» یک نفس یک زندگی همراه با "دی دی واتر"
» آگهی ترسناک شکلات های مارس را ببینید
» دانرو؛ پیک برتر موبایلی
» این آگهی مکدونالد به چشمتان صدمه می زند
» بررسی یک کمپین: دی‌کاپریو به نجات یک شهر برمی‌خیزد
» تویوتا تا فورد، موفق ترین کسب و کار های خانوادگی جهان
» بررسی یک کمپین: با گوگل، آناکارنینا بخوانید
» بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه‌های مردم را پس گرفت
» "با خودت هم مهربان باش"
» بلاّ؛ خاطره ساز دیروز، تازه نفس امروز

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ام بی ای نیوز: در ژاپن، اهدای عضو نسبت به دیگر کشور های جهان رواج کمتری دارد و هنوز تابوی آن از بین نرفته است. با توجه به اطلاعات دریافتی از شبکه پیوند عضو ژاپن، سال گذشته در حالی تعداد عمل های پیوند عضو به 338 مورد رسید که بیش از 13 هزار و 500 نفر در لیست انتظار قرار دارند.
اخیرا یک کمپین جدید موضوع را به شکلی خفیف مطرح می کند و بدون نگران کردن مردم، آن ها را به تفکر درباره اهدای عضو وادار خواهد داشت. در قالب این کمپین مردم با لباس های کهنه دوست داشتنی به نظر می رسند، در نتیجه می توان آن ها را با تکه هایی از دیگر لباس ها به زندگی بازگرداند. در ادامه نتایج درخشانی به دست آمده است. قسمتی از یک شلوار جین ساده ممکن است با یک آستین پیراهن جایگزین شود. هر تکه از لباس برچسبی دارد که بر روی آن چنین نوشته شده است: "من قلبم را از صنعت مد زندگی دوباره دارم." این خدمات رایگان هستند و درخواست ها از سرتاسر جهان پذیرفته می شوند.

یک گروه اهدای عضو به نام "Green Ribbon Project Committee"، با همکاری فروشگاه زنحیره ای "Sogo & Seibu Co." بر روی این پروژه کار کردند. کنار آن ها دو مدیر خلاقیت شرکت تبلیغاتی "Dentsu" ژاپن، آکیرا سوزوکی و توگو کیدا، به مشارکت با دست اندرکاران پروژه پرداختند.
این دو نفر از Dentsu پیش از این با هدف افزایش آگاهی درباره کمبود موارد اهدای عضو بر روی یک کمپین کار کردند. آن کمپین نیز حیوانات پر شده و فرسوده را انتخاب و با قطعاتی از سایر اسباب بازی های پلاستیکی آن ها را تعمیر می کند. این کار با جذابیت خاص خود تاثیری شگفت انگیز بر روی افراد می گذارد. در همین راستا بازو های یک میمون به بدن یک خرس آبی پیوند می خورند و یک گوزن نیز پا های عقب جدید خود را مدیون یک گوسفند با مو های فرفری است.



زندگی دوباره لباس های کهنه در کمپین اهدای عضو

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

دوشنبه 22 آبان 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • حضور رایتل در پایگاه‌های اهدای خون کرج
  • H&M لباس‌های کهنه شما را می‌خرد
  • حروف جا افتاده، نیاز به اهدای گروه های خو ...
  • آثار هنری با ته سیگار، اعلام خطر برای زند ...
  • بررسی کمپین اهدای خون در شهر دراکولا؛ روم ...
  • پاکان، نامی که با مسئولیت اجتماعی پیوند خ ...
  • Ariel با لباس ها رابطه احساسی برقرار می کند
  • Brave Cut؛ کمپینی که برای "اهدای مو" غوغا کرد
  • مراسم Grammy، صحنه ای برای جولان برندها
  • بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر