» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"


ام بی ای نیوز: مدتهاست سه رنگ آبی، سبز و صورتی به نشانی برای برند دی دی واتر تبدیل شده اند. نشان هایی که هر کدام در پس زمینه خود عملی خیر را نهفته دارند. دی دی واتر چندی ست کمپینی خیرخواهانه را در راستای عملکرد برندش اجرایی و در شبکه های اجتماعی اکران کرده است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر گفتگویی را با فرناز نوبری کارشناس روابط عمومی شرکت مهرآب بهشت مالک برند دی دی واتر داشته که در ادامه می خوانید.

یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"

یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"

یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"


ایده ای برگرفته از حسی کودکانه
فرناز نوبری کارشناس روابط عمومی شرکت مهرآب بهشت درباره عملکرد برند دی دی واتر گفت: شرکت مهرآب بهشت و برند دی دی واتر با رویکرد خیریه فعالیت خود را آغاز کرده اند. برند دی دی واتر در همین راستا؛ تمام سود حاصله از فروش خود را صرف امور خیریه می‌کند. به همین منظور برند؛ بسته بندی محصولاتش را به سه رنگ آبی، صورتی و سبز طراحی و به بازار عرضه کرده است. این سه رنگ هر کدام برای هدفی خیریه در نظر گرفته شده اند.
رنگ آبی برای کمک به کودکان کار و بد سرپرست، صورتی برای کمک به بیمارهای زنان بخصوص سرطان سینه و رنگ سبز به منظور کمک به محیط زیست طراحی شده اند. تابحال از طریق این عملکرد، درمانگاهی تخصصی برای زنان بی بضاعت ساخته و تجهیز تخصصی شده است، این درمانگاه به زودی افتتاح خواهد شد. برای این درمانگاه امکانات مختلفی در نظر گرفته شده است. در مورد محیط زیست نیز فعالیت های مختلفی صورت گرفته است. در این روزها برند دی دی واتر فعالیتی متفاوت در زمینه محیط زیست انجام داده که به زودی خبر آن را منتشر خواهد شد. همچنین برند؛ حامی کودکان کار که شامل کودکان بدسرپرست و بی سرپرست می‌شود، است. برند در آستانه سال تحصیلی هزینه لوازم التحریر مدارس مختلفی را تامین و مدرسه ای را در نزدیکی مرز ساخته است.

یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"


نوبری درباره رویکرد کمپین اخیر برند دی دی واتر گفت: برند دی دی واتر به منظور گسترش عملکرد خود نیاز به اطلاع رسانی بیشتری داشت. این اطلاع رسانی از طریق کمپینی در فضای مجازی صورت گرفت. ایده این کمپین ارتباط جالبی با محصول برند دی دی واتر دارد. اگر به خاطر داشته باشید یکی از بازی های دوران کودکان، یک نفس سرکشیدن لیوان و یا بطری آب بود. همین بازی ساده تبدیل به ایده‌ی کمپین برند دی دی واتر شد. برند از مخاطبانش می خواهد که با انتخاب هر رنگی از محصول یک نفس آب را سرکشیده و به یک زندگی کمک کنند. اما کمپین به همین مرحله ختم نمی شود، مخاطبان حین نوشیدن یک نفس آب بطری از خود فیلمی تهیه و با هشتگ یک نفس یک زندگی در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. برای گسترش پیام این کمپین از حضور هنرمندان و ورزشکاران مختلفی بهره برداری شده است. این کمپین فاز دیگری نیز دارد که در مرحله اجرایی کردن آن هستیم. در فاز دوم نیز هنرپیشه های مطرح دیگری حضور دارند که داوطلبانه با برند همکاری کرده اند. در انتهای مسابقه که 15 آبان است، به افرادی که عمل نوشیدن آب را به درستی اجرا و فیلم را برای کانال دی دی واتر ارسال کنند، جوایزی اهدا خواهد شد. کارشناس روابط عمومی شرکت مهرآب بهشت در ادامه افزود: در ادامه کمپین هنرمندان و ورزشکارانی که همراه برند بودند، ویدیوی ساخته شده را در صفحه های شخصی خود منتشر خواهند کرد. همچنین استقبال از این کمپین تا به امروز چشم گیر و طبق پیش بینی بیشتر نیز خواهد شد.



یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 1 آبان 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فیجی واتر چرا در سوپرباول تبلیغ 15 ثانیه ا ...
  • کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
  • #تو_یه_دوستی_یه_دنیایی
  • نقاشی با 5 تی شرت برای بازگشت به مدرسه
  • شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
  • همراهی خندان بیمه با مخاطبان
  • انواع کمپین‌های ارتباطی برند
  • کوله پشتی من، از مهر تو پر می شود
  • یک لقمه همدلی در ماه رمضان
  • بوی عید می آید
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر