» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک


ام بی ای نیوز: Ikea در کمپین جدید خود موسوم به "احتمالات زیبا" نگاهی واقع بینانه و همه جانبه به زندگی می اندازد.
در این آگهی تبلیغاتی 90 ثانیه ای محصول آژانس خلاقیت "Rethink"، کلمات و ملودی ترانه "جهان شگفت انگیز" با یک سری صحنه های مختلف همراه است که کنار هم ویژگی های یک جهان متنوع و پذیرنده را به تصویر می کشند.
برای نمونه، در لحظه ای که شاهد اهدای یک دسته گل سرخ از سوی یک دختر نوجوان به دختری هم سن و سال خود هستیم، هردو نفر برای رفتن به مدرسه و رقصیدن با یکدیگر آماده می شوند.

Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک


کمی بعد، پسر بچه ای را می بینیم که با کمک مادرش مشغول لاک زدن به ناخن هایش است. در ادامه زنی را می بینیم که حین شیر دادن به فرزندش با دوستانش نیز چت می کند. در ادامه شاهد کمک یک مرد به پدر پیرش در اصلاح صورت و سرانجام وضعیت زندگی یک خانواده مهاجر هستیم. یک صدای پس زمینه در نهایت چنین می گوید: "ما همگی می توانیم جهانی زیبا و مطلوب خود را داشته باشیم. این زیبایی دلخواه و خواستنی می تواند شامل خانه ما نیز بشود."

کمپین جدید Ikea به منزله نوعی خروج از کمپین پنج ساله این برند به نام "به مدت طولانی در خانه زندگی کن" به شمار می رود. موضوع کمپین فوق لحظات احساسی در خانه است. این کمپین همچنین دیدگاه برند نسبت به مسائل اجتماعی مختلف را به تصویر می کشد.

Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک

Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک



Ikea و کشف جهانی شگفت انگیز از نگاه یک کودک

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com

دوشنبه 3 مهر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • Ikea: هر روز یک روز شگفت انگیز است
  • پرتره های احساسی Ikea راجع به فرزندخواندگی
  • در این آگهی زیبا و احساسی، IKEA مسیری را روش ...
  • مبلمان جدید IKEA ویژه سگ ها و گربه های خانگی
  • مجموعه زمستانی Ikea پر از نورهای رویایی
  • مبلمان با تم سفر فضایی، محصول IKEA مخصوص خا ...
  • خانه‌های قابل حمل Ikea مامن بی‌پناهان می‌ ...
  • فرشی از پوست گوسفند، ستاره آگهی Ikea
  • تحول در ارائه محصولات" IKEA "
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر