» Volkswagen: یک زاویه کافی نیست
» خمیازه، فریاد بی صدایی برای درخواست قهوه
» رفع بوی عرق زمین کالج توسط دئودورانت "Old Spice"
» Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا شوید
» KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی باشید
» علم بهتر است یا زندان
» بچه ها دست های شخصیت های کتاب را می شویند
» با عینک Ray.Ban موزیک ویدیو بسازید
» چیپس با طعم ماست و کولا برای افراد تنبل و راحت طلب
» پاسخ Spotify به سلیقه موسیقیایی سگ ها

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟


ام بی ای نیوز: Knorr با نمایش مزیت‌هایش در آگهی‌های تبلیغاتی برند، به بزرگ‌ترین برند Unilever تبدیل شده بود، اما از آن جا که دسته‌ی چاشنی‌ها محصولاتی تقریبا یک شکل تولید می‌کردند، تمایز کاربردی برای جلوتر بودن در رقابت کافی نبود.
آژانس PHD با ترغیب مردم به تقسیم عشق به طعم و غذا با Knorr، می‌توانست Knorr را از برندی مجاب‌کننده که صرفا توسط مردم خریداری می‌شد به ایده‌ای مجاب‌کننده تبدیل کند که به خانه‌های مردم می‌رفت.

استراتژی
اواخر مارس زمانی است که خانواده‌ها و کسانی همدیگر را دوست دارند در سراسر دنیا دور هم جمع می‌شوند و رویدادهای مذهبی و فرهنگی مانند عید پاک را جشن می‌گیرند. غذا و طعم در مرکز این جشن‌ها قرار دارد.
این دوره، زمان ایده‌آل را برای بازگویی داستان کارمن، مربی هاسکی که دور از مادرش در فنلاند به تربیت سگ مشغول بود، فراهم کرد؛ داستانی که بررسی‌ها نشان می‌داد قادر است حس گرمی، خوش‌حالی و نوستالژی را در طعم Knorr زنده کند.
آژانس می‌بایست داستان کارمن را که در یک فیلم سه دقیقه‌ای روایت می‌شد، به بهترین شکل ممکن پخش کند تا به این ترتیب قدرت طعم را به جهان نشان دهد.

تبلیغات‌چی‌ها این روزها از فیلم‌های کوتاه مستند که قرار است در آن شخصیت اصلی فیلم غافلگیر شود، استقبال می‌کنند. ایده‌، ایده‌ای کلیشه‌ای است و تنها اجراست که آن را از تکراری شدن و خسته‌کننده بودن نجات می‌دهد.
مادر کارمن که یک زن انگلیسی است به فنلاند یخ‌زده می‌رود و دخترش را غافلگیر می‌کند؛ آن هم در زمانی که کارمن دلش برای خانه و غذاهای مادرش تنگ شده است. اشک‌ها که از همان ابتدای فیلم سرازیر می‌شوند، روی مخاطب تاثیر زیادی می‌گذارند زیرا واقعی به نظر می‌رسند.
برند بدون تاکید بر حضور خود، آرام به تماشای ماجرای کارمن و مادرش می‌نشیند و در پایان فیلم، مخاطبان در می‌یابند که بهترین طعم دنیا، طعم خانه و لذت‌های آن است.



Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟

مترجم: نازنين کي نژاد
www.creamglobal.com
دوشنبه 22 آبان 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معماری برند؛ خانه‌ی برندها (قسمت دوم)
  • بت‌من در برابر سوپرمن: نبرد گرافیتی
  • در صحنه های بهترین فیلم‌های سینمایی دنیا ...
  • BREEZE؛ کثیف بودن لباس= انجام یک کار خوب
  • بهترین نقل‌ قول فیلم‌ها درباره کسب‌ و ک ...
  • تبلیغ محصول جدید کاسترول با حضور رونالدو
  • "کودک درونت" تو را می خواند...
  • Red label؛ چای با طعم دورهمی
  • استقبال از شبکه نمایش خانگی نشان از تغییر ...
  • باشگاه را برای تنبل‌ها به خانه بیاور
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر