» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


ام بی ای نیوز: خانواده ها رفته رفته برای بازدید از کارخانه‌ی دلپذیر جمع می‌شدند. اکثر آنها قبل از حرکت؛ شروع به گفتگو درباره بازدید کرده بودند و هر کسی در این باره حرفی می‌زد. برخی از آنها از جلسه گروهی که منجر به این بازدید شده بود، می‌گفتند. جلسه گروهی که ایده و اجرای آن توسط شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (EMRC) از گروه شرکتهای dnaunion ترتیب داده شده بود. جلسه ای که آنها بی واسطه و صادقانه از ذهنیت‌شان درباره‌ی برند دلپذیر صحبت کرده و در پس ماجرا رئیس هیات مدیره شرکت دلپذیر به همراه برخی از همکارانش نظاره گر صحبت‌های آنها بودند. صحبت های خانواده‌ها در آن جلسه آنقدر جالب توجه بود که تیم دلپذیر تصمیم به اجرای برنامه‌ای با هدف بازدید از کارخانه این برند باسابقه گرفت. بازدیدی که از اوایل روز شروع و خانواده ها در سه گروه مختلف از بخش های مختلف کارخانه بازدید کردند. خانواده‌ها در هر مرحله از بازدید سئوالات مختلفی را مطرح می‌کردند. سئوالاتی که مدیران کارخانه با حوصله و دقت به تمامی آنها پاسخ می‌دادند. پاسخگویی به سئوالات؛ فقط بصورت کلامی نبود و گاهی مدیران بصورت عملی و آزمایشگاهی نیز دست به کار شده و به خانواده کم و کیف ماجرا را توضیح می دادند. در کارخانه‌ی دلپذیر به تمامی جزییات فکر شده بود، تصفیه خانه آب شاید از نکاتی بود که بیشتر از مابقی به چشم می خورد. تصفیه خانه ای که در آن آب مصرفی بعد از مراحل مختلف تسویه و برای استفاده های دیگر به مانند آبیاری فضای سبز اطراف کارخانه بکار می رفت. خانواده‌ها پس از بازدید از بخش های مختلف؛ به مانند مراحل بسته بندی، آزمایشگاه و... رفته رفته در اتاق کنفرانس کارخانه گردهم آمده و از تجربه یک روز متفاوت‌شان شروع به گفتگو کردند.

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


حرکت رو به جلوی برند دلپذیر
قبل از گفتگوی خانواده ها؛ "محمد اسماعیل قدس رئیس هیات مدیره شرکت دلپذیر که با حوصله خانواده ها را حین بازدید همراهی می‌کرد، گفت: بارها در محافل مختلف صحبت از ناسالم بودن محصولات غذایی به مانند انواع سس ها شنیده ایم. اکثر افراد از پر چرب بودن این محصولات می‌گویند و بابت همین موضوع از خیر مصرف آنها می‌گذرند. موضوعاتی که در جلسه گروهی نیز مطرح شد. چنین موضوعاتی باعث شد تا از خانواده ها دعوت کنیم، به کارخانه دلپذیر بیایند و با عملکرد این شرکت از نزدیک آشنا شوند. این بازدید خانواده ها را نسبت به سلامتی محصولات دلپذیر دلگرم کرد. بازدید از شرکتی که جزء اولین شرکتهایی ست که دارای مجوز در ایران است و تمام دستگاه های بکار رفته در آن با آخرین تکنولوژی روز کار می‌کنند. دلپذیر؛ برندی ست که همیشه در حال پیشروی در بازار بوده و افرادی که در آن فعالیت می‌کنند، سعی در ارائه بهترین کیفیت محصولات به بازار را دارند. جوایز و تایید وزارتخانه های مختلف همگی تاکیدی بر کیفیت محصولات دلپذیر دارند. کیفیتی که مصرف کنندگان نیز با استقبال از محصولات بر آن صحه می‌گذارند و گروه دلپذیر را برای ادامه راه در این بازار پر چالش همراهی می‌کنند. دلپذیر در راستای عملکرد خود همیشه پذیرای نقدهای مختلف از طرف مصرف کنندگان بوده است. دلپذیر هر نقدی را که باعث پیشرفت و توسعه آن شود با کمال میل مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


دستاوردهای مثبت بازدید خانواده ها
آقای قدس درباره نتایج بازدید خانواده ها گفت: بازدید صورت گرفته بسیار جالب توجه بوده و دستاوردهای مثبتی را برای گروه ما به همراه خواهد داشت. مخاطبان از نزدیک شاهد فعالیت گسترده مدیران و کارکنان دلپذیر بوده و نسبت به این برند زوایه نگاهشان تغییر خواهد کرد. تغییر نگاهی که در کشورمان به سختی صورت می گیرد و مخاطبان ایرانی به راحتی نظرشان را تغییر نمی‌دهند. ما با مخاطبان و مصرف کنندگان پیچیده ای روبرو هستیم و برای جلب نظر آنها باید تلاش بسیاری کنیم. شاید تغییر نگاه چنین مصرف کنندگانی فقط از طریق بازدید رو در رو صورت بگیرد. بازدیدی که در آن به مخاطبان گفتیم که شیوه فعالیت دلپذیر چگونه است و با چه روش هایی محصولات را به بازار ارائه می دهیم. محصولاتی که برای عرضه آنها به بازار دقت زیادی شده و هر ساعت یکبار از آنها برای ارائه بهترین کیفیت نمونه برداری می شود و آزمایش های مختلفی صورت می گیرد. به هرحال؛ اجرای این بازدید به دلیل شرایط ویژه و بهداشتی کارخانه دشوار و چالش برانگیز است اما به دنبال راهکاری برای بازدیدهای بیشتر هستیم. در تلاش هستیم که خانواده های بیشتری را برای بازدید از کارخانه دعوت کنیم. به نظرمان؛ مردم بهترین مبلغان برای محصولات ما خواهند بود و آنها پس از این بازدید قضاوت های خود را با دیگران در میان خواهند گذاشت.

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


همگامی با مدارس
دلپذیر چندی پیش نیز برنامه هایی را در راستای فعالیت های تبلیغاتی اجرا کرده، در این برنامه ها بازدیدهایی نیز توسط دانش آموزان از کارخانه دلپذیر شده است، قدس در این راستا گفت: اگر به خاطر داشته باشید، در کتابهای دوره راهنمایی؛ روشهای تهیه کمپوت و کنسرو آموزش داده می شد. در آن زمان از طریق نامه نگاری به آموزش و پرورش از دانش آموزان دعوت کردیم که از نزدیک روند تهیه این محصولات را ملاحظه کنند. بعد از طی مراحل مختلف، بالاخره بازدیدها شروع و استقبال قابل توجه ای از بازدیدها شد. حین بازدید از دانش آموزان خواستیم که هر کسی به زبان خود برای ما خاطره ای را تعریف کند. یکی از دانش آموزان خاطره اش را از طریق نقاشی و دیگری از طریق شعر و دیگری با نوشته ای ساده بیان کرد. این خاطرات در قالب کتابهایی با خط و نوشتار و یا گاهی نقاشی دانش آموزان جمع آوری شد. در این راستا از مدیران مدارس خواستیم که این کتاب ها را در کتابخانه مدرسه قرار دهند تا انگیزه ای برای مابقی دانش آموزان برای مشارکت بیشتر شوند. در همین راستا از برخی از بانوان نیز خواسته شد که با محصولات دلپذیر آشپزی و دستور پخت غذای آنها را در کتابی جمع آوری کردیم. این اتفاق نیز برای مخاطبان جالب توجه بود.
خانواده ها چه می گویند؟

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


در ادامه رئیس هیات مدیره کارخانه دلپذیر از خانواده ها درخواست کرد که نظرشان را درباره بازدید صورت گرفته بیان کنند. بازدیدکننده ای گفت: چندسالی ست که از مشتریان دلپذیر هستم و دیدن کارخانه‌ی تولیدکننده این برند برایم جالب توجه بود. با بازدید از کارخانه؛ برخی از سئوالات ذهنی ام درباره طرز تهیه محصولات پاسخ داده شد و همین موضوع زوایه نگاه ام را نسبت به دلپذیر مثبت تر کرده است.
بازدیدکننده‌ی دیگری گفت: مدت هاست از محصولات دلپذیر استفاده می‌کنم و همیشه برایم جالب بوده که چرا وقتی سس های این برند را با محصول دیگر مخلوط می‌کنم، تغییر شکل نمی‌دهند، با بازدید از کارخانه و سئوال از مدیران متوجه شدم که این موضوع به خاطر کیفیت محصولات دلپذیر است.

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


بازدیدکننده ی در ادامه افزود: سر زندگی و شاداب بودن کسانی که در این کارخانه کار می‌کردند از نکات جالب توجه این بازدید برای من بود. من به شخصه از برندی که رقیب دلپذیر است استفاده می‌کنم اما پس از این بازدید نگاه ام نسبت به محصولات دلپذیر تغییر کرده است.
خانمی که میان بازدیدکنندگان بود، گفت: به نظرم بازدید از کارخانه بهترین شیوه تبلیغاتی ست که دلپذیر اجرایی کرده است. به یاد دارم در کودکی از کارخانه‌ی موادخوراکی دیدن کردم. طی این سالها هنوز خاطره آن بازدید در ذهنم است و بارها درباره آن با دیگران صحبت کرده ام. این بازدید در میانه‌ی روز با هدیه ای که دلپذیر از محصولاتش به خانواده ها اهدا کرد به پایان رسید. بازدیدی که مطمئنا خاطره آن تا سالها در ذهن خانواده ها باقی خواهند ماند.

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر


تجربه‌ی سفری هیجان انگیز به کارخانه دلپذیر

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 17 آبان 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آیا در کارخانه‌های سوسیس و کالباس بسته ا ...
  • آگهی های قلب دار، براساس کاراکتر تغییر یا ...
  • بوی خوش چهره افراد را جذاب‌تر می‌کند
  • چهارشنبه پولی!
  • ستون ششم: دلپذیر، لباس نو می خواهد
  • جمع آوری اعانع توسط ام جی به نفع کودکان اک ...
  • ستون ششم: دلپذیزِ دلپذیر!
  • حضور کم رونق سایپا و ایران خودرو در نمایش ...
  • مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کر ...
  • ساعات بازدید از برج میلاد تهران تغییر کرد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر