» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 


ام بی ای نیوز: سالانه ده هزار نفر در آمریکا از سرطان پوست می‌میرند. برنزه‌کردن یکی از عوامل اصلی ابتلا به سرطان پوست، در این کشور است و مردم بدون وحشت، پوست‌شان را برنزه می‌کنند.
موسسه‌ی Mollie یک سازمان غیرانتفاعی است که به یاد مالی بیگن دانشجوی جوانی که در ۲۰ سالگی از سرطان پوست درگذشت، تاسیس شده است. Mollie و آژانس Area 23 کمپین مشترکی را برای آگاهی اذهان عمومی به راه انداختند.
مادر مالی درباره‌ی ایده‌ی کمپین گفته بود: «با هدف قرار دادن کسانی که پوست‌شان را به طور مصنوعی برنزه می‌کنند می‌دانستیم که می‌توانیم روی آمار سرطان پوست تاثیر بگذاریم.»

مردم با وجود آگاهی به خطرات برنزه‌کردن مصنوعی، به این کار ادامه می‌دادند و روزانه یک میلیون متقاضی برای این کار وجود داشت. پس به کمپینی نیاز بود که بتواند مخاطب را به قدر کافی شوکه کند.
برند سالن برنزه‌سازی مخصوص خودش را تاسیس کرد. اما در این سالن چیز دیگری در انتظار مخاطبان بود. ماجرا از این قرار بود: متقاضیان برنزه‌کردن پوست، وارد سالن مراسم سوگواری خودشان می‌شدند و یک پزشک، مخاطبان وحشتزده را مخاطب قرار می‌داد.

ویدیویی از مراجعه‌ی مردم به سالن، در آخرین هفته‌ی نوامبر ضبط شد، زیرا با سرد شدن هوا آمار مراجعه به سالن‌های برنزه‌سازی افزایش می‌یافت. سالن مذکور در میدان تایمز قرار داشت و سه روز باز بود. در زمان کمپین ۲۰ نفر در محل حاضر شدند. آن‌ها در ابتدا فکر می‌کردند سالن را اشتباهی آمده‌اند و بعد با دیدن عکس‌شان شوکه می‌شدند، آن‌ها درمی‌یافتند که چه بهای گزافی را برای زیبایی می‌پردازند.
ویدیو در فیس‌بوک و یوتیوب بیش از ۱۲۰ میلیون impression (تعداد نمایش ویدیو) داشت.

کمپین برنزه‌کردن رایگان؛ بُکُش و خوشگلم کن

مترجم: نازنين کي نژاد
www.today.com
چهارشنبه 19 مهر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مچ‌بندی که از ابتلا به سرطان پوست جلوگیر ...
  • کمپینی که تنوع رنگ نوشیدنی ها را با رنگ‌ ...
  • نیوا؛ با این کرم با سرطان مبارزه کنید
  • اینترنت پرسرعت رایگان تنها در سایه!
  • قلمی برای ترمیم کردن پوست
  • اتهام نژاد پرستی به FaceApp به خاطر روشن کردن ...
  • ايران در زمينه توليد پوست در رتبه سوم جها ...
  • پوست‌اندازی شبکه‌های اجتماعی
  • فورد و پشتیبانی از آگاهی درباره سرطان سین ...
  • افزايش 50درصدي قيمت پوست خام گوسفندي
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر