» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید


ام بی ای نیوز: بینندگان شبکه های تلویزیونی Fox هفته گذشته شاهد پخش یک سری آگهی های تبلیغاتی عجیب و ترسناک به مناسبت هالووین بودند. چنین اتفاقی در پی همکاری شبکه تلویزیونی Fox، برند های شکلات مارس و کارگردانان فیلم های ترسناک رخ داد تا یک سری آگهی تبلیغاتی کوتاه برای پخش بین برنامه های تلویزیون بسازند.
چهار فیلم از آن ها با عنوان "Bite Size Horror" (همگی دو دقیقه ای) در تلویزیون پخش شدند که البته فیلمی با عنوان "Floor 9.5"، عرضه شده توسط برند دراژه "Skittles"، نوشته سیمون آلن و به کارگردانی توبی مکینز، بیشتر از بقیه جلب توجه کرد. (آلن و مکینز پیش از این نیز با هم در پروژه ساخت فیلم های کوتاه ترسناک وبسایت مخصوص به اشتراک گزاری ویدیو به نام "Vimeo" به انتخاب کارمندان به نام های "Breathe" و "LOT254" مشارکت داشته اند.) آگهی تبلیغاتی "Floor 9.5" در طول مسابفه حذفی هفته یازدهم بین Yankees و Indians در شبکه کابلی FS1 در هفته گذشته پخش شد و با قضاوت کاربران توییتر، آشکارا مردم را ترساند.
این فیلم داستان زندگی یک کارمند دفتری وحشت زده را شرح می دهد که هنگام حرکت با آسانسور بین طبقات نهم و دهم یک ساختمان گیر می کند. به محض باز شدن در های آسانسور، او مردی در سایه را می بیند که از رو به رو شدن با او اجتناب می ورزد. مرد در سایه ازاو تقاضای کمک می کند و به منظور قضاوت بهتر او مجبور می شود که ...

Skittles “Floor 9.5”
کارگردان: توبی مکینز
نویسنده: سیمون آلن
ستاره ها: رابین بری، جورجینا کمپبل، جیمز کانینگهام



سه فیلم دیگری که تاکنون پخش شده اند به ارائه محصولات M&M، Starburst و Snickers می پردازند.
فیلم M&M موسوم به "The Road"، یک پدر و دخترانش را در حال بازدید از سک جاده خالی نشان می دهد که بر اساس شایعات محل تردد روح موتور سیکلت سوارس است که در آن جا جان سپرده است.

M&M “Road”
کارگردانان: جک بیشاپ، جاستین نجم



داستان آگهی تبلیغاتی Starburst به نام "Replacement" مریوط به پسر جوانی است که یک بدل ماسکه او را می ترساند و روحش را تسخیر می کند.

Starburst “Replacement”
کارگردان: کریستوفر لئون
ستاره ها: جک مک گراو، آیدان مک گراو



سرانجام، Snickers در قالب آگهی تبلیغاتی "Live Bait"، داستان زندگی یک ماهیگیر را بیان می کند که میز ناهار خوری او ناگهان تغییر شکل می دهد.

Snickers “Live Bait”
کارگردان: اندرو لاریچ
نویسندگان: گابریل میلر، اندرو لاریچ
ستاره: برایان دوناهو



این فیلم ها بسیار خوش ساخت هستند. قطعا در صورتی که مجبور به وارد کردن یک محصول به نقشه فروش با هر ترفندی نباشید، ارائه محصولی متقاعد کننده آسان تر است. (تصاویر محصول غول پیکری که منجر به ساخت فیلم ها شد ظاهرا این جا بر سر آن به توافق رسیده اند.) اما محتوای بلند مدت مثل این است که در معامله با یک پخش کننده در شبکه و تلویزیون کابلی، شبکه محصولی بسیار سرگرم کننده تولید می کند و بازتاب این اتفاق بر روی برند ها خوب است.

وبسایت AdFreak در گفتگو با کارگردان فیلم "Floor 9.5" و نویسنده آن "سیمون آلن" از دلایل ساخت یک فیلم وحشتناک پرسید. به گفته مکینز ایده این طرح از یک سری ایده های بلا استفاده آلن الهام گرفته شد که گوشه و کنار دفتر او به چشم می آمد.
مکینز معتقد است که این ایده فقط یک فکر ساده بود که یک نفر روحی را تعقیب کند. دست اندرکاران فکر کردند که چقدر راه رفتن یک نفر چند قدم جلو تر از شما بدون توجه به مسیر انتخابی اتان عجیب و غریب خواهد بود. به این ترتیب ایده فوق به حلقه یا جهنم "Floor 9.5" وصل شد که ظاهرا استعاره از زندگی کاری مدرن است. او می خواست فیلم "Floor 9.5" شبیه به یک کابوس شبانه کوتاه باشد که خود یادآور ویژگی های ظالمانه یا کورکورانه دنیای داستانی کافکا است.

به اعتقاد او، این فیلم ها باید فراتر از ترس و وحشت تکان دهنده فقط با لحن ترسناک خود شرایط خوف انگیزی را به وجود می آورد. اشتباه نکنید، من عاشق خلق یک صحنه ترسناک تکان دهنده هستم اما اگر شما بتوانید لرزه بر اندام کسی بیندازید، تماشاگران تا آخر پای فیلم می نشینند. دست اندرکاران فیلم همچنین دوست دارند تا مثل فیلم دو دقیقه ای "Black Mirror" احساس معاصر بودن را در مخاطب به وجود آورند. این کار با هدف ایجاد موقعیتی انجام شد که هر کس بتواند خود را در آن تصور کند و سپس آن را تغییر دهد.

آلن در ادامه افزود که بسیاری از ایده های عالی و ماورا الطبیعه در قالب فبلم کوتاه نسبت به یک اپیزود تلویزیونی یک ساعته یا فیلم سینمایی بهتر عمل می کنند. در آن ها تاقیر فیلم هاغلب اوفات با تقاضا ها و حواس پرتی های یک روایت طولانی کمرنگ می شود. حفظ تمرکز مخاطبان و اعمال کنترل بیشتر بر روی تجربه خاص آن ها بسیار آسان تر است که در این مورد به خصوص، در قالب داستان، یک آسانسور استاندارد خالی از سکنه ناگهان به چیزی بیش از ابزار پیروی از مفهوم فیزیک حرکت و خود این مفهوم علمی تبدیل می شود.
بنا بر اطلاعات دریافتی تعداد فیلم های کوتاه این سری فیلم های "Bite Size Horror" احتمالا به 12 عدد می رسد.

آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

دوشنبه 1 آبان 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پخش آگهی کتاب «مرد رؤیاها» هم‌زمان با اک ...
  • عیدی های 92: فیلم سازی که فیلم هدیه داد
  • فیلم‌های چینی در تهران اکران می شوند
  • پیتزا همراه با فیلم‌های سینمایی، خدمت جد ...
  • نمایش اولین فیلم لکسوس در جشنواره کن
  • انجمن منتقدان فیلم آمریکا «فیلم لگو» را ب ...
  • سونی فیلم سینمایی زندگی "استیو جابز" را م ...
  • تابلوهای تبلیغاتی شهر موش ها آمدند
  • پوستری متفاوت در سینمای ایران
  • برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم های تبلی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر