» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION


ام بی ای نیوز: هوا رو به سردی می رود و متناسب با آن؛ بازار دمنوش ها نیز داغ می‌شود. بنابراین مارکتینگ و طراحی برند به منظور جذب مشتریان بسیار در این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است. برند تی سشن یکی از فعالان تولیدکننده دمنوش های ترکیبی طبیعی است. ام بی ای نیوز با واحد مارکتینگ این برند به گفتگو نشسته تا درباره ابعاد مختلف طراحی برند آن بیشتر بداند.

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION


قصه‌ی نامگذارى برند
واحد مارکتینگ تی سشن درباره این برند گفت: استفاده از هربال تى يا همان دمنوش هاى تركيبى طبيعى و افكت هاى مختلفى كه در آلام روح و ذهن و بدن توليد مي‌كند؛ چند سالى است كه در اروپا و حتى ايران مرسوم و جزئى از لايف استايل افراد شده است، اين محصول و كانسپت‌هاى مختلف و متنوع آن هم بهانه‌هاى زيادى براى طراحى به دست ديزاينرها مي‌دهد. تى سشن نيز يك برند اطريشى است كه شباهت هايى به همتاى اطريشى خود دِمِر و تى تو انگليسى دارد. قصه از نامگذارى برند آغاز گرديد و در ميان اسامى پيشنهادى نام "تى سشن" كه توسط استوديو توك پيشنهاد شده بود در ميان پيشنهادات ساير آژانس ها خودنمايى كرد. از همين جا بود كه پروپوزال توك در فراخوان اين برند موفق شد و ديزاين و ساير امور برندينگ را عهده دار شد.

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION


جذابيت محصول
واحد مارکتینگ برند در ادامه افزود: محفلِ تى يا محفل چاى شايد برگردان نسبتا مناسبى به زبان فارسى باشد كه كانسپت برند را حتى در تريد مارك طراحى شده يادآورى مي‌كرد . جذابيت محصول علاوه بر توليد متريال‌هاى مربوط به آن در بسته بندى هاى مختلف مناسبتى و هدايا خود را نمايان مي‌كرد. كانسپت اصلى يعنى حلقه محفل يا دورهمى چاى به تدريج بين صاحبان برند به نمايندگى فربد صادقيان مدير دى ام سى و گروه خلاقه به سرپرستى على جمشيدى پخته تر گرديد و تگ لاين its about forgotten pleasure طراحى شد كه فلسفه و روح برند را شكل مي‌داد. تى سشن در واقع محفلى كارآگاه گونه است كه به دنبال لذت هاى گمشده مي‌گشت و آن ها را در بسته هاى مختلف براى مخاطبانش هديه مي‌آورد.

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION


لذت هاى گمشده كدام ها هستند؟
لذت هاى گمشده كدام ها هستند؟ زمانى كه سفر می‌كنيد، ناگاه عطر و بويى را در مكانها، غذاها يا مراسم مختلف استشمام مي‌كنيد كه ممكن پس از گذشت سالها فراموشش كرده باشيد. هر تى بگ تى سشن قادر است يكى از اين دژاووها را براى مخاطبش زنده كند. بنابراين ايده طراحى متريال ها، استيكرها و حتى دكوراسيون شوروم هاى برند شكل گرفت. درباره المان ها مي‌توان آنها را به آسانى در قطعات برند جستجو كرد. گه‌گاه غبارهاى رنگى را در آرت ورك‌ها به صورت سيال مي‌بينيم كه در عكس ها و فضاهاى گوناگون سفر مي‌كنند. اين ها همان لذايذ و خاطرات گمشده هستند. المان اصلى برند حرف o در ميان نام خود برند است كه به صورت يك تريد مارك عمل مي‌كند كه به يك فنجان چاى روى يك ميز و يك صندلى پشت آن ميز شباهت دارد.

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION


مزيت رقابتى برند تنوع بسيار زياد آن براى كساني است كه عاشق جمع آورى كلكسيون هاى آروما و عطر و طعم هستند و ورود به آن دنيايى است كه بى پايان است و هميشه در گوشه اى از دنيا عطر و طعمى وجود دارد كه ارزش چشيدن را داراست. خواص هربال تى هم كه چه در جايگاه درمانى و چه در ايجاد بازتاب هاى روحى يك امر اثبات شده جهانى است.

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION

دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION


دنیای روح بخش دمنوش ها؛ TEA SESSION

mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 29 مهر 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • یک ملت، پشت یک چک
  • چگونه آگاهي از برند را بهبود بخشید؟
  • ارایه پیشنهاد براى عملیاتى كردن برنامه ب ...
  • وقتي قطعه گمشده شكلات، رسانه ی پیام برند ...
  • ایجاد برند حلقه گمشده صنعت خشکبار ایران ا ...
  • «اشتراک تجربه» نیمه‌ی گمشده‌ی کارگاه‌ه ...
  • برندسازي ‌ايران در تاريكي انجام مي‌شود
  • نمایشگاه و جشنواره مد و لباس دانشگاهى برگ ...
  • شش نكته بسته بندي براي تازه واردها
  • برند سازی حلقه گمشده در طلای سرخ!
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر