» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
بار دیگر H&M می‌گوید که مد به همه تعلق دارد


ام بی ای نیوز: آژانس UM در کلمبیا تصمیم گرفته بود تفکر کسانی که فکر می‌کردند مد فقط برای افراد ثروتمند جذاب است، را تغییر دهد و با تبدیل آن‌ها به بخشی از مد می‌خواست برند را به آن‌ها نزدیک کند؛ زیرا مد به همه تعلق داشت و نه به بخشی از جامعه.

اجرا
H&M براساس برنامه‌ی رسانه‌اش که آن هم به نوبه‌ی خود با توجه به موقعیت مکانی افراد شکل گرفته بود، توانست خود را به مردم نزدیک‌تر کند و به آن‌ها بگوید مد، با قیمت‌های مناسب در دسترس همه است.
آژانس از رسانه‌های محیطی و موبایل در ترکیب با اپلیکیشن WAZE کمک گرفت. در این فعالیت هم مردمی که نزدیک به فروشگاه‌های H&M بودند مورد هدف قرار می‌گرفتند و هم کسانی که در مسافت‌های دورتری از مراکز خرید بودند؛ آن‌ها می‌خواستند همه به مراسم افتتاحیه بیایند.
موبایل و دنیای دیجیتال ارتباط زیادی با مخاطب هدف داشتند پس UM تصمیم گرفت از این نقاط تماس برای برقراری ارتباط با مخاطب استفاده کند. مسابقه‌ای با عنوان «رقابت VIP» در شبکه‌های اجتماعی (فیس‌بوک و توییتر) طراحی شد، هدف این مسابقه هم در معرض دید قرار گرفتن و هم هدایت مردم به خبرنامه‌ی H&M بود.

بار دیگر H&M می‌گوید که مد به همه تعلق دارد


«مسابقه‌ی VIP» با حضور اینفلوئنسرهایی در حوزه‌های مختلف اجرا شد؛ دوازده شخصیت از میان DJها، VJها (مجریانی که موزیک ویدیوها را در برنامه‌های زنده معرفی می‌کنند)، مدل‌ها، عکاسان، وب‌لاگ‌نویسان حوزه‌ی مد و بازیگران انتخاب شدند و لباس‌های H&M را به تن کردند. حال مردم باید انتخاب می‌کردند که لباس‌ها به کدام یک از این افراد بیش‌تر می‌آید. مردم با رای دادن‌شان مجوز ورود به میهمانی VIP برند را به دست می‌آوردند. جایزه‌ی ۲۰۰ دلاری H&M را نباید فراموش کنیم؛ این جایزه برای خرید در فروشگاه‌های H&M مورد استفاده قرار می‌گرفت.
همزمان با این کار، H&M مسابقه‌ای را در ایستگاه‌های اصلی رادیوی کشور راه انداخت که برندگان آن می‌توانستند به Coachella (یک فستیوال هنر و موسیقی در کالیفرنیا) بروند. این مسابقه بسیار مورد توجه قرار گرفت. میزان آگاهی از برند افزایش یافت و افراد زیادی برای حضور در رویداد برند تمایل پیدا کردند.

نتیجه
هدف کمپین جذب ۳۹۹۰ نفر در رویداد افتتاحیه‌ی برند بود و این تعداد به ۸۰۰۰ نفر رسید.

بار دیگر H&M می‌گوید که مد به همه تعلق دارد

مترجم: نازنين کي نژاد
www.creamglobal.com
دوشنبه 13 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • KFC با سطل‌هایش، طبل ساخت
  • مسابقه‌ای که مخاطبان یک برند مبلمان را چ ...
  • تونس از زاویه‌ی دید لنزهای دوگانه‌ی Huawei ...
  • ابرقهرمان سلامتی "کوریزان" برای کودکان
  • Ford به زبان اسپانیایی سخن می‌گوید
  • همه می‌خواهند بت‌من باشند
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  • ایرانسل مسابقه برنامه‌نویسی موبایلی برگ ...
  • آشتی‌دادن دنیای تجارت آن‌لاین و سنتی
  • حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نز ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر