» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش


ام بی ای نیوز: به گفته این غول صنعت قهوه، میزان فروش قهوه در سه ماهه چهارم امسال نسبت به مدیت مشابه سال قبل از آن 2 درصد کاهش یافته و از 4% به 2% رسیده است.
استارباکس اعلام کرده است که به منظور جذب مشتریان جدید با توجه آمار نا امید کننده فروش در سه ماهه چهارم سال، بر روی نوشیدنی ها و خوراکی های گیاهی تر از قبل تمرکز می کند.
این غول قهوه آمریکا اخیرا رقم درآمد خالص خود در سه ماهه چهارم سال را 5.7 میلیارد دلار اعلام کرد که پایین تر از برآورد تحلیلگران یعنی 5.8 میلیارد دلار بود. در همین حین، آمار کلی فروش در سه ماهه چهارم سال 2% افزایش یافت که البته این رقم کمتر از برآورد 3.2 درصدی و رقم 4 درصد رشد در سال گذشته بود.

آمار فروش در اروپا و خاورمیانه در سه ماهه چهارم سال نسبت به دیگر نقاط جهان روندی امیدوار کننده تر را طی کرد و با ثبت نرخ رشد درآمد 7 درصدی تا 270 میلیون دلار، دارای بالا ترین نرخ رشد درآمد یک دوره سه ماهه در سه سال گذشته بود.
در تماس با یک تحلیلگر، مدیر عامل برند، کوین جانسون درباره برنامه های استارباکس برای ارائه نوآوری های بیشتر در حوزه غذا و نوشیدنی سخن گفت. پیش از این استارباکس بر روی شکل های تازه چای و قهوه مثل iced اسپرسو و iced tea های به هم زده شده "Teavana"تمرکز کرده است.

این شرکت همچنین به استفاده از گرایشات در حال رشد از قبیل گیاهخواری و تقاضای مصرف کننده برای نوشیدنی ها و جایگزین های گیاهی می اندیشد. برنامه غذایی استارباکس 21% رشد آمار فروش در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی را هدف قرار داده و شاخص جانسون نیز نیل به نرخ رشد 25% تا سال 2021 میلادی را به عنوان برنامه آتی استارباکس در نظر گرفته است.
به اعتقاد او، مدیران استارباکس بر روی چهار شاخه در حال رشد پیرامون نوشیدنی های "Cold Brew"، "Draft Nitro" و تعدیل کننده هایی با محوریت گیاهی از جمله بادام، نارگیل و جایگزین شیر سویا تکیه می کنند.
در ادامه وی افزود که نه فقط این پلت فرم های به سرعت در حال رشد ارتباط نزدیکی با مشتریان ما برقرار می کنند، بلکه تحقیقات شرکت از اقدام فوق به عنوان فرصتی قابل توجه برای فروش محصولات خارج از محل های اصلی فروش هنگام صبح نام می برد.

ایجاد روابط دیجیتال
این شرکت همچنین قصد ایجاد ارتباطی دیجیتال تر از گذشته با مصرف کنندگان، در درجه اول، از طریق اجرای برنامه عضویت جوایز استارباکس و نرم افزار Mobile Order & Pay را دارد.
در کل سال 2017، اجرای برنامه عضویت جوایز استارباکس در ایالات متحده آمریکا در مقایسه با سال گذشته 11% رشد کرد. این در حالی است که بودجه اختصاصی برای هر یک از اعضا در سه ماهه چهارم سال 8% افزایش یافت. شرکت هم اکنون در صدد است تا به مشتریان شانس پرداخت هزینه از طریق نرم افزار را بدهد، حتی اگر هیچ یک از آن ها جزو اعضای برنامه جوایز استارباکس نباشند.
جانسون معتقد است که با پیشرفت قابل محاسبه از طریق افزایش بهره وری و اوج تجربه مشتری، این شرکت به زودی می تواند شروع به ارائه قابلیت ها و ویژگی های Mobil Order & Pay به همه مشتریان، خواه عضو خواه غیر عضو برنامه جوایز استارباکس کند. در دوره سه ماهه پیش رو، همه مشتریان امکان دانلود نرم افزار شرکت، برقراری یک رابطه دیجیتال با استارباکس، انتخاب یک ابزار پرداخت و استفاده از نرم افزار Mobile Order & Pay را خواهند داشت.
در ایالات متحده آمریکا، استارباکس دوره سه ماهه قبلی را در حالی به پایان رساند که 11% از آمار فروش حاصل ارائه و کار با نرم افزار Mobile Order & Pay است. در همین حین برند قصد توسعه بازاریابی با هدف تشویق تعداد بیشتری از مشتریان به ثبت نام برای دریافت نرم افزار فوق را دارد.

ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش

مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com

شنبه 27 آبان 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سفارش موبایلی و تحویل نوشیدنی گرم در استا ...
  • سود یکسال استارباکس مساوی چند پراید؟
  • استراتژیهای نوآورانه کسب‌وکار استارباک ...
  • استارباکس به یاد شکوفه های گیلاس
  • مک کافی، رقیب جدید استارباکس!
  • قطعات الکترونیکی را از قهوه‌فروشی‌های ا ...
  • محصولات کریسمس استارباکس با عناصر کوبیسم
  • کمپین روز ولنتاین از استارباکس و سایت دوس ...
  • لیوان استارباکس یا یک اثر هنری؟
  • استارباکس و احساس خوب تابستان
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر