» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
قبل از ناپدید شدن سریع کالا را بخرید


ام بی ای نیوز: فرمت تبلیغاتی (pre-roll) چیزی است که بسیاری از تبلیغ کنندگان اخیرا در صدد تبلیغ میان برنامه ای از طریق آن برآمده اند. این در حالی است که بینندگان معمولا در صورت امکان از ویدیو های کوتاه فوق می گذرند.
اخیرا خرده فروش دنیای مد، YOOX، با همکاری گوگل و شرکت تبلیغاتی Stink Studios، یک سری آگهی های تبلیغاتی غیر عادی را اکران کرد که به مصرف کنندگان تک شانس خرید تعداد محدودی از محصولات لوکس منحصر به فرد ترین مجموعه موجود را می دهد.
هر کدام از این آگهی های تبلیغاتی یک آیتم جذاب را به تصویر خواهد کشید که به سبک هایی خلاقانه نابود می شوند. برای مثال، چند ثانیه پس از نمایش یک جفت کفش پاشنه بلند Dolce and Gabbana قرمز، دیگر اثری از آن ها را نمی توان یافت.

بیننده فقط 15 ثانیه زمان برای کلیک کردن بر روی آیتم مورد نظر و نجات آن از نابودی در اختیار دارد. در صورت از دست دادن این فرصت طلایی و خرید فوری محصولات موجود، امکان تماشای مجدد این آگهی تبلیغاتی خریدنی یا پیدا کردن آن بر روی وبسایت YOOX فراهم نخواهد شد.
چنین آگهی های تبلیغاتی چشمگیری با کمک فناوری "RTA" به شکلی موثر و فوری دست به ارائه ویدیو های مختلف می زنند که این اقدام خود به معنای منحصر به فرد بودن هر یک از آن ها است. آگهی های تبلیغاتی فوق تا اواسط ماه دسامبر سال 2017 در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی اکران خواهند شد.

قبل از ناپدید شدن سریع کالا را بخرید

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com

یکشنبه 12 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • مینی آگهی های تبلیغاتی یوتیوب برای جلب تو ...
  • نودل تند و فلفلی برای افراد عجول و شتابزد ...
  • سلف سرویس تبلیغات در Spotify
  • چگونه در تلویزیون تبلیغ کنیم؟
  • استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به ...
  • تبلیغ تویوتا بوی ماشین نو را می دهد
  • سیندرلا مدرن در آگهی تبلیغاتی جدید Debenhams
  • مرغ هایی که در آگهی مرسدس بنز می رقصند
  • نگاه طعنه آمیز پپسی به آگهی کوکاکولا
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر