» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: برخی از آگهی ها به دلیل محتوای متناسب؛ توسط مخاطبان دست به دست شده و در زمانی کوتاه با بازدید فوق العاده ای روبرو می‌شوند. چنین آگهی هایی تا مدتها در شبکه‌های اجتماعی باقی مانده و در پی آن نام برند نیز ماندگار می شود. شرکت فنی مهندسی طنان یکی از برندهای فعال در شبکه های اجتماعی است. این برند؛ چندی ست طرح آگهی های مختلفی را متناسب با اتفاقات روز طراحی و منتشر می‌کند. یکی از طرح ها؛ واکنش نسبت به صحبت های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکاست که طنان از صحبت پیش آمده استفاده و آگهی جالبی با آن منتشر کرده است. ام بی ای نیوز در گفتگویی با سید جعفر حسینی مدیرعامل شرکت فنی مهندسی طنان به بررسی روند تبلیغاتی این برند پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

شوخی تبلیغاتی طنان  با اتفاقات روز

سید جعفر حسینی مدیر عامل شرکت فنی مهندسی طنان درباره تبلیغات این شرکت گفت: برند طنان به منظور معرفی عملکرد خود تبلیغاتی را از طریق رسانه های مختلف منتشر کرده است. این برند برای شروع، تبلیغاتش را از طریق رسانه های محیطی استان مازندران و شهرهای دیگر و بعد رسانه های مجازی اکران کرده است. تبلیغات برند با برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته و گام به گام در حال پیشروی است. حسینی گفت: این روزها فضای مجازی نقش مهمی در زندگی افراد بازی کرده و ارتباط از طریق چنین فضای با مخاطبان آسان تر شده است. بر این اساس برند طنان تمرکز ویژه ای را در مورد تبلیغات دیجیتال خود داشته است. تبلیغات در چنین فضایی؛ هزینه کمی نیز دارد. البته نتایج این تبلیغات و تماس های که در پی آن با برند گرفته می شود، نشان از تاثیرگذاری بالایی نیز داشته است.

شوخی تبلیغاتی طنان  با اتفاقات روز

شوخی تبلیغاتی طنان  با اتفاقات روز

حسینی درباره شوخی با شخصیت های سیاسی در تبلیغات برند طنان گفت: در تبلیغات مجازی پویایی بیشتر داشته ایم و سعی کردیم، نظر مخاطبان را به شکل های مختلف جذب برند کنیم. از طرفی، برند نیز به روز بوده و نسبت به اتفاقات واکنش خوبی نشان می‌دهد. چندی پیش، ترامپ رئیس جمهور آماده صحبتهایی را نسبت به ایران داشت. صحبت هایی که باعث عکس العمل شدید مردم شده است. مردم نسبت به تمامی صحبت های این شخصیت حساس شده و هر وقت عکسی از آن منتشر می شد، سعی می‌کردند آن را دنبال کنند. همین موضوع باعث شد که برند نیز نسبت به صحبت های ترامپ به زبان خودش واکنش نشان دهد. طرح برند طنان نزدیک به 150 هزار بازدید در شبکه های اجتماعی داشته است. طرحی که همچنان در حال انتشار در صفحه های مجازی است. این طرح با اینکه رویکردی طنزگونه داشت اما با بازخوردهای جالبی روبرو شد. در راستای انتشار این طرح، نام برند طنان در تمام کشور مطرح شد. این مهمترین هدفی بود که در این مدت آن را به شدت پیگیری کرده و به آن دست یافته ایم. بعد از این مراحل برنامه های تبلیغاتی دیگری را اجرایی خواهیم کرد. برند طنان در راستای عملکرد خود مخاطبانی را از سراسرکشور هدف قرار خواهد داد.

شوخی تبلیغاتی طنان  با اتفاقات روز

شوخی تبلیغاتی طنان  با اتفاقات روز


شوخی تبلیغاتی طنان  با اتفاقات روز

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 23 آبان 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نوستالژی شاعرانه با برند "پنجره خوب"
  • همراستای تبلیغات محیطی با تغییر لیبل بست ...
  • سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد
  • لابورن؛ محصول جدیدم را حدس بزنید
  • #تو_یه_دوستی_یه_دنیایی
  • هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
  • ارتباطی ساده از جنس دسته دوم
  • تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟
  • آگهی های خوب، نتیجه اعتماد سفارش دهنده ب ...
  • کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر