» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کارتن های مقوایی ستاره های آگهی تبلیغاتی Uber


ام بی ای نیوز: ترافیک سنگین در آسیا مهیب و ناگوار هستند و فقط روز به روز بد تر می شوند. برند Uber با متوسل شدن به این واقعیت و ساخت یک آگهی تبلیغاتی جدید بزرگ، به اشتراک گذاری خودرو را به عنوان یک بخش کلیدی از راه حل مشکل ترافیک پیشنهاد می کند.
یک آگهی تبلیغاتی جدید 80 ثانیه ای به نام "کارتن ها"، محصول آژانس تبلیغاتی "Forsman & Bodenfors"، چنین مشکلی را به طور استعاری با مثال توضیح می دهد. در این آگهی تبلیغاتی هر کدام از رانندگان به جای اتومبیل، داخل کارتن مقوایی به تصویر کشیده می شوند. راه حل بخشیدن جنبه انسانی به فشار مخرب ترافیک و عواقب احساسی چنین مشکل فیزیکی در عین حفظ فضای شاد و با نشاط موجود است.
آگهی تبلیغاتی "کارتن ها" یادآور آگهی تبلیغاتی "ورق فلزی" Saturn، شرکت خودروسازی و زیر مجموعه جنرال موتورز، در سال 2002، در بانکوک با کمک حدود 200 مکمل و ابزار یدکی فیلمبرداری و موسیقی متن آن نیز با عنوان "نیاز های ساده" از فیلم "کتاب جنگل"، محصول دیزنی در سال 1967 میلادی انتخاب شد.

ساختار این آگهی تبلیغاتی بر اساس نتیجه یک تحقیق شکل گرفت. در این راستا Uber به تفصیل توضیح داد که رانندگان در نه شهر از بزرگ ترین شهر های آسیا هر روز به طور متوسط 52 دقیقه گرفتار ترافیک سنگین می شوند و 26 دقیقه بیشتر از بقیه دنبال جای پارک می گردند. با توجه به نتایج این تحقیق، از هر 10 صاحب خودرو، چهار عدد از آن ها اتومبیل خود را در گودال آب انداخته اند.
به گفته بروکس انتویستل، مدیر ارشد کسب و کار در منطقه آسبا اقیانوسیه در Uber،

در صورت تداوم این روند در شهر های آسیا، وضعیت ترافیک در آن شهر ها فقط چند سال با راهبندان کامل فاصله دارد. با کاهش تراکم و آزاد سازی آن قسمت از فضای شهری که امروزه برای پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد، به اشتراک گذاری خودرو می تواند نقش مهمی را در زمینه تعریف سیستم حمل و نقل عمومی و رفت و آمد با خودرو های شخصی ایفا کند. با حذف خودرو های تک سرنشین و استفاده بهینه از فضای خودرو ها برای جا به جایی افراد، ما می توانیم از پتانسیل کامل شهر ها بهره ببریم اما این کار، تلاش و پشتکار همه ما را می طلبد.
Uber همچنین حول این تحقیق دست به راه اندازی یک وب سایت به آدرس www.unlockingcities.co زد.
به طور جداگانه، Uber در پی کشف اولین شریک آژانس خلاقیت جهانی خود است و در راستای انجام یک وظیفه نامشخص، مذاکرات با آژانس های رسانه را آغاز کرده است.



کارتن های مقوایی ستاره های آگهی تبلیغاتی Uber

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

چهارشنبه 24 آبان 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Uber به راننده های گرفتار در ترافیک، طعنه م ...
  • تقدیر Uber از رانندگان زن در روز جهانی زن
  • نخستین نمونه خودروی پرنده Uber
  • در این کارتن های مقوایی غول پیکر چه چیز ها ...
  • سرویس تاکسی‌یاب Uber هک شد
  • بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آ ...
  • هوندا و ترافیک های سنگین
  • خودرویی مخصوص از بین بردن ترافیک
  • Uber: کودک گمشده روسی
  • Uber پاسخ داد: ما شما را تعقیب نکردیم
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر