» روزجهانی ارتباطات با تلگرام فیلتر شده گرامی داشته شد
» نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان با افسردگی
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» استارت‌آپ‌هایی که اسب‌تک‌شاخ شدند (قسمت اول: Meicai)
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت اول)
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد
» كتاب مدل‌هاي استارتاپي منتشر شد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
بررسی یک کمپین: هر لحظه، هر کجا با Juan Valdez


ام بی ای نیوز: با بالا رفتن رشد مصرف قهوه در کلمبیا و به منظور ارائه‌ی یک پیشنهاد خلاقانه در حوزه‌ی نوشیدنی و قهوه، آژانس Adsmovil کمپینی موبایلی را برای برند قهوه‌ی Juan Valdez طراحی کرد.
کمپین «هر لحظه، هر کجا با Juan Valdez» در سال ۲۰۱۶ شهروندان بوگوتای کلمبیا را تشویق می‌کرد در هر ساعت از روز و در هر هوایی به نزدیک‌ترین کافه‌ی Juan Valdez بروند و یک فنجان قهوه بنوشند. کمپین، داده‌های جغرافیایی را با اطلاعات هوای محلی ترکیب می‌کرد و با توجه به هوا و ساعت، از فناوری بهینه‌سازی پویای خلاق (DCO) برای تولید هر یک از پیام‌ها استفاده می‌کرد.

بررسی یک کمپین: هر لحظه، هر کجا با Juan Valdez


هدف و موضوع
هدف این کمپین به کار بردن موبایل برای برجسته کردن و پرداختن به عادت‌ها در کلمبیا، فراهم کردن امکان تجربه‌ی تعاملی برای مخاطب و افزایش فروش محصول، بالا بردن آمار بازدید از فروشگاه‌های برند و غافلگیر کردن مشتری بود. قرار بود تجربه‌ی کاربری خلاقانه‌ای خلق شود که در آن مخاطبان بتوانند فارغ از ساعت و وضعیت هوا با محصولات Juan Valdez تعامل داشته باشند و به سراغ محصولات برند بروند. مخاطبان برند، زنان و مردان ۲۵ ساله‌ و بیش‌تر، در نزدیکی کافی‌شاپ‌های برند بودند.
این روزها موبایل‌ها ابزارهای مهمی برای دسترسی به مخاطب و افزایش مراجعه به فروشگاه‌ها به حساب می‌آیند. Juan Valdez به طور سنتی ساختاری آف‌لاین داشت و پیش از این از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت در تبلیغاتش استفاده کرده بود و این فعالیت ارتباطی، اولین کمپین برند بر بستر موبایل بود.

بررسی یک کمپین: هر لحظه، هر کجا با Juan Valdez


استراتژی خلاقه
برند برای اولین بار از DCO استفاده کرد؛ فناوری که اجازه می‌داد پیام‌های کمپین با توجه به موقعیت مکانی و زمان، طراحی و ارسال شود.
به این ترتیب Juan Valdez از ویژگی موقعیت جغرافیایی یافتن مردم در شعاع ۵۰۰ متری ۲۵ کافه‌‌اش در بوگوتا و اطلاعات هواشناسی استفاده کرد.
دو Ad Unit تعاملی موبایل به برند اجازه می‌داد هوا و زمان را به هم مرتبط کند. موبایل‌ها به کاربران امکان مشاهده‌ی انواع مختلف آگهی‌ها را در لحظه می‌دهد. پیام‌های کمپین براساس هوا نوشیدنی‌های سرد و گرم را به مخاطبان پیشنهاد می‌کردند و همچنین خوراکی‌هایی مرتبط با ساعات مختلف روز نیز به آن‌ها ارائه می‌شد.
کمپین ۵٪ افزایش تعامل مخاطب را با برند در پی داشت و بنرهای داینامیک (پویا) ۶۰۰۰ کلیک از مخاطبان دریافت کردند.



بررسی یک کمپین: هر لحظه، هر کجا با Juan Valdez

مترجم: نازنين کي نژاد
www.latintimes.com
دوشنبه 22 آبان 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آشتی‌دادن دنیای تجارت آن‌لاین و سنتی
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • قهوه Garat
  • بررسی کمپین Burger King: صبح را مثل یک پادشاه آ ...
  • Huggies؛ یک آغوش بیش‌تر
  • همه می‌خواهند بت‌من باشند
  • خمیازه، خمیازه می آورد!
  • افزایش 6 درصدی مشتریان فیزیکی تیمبرلند
  • تبلیغات محصول‌محور یا برندمحور؟
  • حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نز ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر