» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


ام بی ای نیوز:
1- بو خلیل: یادداشت خوب
سوپرمارکت زنجیره ای "بو خلیل" متوجه شد که مردم لبنان به گداها کمک نمی کنند: آن ها معتقد بودند که با این کار پول خود را هدر می دهند در نتیجه سوپرمارکت زنجیره ای بو خلیل، فردی به نام "جی والتر تامپسون" در بیروت را مسئول طراحی و تولید یک voucher به ارزش 1000 پوند کرد. این voucher ها به جای پول به گدایان داده و صرف خرید لوازم ضروری زندگی می شوند.
آژانس تبلیغاتی: جی. والتر تامسون بیروت
ذهن های خلاق: سالی الزازا، مایا خورشید، کارلا آئواد

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


2- نستله: ماهی قرمز
یک کتاب داستان، محصول کمپین آژانس تبلیغاتی "Motivate" و یک نرم افزار محصول شرکت فیلمسازی "MediaMonks" به بچه ها اجازه تماشای فضای داخل معده خود تا محل زندگی ماهی قرمز را می دهند. این کتاب و نرم افزار به عنوان اجزای اصلی کمپین بچه ها را متقاعد می کنند تا آب بیشتری بنوشند.
آژانس تبلیغاتی: OgilvyOne
ذهن های خلاق: Motivate, MediaMonks

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


3. HSBC: اولین نفر در خیابان یکم
در سپیدم روز اول ژانویه، شرکت ارائه دهنده خدمات مالی HSBC با تمرکز بر روی رفتار های روزمره در حال رشد اقدام به گذاشتن یک سری هدایای مختلف نظیر دوچرخه، تخته موج سواری و هدفون در ایستگاه هایی در سرتاسر دوبی کرد. هر یک از این هدایا نصیب اولین نفری می شود که آن را می بیند. این هدایا نشانه هایی از تشویق افراد به دستیابی به آرمان های شخصی به شمار می روند.
آژانس تبلیغاتی: جی. والتر تامسون دوبی
ذهن های خلاق: شفیق حداد، صبری محمد، قطام وازر، اخیلش باگرس، علی سیف النصر، ماهیش بوار

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


4. TCA ابو ظبی: داستان فوق العاده عالی تو
آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi امارات متحده عربی و شرکت فیلمسازی "Boomtown" با همکاری یکدیگر یک کمپین جهانی برای اداره گردشگری و فرهنگ ابوظبی را توسعه دادند. هدف از این اقدام تاکید بر روی امارات به عنوان یک مقصد الهام بخش برای دوستداران اصالت فرهنگی و دارایی های متنوع و رنگارنگ است. کمپین فوق فضای مطبوعانی، خارج از خانه، رادیو، فناوری دیجیتال و اجزای اجتماعی را در بر می گیرد.
آژانس تبلیغاتی: M&C Saatchi امارات متحده عربی
ذهن خلاق: Boomtown

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


5. Daman: ویتامین D
به منظور افزایش آگاهی درباره کمبود گسترده ویتامین D در امارات متحده عربی، شرکت بیمه "Daman" با مشارکت آژانس های تبلیغاتی FP7/DXB و Motivate جلد مجله های "Gulf Business" و "Good" را طراحی کردند. پیام روی جلد این مجلات با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید مشخص می شود.
آژانس تبلیغاتی: FP7/DXB
ذهن های خلاق: فیلیپا موریسیو، مایکل بوسکو

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


6. Emirates: آنجا باش
کمپین "آنجا باش" خطوط هوایی Emirates، محصول یک آژانس خانگی، به دنبال هفت نفر کارمند می رود که در راستای "جهانی شدن" به همه جای دنیا سفر کردند. از تمام 78 هزار نفر کارمند گروه Emirates دعوت شد تا فرم تقاضا برای شرکت در فرایند "جهانی شدن" را پر کنند. این کمپین در رسانه های اجتماعی همه جای جهان راه اندازی شد. همکاری Emirates با National Geographic و آژانس رسانه های اجتماعی WOW به تولید 90 ویدیوی مختلف کمک کرد.
آژانس: WOW
ذهن خلاق: Emirates

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


7. K9 Friends: استعداد استخدام
در کمپینی با هدف تبلیغ صنعت تبلیغات، یک پناهگاه سگ در دوبی به نام "K9 Friends" دست به تبلیغ ساکنان خود به عنوان مدل زد. هر سگ یک کتاب راهنما دارد و امکان استخدام آن برای فیلمبرداری نیز هست. بودجه جمع آوری شده از این طریق به تجهیز پناهگاه اختصاص می یابد.
آژانس تبلیغاتی: Saatchi & Saatchi دوبی
ذهن های خلاق: ریچارد کوپینگ، اندی دانیلوک، بون کوجوکارو، احمد کونامد، آدریان ووروس، بیجو وارقسه، زیاد جاربو، موآس علی

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


8. سامسونگ: ایمنی نمایشگر
بر اساس پیش بینی های اخیر، نیمی از مردم جهان در 40 سال آینده کوته نظر خواهند شد و حس آینده نگری در آنان از بین خواهد رفت. این اتفاق تا حدی به آن دلیل است که بچه ها نمایشگر ها را بسیار نزدیک به چشمانشان نگه می دارند. نرم افزار "ایمنی نمایشگر"، محصول آژانس تبلیغاتی Leo Burnett و سامسونگ، از فناوری تشخیص چهره برای آگاه سازی بچه ها نسبت به این موضوع بهره می برد که در صورت نزدیکی بیش از حد به نمایشگر، باید عقب بروند.
آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett
ذهن های خلاق: دانیل سالس، برونو بومدیانو، سعدی الکواتلی

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


9. چای سبز لیپتون: سبد خرید عالی
آژانس تبلیغاتی "Wunderman" ردیاب های تناسب اندام را جایگزین دسته های سبد خرید در فروشگاه کرد. این ردیاب ها تعداد قدم ها، مسافت طی شده و کالری های مصرفی خریداران را نشان داد. اقدام فوق وسیله ای برای تبلیغ زندگی سالم و ایجاد تغییرات در سبک زندگی آن ها به حساب می آید.

آژانس تبلیغاتی: Wunderman
ذهن های خلاق: پیوتر چوربوت، فرناندو میراندا، پیوتر اسکاربک، لیندا نادر، روجر پوساتو

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016


10. هیئت گردشگری اردن: بله، این اردن است
نخستین کار آژانس تبلیغاتی "Entourage" در هیئت گردشگری اردن در منطقه خلیج فارس بر روی مقاصد و فعالیت های توریستی کمتر شناخته شده تمرکز کرد.

بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016

مترجم: مرضیه فروتن
www.campaignme.com

دوشنبه 27 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات خیلی خلاق بر روی بیلبوردها
  • رستوران‌ها و هتل‌های لوکس جهانی در یک ای ...
  • آژانس تبلیغاتی 360i شما را در راهپیمایی روز ...
  • تبلیغات خلاق و هوشمندانه بر روی ساختمان ه ...
  • تبلیغ آب و هوا ابزار تبلیغاتی دوبی
  • بزرگترین آژانس تبلیغاتی دیجیتالی سال جای ...
  • راه یافتن به دل ها با کمپین موفق الهام بخش ...
  • Yalla Now؛ شروع کمپین جدید پپسی در خاورمیانه
  • Dove ؛ مردان حقیقی، همسرانشان را شگفت زده م ...
  • رنگ ها ثابت می مانند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر