» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
Diesel: با نقص‌هایت حال کن


ام بی ای نیوز: Diesel با کمپین پاییزه‌ی «با نقص‌هایت حال کن» به ستایش «نقص» می‌نشیند.
در داستان‌های کودکی‌مان می‌خوانیم که آدمی موفق‌تر است که بی‌نقص‌تر باشد. در مسیر بزرگ‌شدن به جست‌و‌جوی کمال، تمام راه‌ها را می‌رویم تا به نقطه‌ی ایده‌آل برسیم... اما این بار یک برند بزرگ می‌خواهد بگوید که کمال، راه رستگاری نیست.
کمپین، با یک آگهی تلویزیونی ساخته‌ی فرانسوا روسله و عکس‌های تام اسلون، پسرها و دخترهایی را نشان می‌دهد که با افتخار ویژگی‌های منحصر به فرد خود را به نمایش می‌گذارند: چشم‌های تابه‌تا و ابروهای پیوسته.
نیکولا فورمیچتزی، مدیر هنری برند، می‌گوید: «منحصربه‌فرد بودن، زیباتر از بی‌نقص بودن است. با عوض کردن نگاه به دنیاست که متوجه می‌شویم حتی چیزهای بد هم نکته‌ی مثبتی در خود دارند و به این ترتیب بر سختی‌ها و موانع برتری می‌یابیم. تنها در این حالت است که می‌توان بهترین شکل زندگی را داشت.»

Diesel: با نقص‌هایت حال کن


کمپین، در عین حال روح برند را نیز به همراه دارد؛ رویکرد غیرقراردادی و شجاعانه‌ به زندگی که Diesel در دهه‌های مختلف به نمایش می‌گذاشت. به عنوان مثال Diesel در سال ۲۰۱۰ کمپین «احمق باش» را اجرا کرد که به ستایش رفتارهای سبکسرانه و احساساتی می‌پرداخت.
رنزو روسو، بنیان‌گذار برند، می‌گوید: «۱۵ سالم بود که اولین شلوار جینم را با دست دوختم، بی‌نقص نبودند ولی همین ایرادها شلوارم را منحصر به فرد و خاص می‌کرد. من همیشه طرفدار عیب و ایراد بوده‌ام، چون فرد را از بقیه ممتاز می‌کند.»
برند در اقدامی شجاعانه و عجیب، همگام با فلسفه‌ی کمپین، تمام پست‌های اینستاگرام خود را پاک کرد تا عکس‌های جدید کمپین را جانشین آن کند. پیش از شروع کمپین، در اطلاعیه‌ای استراتژی خود را به این شکل تشریح کرد: «به نظر ما کمال، خسته‌کننده است. به ویژه در اینستاگرام که همه در آن به دنبال بی‌نقص بودن می‌گردند. عکس بی‌نقص، زندگی بی‌نقص... ما از این رَوَند خسته‌ایم. پس تصمیم گرفتیم همه چیز را برای یک شروع پر از نقص، حذف کنیم.»

آگهی Diesel به ما می‌گوید که کمال و بی‌نقصی از یادرفتنی است. با هر چیزی که داری به میدان بیا، حتی اگر ایده‌آل نباشد. آن‌چه را که نمی‌توانی کنترل کنی، در آغوش بگیر.

Diesel: با نقص‌هایت حال کن

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
سه شنبه 18 مهر 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی‌های تبلیغاتی جدید Diesel، ابتکاری از س ...
  • Diesel روزهای عمر شما را می‌شمارد
  • کمپین جدید دیزل؛ سال جدید را زودتر شروع ک ...
  • جشن سي سالگي DIESEL در ژاپن با گل آفتابگردان ...
  • Diesel دختران و پسران جوان را هیپنوتیزم می‌ ...
  • گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Di ...
  • پس از "شادی"، کوکاکولا در تدارک کمپین جدی ...
  • دیزل؛ عشق بسازید، نه دیوار
  • همکاری دیزل و آدیداس برای حفظ مشتریان وفا ...
  • اولین کمپین سراسری Etsy، در ستایش فردیت مشت ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر