» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نیمه گمشده یک گوسفند جوان در تبلیغ فولکس واگن


ام بی ای نیوز: یک آگهی سرگرم کننده در انگلستان، محصول آژانس تبلیغاتی Adam & Eve / DDB لندن، برای تبلیغ کامیون مدل T-Roc بر روی یک گوسفند نر جوان دلیر و شجاع متمرکز است که با پشم زیاد و مشکی و اعتماد به نفس زیاد به دنیا می آید و با رشد کامل ظاهر یک گوسفند بالغ را پیدا می کند.
گوسفند در زندگی خود به سگ گله، کشاورز، گاو نر و غیره متعهد است اما با قرار گرفتن جلوی خودروی مدل T-Roc SUV نیمه گمشده خود را پیدا می کند. همگام با ترانه کلاسیک "Are you gonna gomy way" اثر خواننده و ترانه سرای آمریکایی، لنی کریویتز، کارگردان این آگهی تبلیغاتی با فضای شاد یعنی نیک گوردون، از شرکت فیلمسازی "Somesuch" آمده است.

در این شرایط عجیب و شگفت انگیز، شخصیت گوسفند به طور کلی در فضای گرافیک کامپیوتری به وسیله شرکت تولیده کننده جلوه های ویژه MPC خلق گردید. به گفته کارگردان خلاقیت 3D شرکت MPC، نیاز به یک گوسفند جوان با ویژگی های واقعی و قابل درک و پایبندی به آناتومی فیزیکی احساس می شد. ایجاد یک حس واقعی، زیرکانه و با لطافتی به معنای واقعی در این میان نکته کلیدی به شمار می رفت. انیمیشن و صحنه های بیش از حد رویایی باعث از دست رفتن حس باور پذیری می شود. احساسات و داستان سرایی در این آگهی تبلیغاتی با موضوع "اعتماد به نفس بالا در بدو تولد" از ظاهر زیبا و قدرتمند قهرمان ما بدون نیاز به عضلات پرورش یافته و بیش از حد بزرگ سرچشمه می گیرد.



نیمه گمشده یک گوسفند جوان در تبلیغ فولکس واگن

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

سه شنبه 14 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فرشی از پوست گوسفند، ستاره آگهی Ikea
  • عیدی های 94: گوسفند کارتی
  • گوسفند زنده كيلويي 6700 تومان؛ گوشت گوسفند ...
  • قيمت گوسفند زنده كيلويي 7800 تومان
  • گوسفند با کت چرمی و شلوار جین، مبلغ جدید Di ...
  • تبلیغات خلاق: همه چیز با بانگو خوشمزه می‌ ...
  • بستنی پاچه گوسفند
  • عیدی های 93: گوسفند به جای اسب
  • ماشین 600 میلیونی آغل گوسفند شد
  • با تبلیغ جدید فولکس واگن شاد شوید
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر