» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: در ژاپن، اهدای عضو نسبت به دیگر کشور های جهان رواج کمتری دارد و هنوز تابوی آن از بین نرفته است. با توجه به اطلاعات دریافتی از شبکه پیوند عضو ژاپن، سال گذشته در حالی تعداد عمل های پیوند عضو به 338 مورد رسید که بیش از 13 هزار و 500 نفر در لیست انتظار قرار دارند.
اخیرا یک کمپین جدید موضوع را به شکلی خفیف مطرح می کند و بدون نگران کردن مردم، آن ها را به تفکر درباره اهدای عضو وادار خواهد داشت. در قالب این کمپین مردم با لباس های کهنه دوست داشتنی به نظر می رسند، در نتیجه می توان آن ها را با تکه هایی از دیگر لباس ها به زندگی بازگرداند. در ادامه نتایج درخشانی به دست آمده است. قسمتی از یک شلوار جین ساده ممکن است با یک آستین پیراهن جایگزین شود. هر تکه از لباس برچسبی دارد که بر روی آن چنین نوشته شده است: "من قلبم را از صنعت مد زندگی دوباره دارم." این خدمات رایگان هستند و درخواست ها از سرتاسر جهان پذیرفته می شوند.

یک گروه اهدای عضو به نام "Green Ribbon Project Committee"، با همکاری فروشگاه زنحیره ای "Sogo & Seibu Co." بر روی این پروژه کار کردند. کنار آن ها دو مدیر خلاقیت شرکت تبلیغاتی "Dentsu" ژاپن، آکیرا سوزوکی و توگو کیدا، به مشارکت با دست اندرکاران پروژه پرداختند.
این دو نفر از Dentsu پیش از این با هدف افزایش آگاهی درباره کمبود موارد اهدای عضو بر روی یک کمپین کار کردند. آن کمپین نیز حیوانات پر شده و فرسوده را انتخاب و با قطعاتی از سایر اسباب بازی های پلاستیکی آن ها را تعمیر می کند. این کار با جذابیت خاص خود تاثیری شگفت انگیز بر روی افراد می گذارد. در همین راستا بازو های یک میمون به بدن یک خرس آبی پیوند می خورند و یک گوزن نیز پا های عقب جدید خود را مدیون یک گوسفند با مو های فرفری است.



زندگی دوباره لباس های کهنه در کمپین اهدای عضو

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

دوشنبه 22 آبان 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • زندگی دوباره‌ی عروسک‌های پشمالو
  • H&M لباس‌های کهنه شما را می‌خرد
  • حضور رایتل در پایگاه‌های اهدای خون کرج
  • حروف جا افتاده، نیاز به اهدای گروه های خو ...
  • گودال های خون در سن پترزبورگ و دعوت مردم ب ...
  • لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره س ...
  • آثار هنری با ته سیگار، اعلام خطر برای زند ...
  • بررسی کمپین اهدای خون در شهر دراکولا؛ روم ...
  • پاکان، نامی که با مسئولیت اجتماعی پیوند خ ...
  • کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهد ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر