» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» شناسایی نیازهای پنهان مشتریان در کاریزما

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بار دیگر H&M می‌گوید که مد به همه تعلق دارد


ام بی ای نیوز: آژانس UM در کلمبیا تصمیم گرفته بود تفکر کسانی که فکر می‌کردند مد فقط برای افراد ثروتمند جذاب است، را تغییر دهد و با تبدیل آن‌ها به بخشی از مد می‌خواست برند را به آن‌ها نزدیک کند؛ زیرا مد به همه تعلق داشت و نه به بخشی از جامعه.

اجرا
H&M براساس برنامه‌ی رسانه‌اش که آن هم به نوبه‌ی خود با توجه به موقعیت مکانی افراد شکل گرفته بود، توانست خود را به مردم نزدیک‌تر کند و به آن‌ها بگوید مد، با قیمت‌های مناسب در دسترس همه است.
آژانس از رسانه‌های محیطی و موبایل در ترکیب با اپلیکیشن WAZE کمک گرفت. در این فعالیت هم مردمی که نزدیک به فروشگاه‌های H&M بودند مورد هدف قرار می‌گرفتند و هم کسانی که در مسافت‌های دورتری از مراکز خرید بودند؛ آن‌ها می‌خواستند همه به مراسم افتتاحیه بیایند.
موبایل و دنیای دیجیتال ارتباط زیادی با مخاطب هدف داشتند پس UM تصمیم گرفت از این نقاط تماس برای برقراری ارتباط با مخاطب استفاده کند. مسابقه‌ای با عنوان «رقابت VIP» در شبکه‌های اجتماعی (فیس‌بوک و توییتر) طراحی شد، هدف این مسابقه هم در معرض دید قرار گرفتن و هم هدایت مردم به خبرنامه‌ی H&M بود.

بار دیگر H&M می‌گوید که مد به همه تعلق دارد


«مسابقه‌ی VIP» با حضور اینفلوئنسرهایی در حوزه‌های مختلف اجرا شد؛ دوازده شخصیت از میان DJها، VJها (مجریانی که موزیک ویدیوها را در برنامه‌های زنده معرفی می‌کنند)، مدل‌ها، عکاسان، وب‌لاگ‌نویسان حوزه‌ی مد و بازیگران انتخاب شدند و لباس‌های H&M را به تن کردند. حال مردم باید انتخاب می‌کردند که لباس‌ها به کدام یک از این افراد بیش‌تر می‌آید. مردم با رای دادن‌شان مجوز ورود به میهمانی VIP برند را به دست می‌آوردند. جایزه‌ی ۲۰۰ دلاری H&M را نباید فراموش کنیم؛ این جایزه برای خرید در فروشگاه‌های H&M مورد استفاده قرار می‌گرفت.
همزمان با این کار، H&M مسابقه‌ای را در ایستگاه‌های اصلی رادیوی کشور راه انداخت که برندگان آن می‌توانستند به Coachella (یک فستیوال هنر و موسیقی در کالیفرنیا) بروند. این مسابقه بسیار مورد توجه قرار گرفت. میزان آگاهی از برند افزایش یافت و افراد زیادی برای حضور در رویداد برند تمایل پیدا کردند.

نتیجه
هدف کمپین جذب ۳۹۹۰ نفر در رویداد افتتاحیه‌ی برند بود و این تعداد به ۸۰۰۰ نفر رسید.

بار دیگر H&M می‌گوید که مد به همه تعلق دارد

مترجم: نازنين کي نژاد
www.creamglobal.com
دوشنبه 13 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • KFC با سطل‌هایش، طبل ساخت
  • مسابقه‌ای که مخاطبان یک برند مبلمان را چ ...
  • تونس از زاویه‌ی دید لنزهای دوگانه‌ی Huawei ...
  • ابرقهرمان سلامتی "کوریزان" برای کودکان
  • Ford به زبان اسپانیایی سخن می‌گوید
  • همه می‌خواهند بت‌من باشند
  • ایرانسل مسابقه برنامه‌نویسی موبایلی برگ ...
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  • آشتی‌دادن دنیای تجارت آن‌لاین و سنتی
  • حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نز ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر