» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» استارت‌آپ‌هایی که اسب‌تک‌شاخ شدند (قسمت اول: Meicai)
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول)
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» كتاب مدل‌هاي استارتاپي منتشر شد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟


ام بی ای نیوز: Knorr با نمایش مزیت‌هایش در آگهی‌های تبلیغاتی برند، به بزرگ‌ترین برند Unilever تبدیل شده بود، اما از آن جا که دسته‌ی چاشنی‌ها محصولاتی تقریبا یک شکل تولید می‌کردند، تمایز کاربردی برای جلوتر بودن در رقابت کافی نبود.
آژانس PHD با ترغیب مردم به تقسیم عشق به طعم و غذا با Knorr، می‌توانست Knorr را از برندی مجاب‌کننده که صرفا توسط مردم خریداری می‌شد به ایده‌ای مجاب‌کننده تبدیل کند که به خانه‌های مردم می‌رفت.

استراتژی
اواخر مارس زمانی است که خانواده‌ها و کسانی همدیگر را دوست دارند در سراسر دنیا دور هم جمع می‌شوند و رویدادهای مذهبی و فرهنگی مانند عید پاک را جشن می‌گیرند. غذا و طعم در مرکز این جشن‌ها قرار دارد.
این دوره، زمان ایده‌آل را برای بازگویی داستان کارمن، مربی هاسکی که دور از مادرش در فنلاند به تربیت سگ مشغول بود، فراهم کرد؛ داستانی که بررسی‌ها نشان می‌داد قادر است حس گرمی، خوش‌حالی و نوستالژی را در طعم Knorr زنده کند.
آژانس می‌بایست داستان کارمن را که در یک فیلم سه دقیقه‌ای روایت می‌شد، به بهترین شکل ممکن پخش کند تا به این ترتیب قدرت طعم را به جهان نشان دهد.

تبلیغات‌چی‌ها این روزها از فیلم‌های کوتاه مستند که قرار است در آن شخصیت اصلی فیلم غافلگیر شود، استقبال می‌کنند. ایده‌، ایده‌ای کلیشه‌ای است و تنها اجراست که آن را از تکراری شدن و خسته‌کننده بودن نجات می‌دهد.
مادر کارمن که یک زن انگلیسی است به فنلاند یخ‌زده می‌رود و دخترش را غافلگیر می‌کند؛ آن هم در زمانی که کارمن دلش برای خانه و غذاهای مادرش تنگ شده است. اشک‌ها که از همان ابتدای فیلم سرازیر می‌شوند، روی مخاطب تاثیر زیادی می‌گذارند زیرا واقعی به نظر می‌رسند.
برند بدون تاکید بر حضور خود، آرام به تماشای ماجرای کارمن و مادرش می‌نشیند و در پایان فیلم، مخاطبان در می‌یابند که بهترین طعم دنیا، طعم خانه و لذت‌های آن است.



Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟

مترجم: نازنين کي نژاد
www.creamglobal.com
دوشنبه 22 آبان 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معماری برند؛ خانه‌ی برندها (قسمت دوم)
  • پرتره ارتباط احساسی مادر و دختر در TVC سامس ...
  • بت‌من در برابر سوپرمن: نبرد گرافیتی
  • پروژه‌ی جادوگر بلر؛ مشهورترین پروژه‌ي و ...
  • در صحنه های بهترین فیلم‌های سینمایی دنیا ...
  • BREEZE؛ کثیف بودن لباس= انجام یک کار خوب
  • بهترین نقل‌ قول فیلم‌ها درباره کسب‌ و ک ...
  • با خاطراتت غذا بپز
  • تبلیغ محصول جدید کاسترول با حضور رونالدو
  • "کودک درونت" تو را می خواند...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر