» شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
» بررسی 12 مدل تبلیغات
» ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش
» خشم طرفداران نوتلا از تغییر محرمانه فرمول ساخت آن
» داخل لباس های زارا دوخته شد: ما حقوق نگرفته ایم
» حل معما و شرکت در آزمون رانندگی در اتاق فرار آئودی
» گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Diesel
» کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت
» پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخت در فر
» پپسی با طعم کیک و استقبال از کریسمس

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
قبل از ناپدید شدن سریع کالا را بخرید


ام بی ای نیوز: فرمت تبلیغاتی (pre-roll) چیزی است که بسیاری از تبلیغ کنندگان اخیرا در صدد تبلیغ میان برنامه ای از طریق آن برآمده اند. این در حالی است که بینندگان معمولا در صورت امکان از ویدیو های کوتاه فوق می گذرند.
اخیرا خرده فروش دنیای مد، YOOX، با همکاری گوگل و شرکت تبلیغاتی Stink Studios، یک سری آگهی های تبلیغاتی غیر عادی را اکران کرد که به مصرف کنندگان تک شانس خرید تعداد محدودی از محصولات لوکس منحصر به فرد ترین مجموعه موجود را می دهد.
هر کدام از این آگهی های تبلیغاتی یک آیتم جذاب را به تصویر خواهد کشید که به سبک هایی خلاقانه نابود می شوند. برای مثال، چند ثانیه پس از نمایش یک جفت کفش پاشنه بلند Dolce and Gabbana قرمز، دیگر اثری از آن ها را نمی توان یافت.

بیننده فقط 15 ثانیه زمان برای کلیک کردن بر روی آیتم مورد نظر و نجات آن از نابودی در اختیار دارد. در صورت از دست دادن این فرصت طلایی و خرید فوری محصولات موجود، امکان تماشای مجدد این آگهی تبلیغاتی خریدنی یا پیدا کردن آن بر روی وبسایت YOOX فراهم نخواهد شد.
چنین آگهی های تبلیغاتی چشمگیری با کمک فناوری "RTA" به شکلی موثر و فوری دست به ارائه ویدیو های مختلف می زنند که این اقدام خود به معنای منحصر به فرد بودن هر یک از آن ها است. آگهی های تبلیغاتی فوق تا اواسط ماه دسامبر سال 2017 در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی اکران خواهند شد.

قبل از ناپدید شدن سریع کالا را بخرید

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com

یکشنبه 12 آذر 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • مینی آگهی های تبلیغاتی یوتیوب برای جلب تو ...
  • سلف سرویس تبلیغات در Spotify
  • استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به ...
  • چگونه در تلویزیون تبلیغ کنیم؟
  • سیندرلا مدرن در آگهی تبلیغاتی جدید Debenhams
  • مرغ هایی که در آگهی مرسدس بنز می رقصند
  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  • 5 میلیون کسب و کار، آمار تبلیغات ماهیانه ب ...
  • آگهی‌های تبلیغاتی جدید Diesel، ابتکاری از س ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر