم از تحصیل
» Uni Noodle؛ نودلی که حس و حال آدم‌ها را می‌فهمد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"


ام بی ای نیوز: مایع ظرف شویی پریل سال هاست که ثابت کرده از پس هر کاری بر می آید! چه آنجا که در سال 2008 اقدام به تاسیس یک لابراتوار مستقل از هنکل کرد و چه حالا که به سراغ یک بطری فوق کوچک رفته؛ بطری ای که تماما یادآور و ثابت کننده شعار تبلیغاتی پریل است: "با یک قطره از پریل می توانید تمام ظرف های کثیف یک وعده غذایی تان را تمیز کنید"

بطری تک قطره ای پریل، در واقع یک بطری فوق کوچک به اندازه یک ناخن دست است که واقعا اندازه یک قطره جا دارد! این محصول با همان نام تجاری و سبک و سیاق قبلی و فقط در ابعادی بسیار کوچکتر روانه بازار شده. البته پریل تک قطره ای برای تولید انبود در نظر گرفته نشده و تنها جنبه تبلیغاتی دارد و هم اکنون به عنوان سمپل در فروشگاه ها موجود است.

پریل در روند تبلیغاتی این محصول متفاوت، فراتر از تبلیغات عادی اینترنتی رفت. به این صورت که "بطری تک قطره ای" در چندین آگهی بازرگانی در کنار رقبای خود در سایز های استاندارد قرار گرفته است که سعی در مقایسه قدرت یک مایع ظرف شویی با قد و قواره ای چندین برابر کوچکتر با رقبای غول آسای خود دارد.
مدتی بود که برندهای دیگر نیز براین قابلیت که می توان با یک قطره تمام ظروف کثیف را شست، تاکید می کردند. بنابراین پریل این نیاز را احساس می کرد که شعار برند خود را دوباره سر زبان ها بیندازد؛ این بار با این رویکرد که خریداران می توانند واقعا این تفاوت را ببینند و لمس کنند.



بررسی یک کمپین هیجان انگیز؛ "یک قطره پریل"

مترجم: طوبا خارستاني
منبع: www.creativity-online.com

www.trendhunter.com
www.adweek.com
یکشنبه 2 مهر 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بهترین بهار با بهترین کیفیت
  • 43 هزار بادکنک و نمایش قدرت یک قطره مایع ظر ...
  • بهترین نامه برای بهترین مادر دنیا
  • دغدغه: ردپای جایگاه سازی برند در آگهی های ...
  • آرزوهایی که در یک بشقاب جا شدند
  • هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپ ...
  • Colgate قطره‌های آب را در آگهی جدید خود می‌ش ...
  • کمپین دیجیتال پریل آپ: "ماریا و دیشی" دوس ...
  • بطری نوشابه رژیمی خاص کوکاکولا برای مشتر ...
  • Levi΄s ؛ جین های تولید شده از بطری‌های پلاس ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر