» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
وقتی علائم راهنمایی و رانندگی تغییر می کنند


ام بی ای نیوز: "Prototype" نام جدید ترین نوآوری، حاصل همکاری آژانس تبلیغاتی "Saatchi" و شرکت بیمه "Direct Line" است که جان های بیشتری را حفظ می کند.
شرکت بیمه انگلیسی Direct Line امسال چندین جایزه مختلف را به دست آورد که شامل یک شیر طلا در جشنواره کن می شود. این جایزه به خاطر نرم افزار "Fleetlight" به Direct Line داده شد. نرم افزار فوق با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین روشنایی خیابان های مناطق روستایی را تامین می کند. حالا، این برند در قالب کمپینی جدید و ادامه روند ماموریت قبلی خود یک گذرگاه عابر پیاده هوشمند تر از حالت معمولی ماموریتش را ساخته است.

یک بار دیگر آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi لندن اقدام به طراحی این گذرگاه عابر پیاده کرد. نمونه اولیه "گذرگاه عابر پیاده هوشمند" به طور خودکار میان وسایل نقلیه، عابران پیاده و دوچرخه سواران تفاوت قائل می شود و مطابق با وضعیت هر کدام پاسخی درخور از خود نشان می دهد. این آژانس با کمک فناوری دید کامپیوتری وقایع محیط را به دقت بررسی و سپس از یک سطح جاده ال ای دی برای تطابق لحظه به لحظه علامت ها بدون ورودی دستی استفاده می کند.

برای مثال، این فرایند تغییر علامت ها می تواند در راستای مطابقت با جمعیت زیاد برای مثال هنگام تعطیل شدن مدرسه توسعه یابد یا وضعیت علامت های محل مخصوص عبور عابر پیاده به طور اضطراری حین عبور یک کودک از خیابان تغییر کند. در ادامه همچنین می توان از رنگ ها برای جلب توجه عابران غرق در گوشی های موبایل خود بهره برد و با روشن کردن پیاده رو به تسهیل روند تشخیص خودرو های اطراف عابر پیاده پرداخت.

ابن فناوری با استفاده از تحقیق آزمایشگاه تحقیقاتی "Transport" و همکاری شرکت دیزاین شهری "Umberllium" گسترش یافت. در حالی که در این مرحله فناوری فوق فقط در سطح یک نمونه اولیه است، Direct Line امید دارد که مانند "Fleetlights" که توسط یک شرکت خدمات قایق نجات محلی در جزیره نورفولک لندن پذیرفته شد، فناوری open source آن نیز احتمالا در زندگی واقعی انتخاب شود و برای مثال به وسیله یک انجمن مورد استفاده قرار گیرد. در عین حال، فناوری فوق به عنوان کانونی برای یک کمپین دیجیتال محور به کار برده می شود که مبدا آن یک فبلم تیزر است. یک نسخه آگهی تبلیغاتی داستانی طولانی تر و فیلم کمپین مخصوص سینما ها اوایل ماه جاری میلادی اکران خواهد شد.

به گفته سام وایز، مدیر برنامه ریزی در Saatchi & Saatchi لندن، برای مردم آسان است که بیمه را صرفا مخصوص مشکلات خودرو یا خانه اشان بدانند و فقط هر سال یک بار به فکر آن بیفتند. یک شرکت بیمه عالی و تمام عیار در حقیقت چیزی فراتر از آن است. این شریک به ما اجازه می دهد تا با تردید های آینده با اعتماد به نفس فراوان رو به رو شویم. با این قبیل اقدامات، ما به مردم یادآوری می کنیم که یک شرکت بیمه عالی و با کیفیت چه احساس خوبی را می تواند به آن ها هدهیه بدهد. در ادامه آن ها بار دیگر به این فکر می افتند که یک شرکت بیمه می تواند چه نقشی را دنیای در حال تغییر کنونی ایفا کند.



وقتی علائم راهنمایی و رانندگی تغییر می کنند

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

سه شنبه 25 مهر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • احتمال حذف پل‌های هوایی و تبلیغات پل‌ها ...
  • بیمه‌ی Direct Line مسیر رسیدن به خانه را برای ...
  • بررسی یک کمپین: شرکت بیمه‌ای که حلال مشکل ...
  • با چشم خود ببینید: آب همه چیز را با خود می ...
  • برگزاری اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی ب ...
  • آشنایی با خدمات بیمه الکترونیکی
  • Saatchi & Saatchi، جو خيابان‌هاي غبار گرفته شانگ ...
  • سوار بر چهار چرخ فناوری با مدل جدید خودرو ...
  • تابلویی تبلیغاتی که آرزوی عابران را برآو ...
  • سفر از میلان به توکیو در چند ثانیه
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر