» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
پربیننده ترین عکس دنیا، آغازگر همکاری لوفتانزا با عکاس آن


ام بی ای نیوز: از وال پیپرهای رایگان لوفتانزا با کمک مردی که پر بیننده ترین عکس دنیا را گرفت، رونمایی شد.
آیا وال پیپر معروف "Bliss" (خوشبختی) را به یاد می آورید؟ این وال پیپر به هر کامپیوتر PC مجهز به ویندوز XP زیبایی بخشید. حالا لوفتانزا با کمک عکاس این عکس، آن را تازه می کند.
چارلز او ریر، این عکس معروف و منحصر به فرد را در کالیفرنیا زمانی گرفت که در راه رسیدن به دوست دخترش بود.
با نگاهی به این گوهر نستالژیک، به تحسین تمام جلوه های لطیف و شگفت انگیز آن خواهید پرداخت.

عکاس بازنشسته نشنال جئوگرافیک، چارلز (چاک) او ریر این عکس را 21 سال پیش در راه رسیدن به دوست دخترش در شهر "Sonoma County" ایالت کالیفرنیا گرفت و از آن زمان تاکنون تبدیل به پر بیننده ترین عکس در سرتاسر جهان شد.
با توجه به اشتیاق شما نسبت به تماشای بیشتر این عکس، احتمالا از شنیدن خبر دسترسی لوفتانزا به این عکاس برای ثبت سه وال پیپر نفس گیر دیگر، این بار برای گوشی های هوشمند خوشحال می شوید. آیا او از آن پس با اسم خود عکاسی کرد؟
این وال پیپرها، مخصوص کمپین "زوایای جدید آمریکا"، مناظز طبیعی کشور آمریکا را با جزئیات شاد، پر جنب و جوش و شفاف آن به تصویر می کشند.



پربیننده ترین عکس دنیا، آغازگر همکاری لوفتانزا با عکاس آن

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com

یکشنبه 12 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • لوفتانزا ( Lufthansa ) تکنولوژی IT خود را به روز ...
  • غذا خوردن، یوگا و رقص به سبک هندی در تبلیغ ...
  • لوفتانزا تجربه برند را با يك نرم افزار جد ...
  • یک عکاس تبلیغاتی: قوانین دست و پای ما را ب ...
  • ورساچه طولانی ترین تصویر تبلیغاتی جهان ر ...
  • توپ عکاس HP خاطرات افراد را زنده نگه می‌دا ...
  • آگهی‌های تبلیغاتی جدید Diesel، ابتکاری از س ...
  • نشنال جئوگرافیک، 128 سال اینفوگرافیک خود ر ...
  • لحظات کوچک زندگی کاری در آژانس تبلیغاتی ا ...
  • تجربه عکاسی حرفه ای با دوربین لایکای گوشی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر