» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
این آگهی چاپی فقط زیر نور آفتاب خواندنی می شود


ام بی ای نیوز: یک شرکت تولید کننده وسایل تفریحی خارج از خانه به نام "LL Bean" کمپینی چاپی و فریبنده را راه انداخته و کنار آن بیانیه ای را منتشر کرده که کلمات آن فقط زیر نور آفتاب کاملا آشکار می شوند. کمپین فوق در قالب یک صفحه آگهی تبلیغاتی تمام صفحه در روزنامه نیویورک تایمز هفته گذشته انتشار یافت.

با هدف بازتاب تلاش های برند جهت جلب توجه آن دسته از مشتریانی که علاقمند به تفریح و گردش در فضای خارج از خانه هستند، آژانس تبلیغاتی "VIA" پورتلند با استفاده از جوهر فتوکرومیک تخصصی، نسخه ای از یک آگهی تبلیغاتی خاص را ارائه داد. در ادامه این اقدام به منظور جذب مصرف کنندگان به سوی شعار جدید LL Bean، یعنی "به شکلی حرفه ای فعالیت در فضای خارج از خانه را تجربه کن"، صورت گرفت.

با مطالعه این آگهی تبلیغاتی داخل فضای خانه، دور از معرض اشعه UV، متوجه می شویم که متن موجود در آگهی ما را به مطالعه آن خارج از فضای خانه تشویق می کند.
به محض خروج از خانه این آگهی به بک یک قانون کلی تبدیل می شود که متن آن به شرح زیر است:

"به فضای خارج از خانه خوش آمدید.
اینجا هیچ غریبه ای نیست.
فقط دوستانی هستند که شما هنوز آن ها را ملاقات نکرده اید.
این جا هر روز برای خود نام مخصوصی دارد.
مثل ساحل، برف و پرنده آبی
و جایی که بوی آتش اردو به این معنی است که شما در جای درستی قرار گرفته اید.
شما برای آمدن به اینجا هیچ نیازی به پاسپورت، دعوتنامه یا کارت عضویت ندارید.
فقط کافی است پایتان را از در خانه بیرون بگذارید، آن وقت به مقصد رسیده اید.
شما می توانید اینجا سن و سال، نگرانی ها و حتی مایو خود را از یاد ببرید.
فقط فراموش نکنید که دوستانتان را با خود به آنجا ببرید.
مهم نیست شما از کجا آمده اید.
فقط مهم این است که اغلب اوقات فضای خارج از خانه را تجربه کنید.
بنابراین هر جا هستید به ما بپیوندید.
چون داخل خانه ما همه با هم غریبه هستیم و خارج از خانه با هم آشنا"

این آگهی چاپی فقط زیر نور آفتاب خواندنی می شود

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com

شنبه 15 مهر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی عجیب فروش خانه
  • نمایش آگهی‌های تبلیغاتی دهه ۲۰ تا ۵۰ در خ ...
  • خانه‌ای از کارت برای نیازمندان
  • MUJI Hut؛ این خانه را هرجا می خواهید برپا کنی ...
  • یخچالی که در فضای خانه معلق است
  • پنجره هوشمندی که فقط نور را به خانه راه می ...
  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2017 (قسمت اول)
  • Airbnb و Pantone؛ ساخت طبیعت در دل خانه، برای مق ...
  • با ال جی سینما را به خانه بیاورید
  •