» شیر ESL رامک؛ تازه‌تر برای روزهای بیشتر
» حرکت چراغ خاموش فونت در هویت بصری برند
» انگیزه‌ات هر چه باشد، همه با هم هستیم
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی کدام‌ها هستند؟ (قسمت دوم)
» نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
هدفمند ترین برندهای سال 2017


ام بی ای نیوز: 9 برند زیر از جمله Jigsaw، Airbnb، Bodyform و Ikea در سال 2017 میلادی موفق به کسب جایگاهی مهم و برجسته، به چالش کشیدن هنجارهای اجتماعی و تغییر رویکرد مکالمات به نفع خود شده اند.

1. Jigsaw
در سال 2017، سالی سرشار از بی ثباتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، Jigsaw قدرت برند برای کسب بک جایگاه مهم و برجسته را به وضوح نشان داد. کمپین مهاجرت این برند فعال در دنیای مد یک پیام احساسی را منتقل می کرد. بر این اساس ترس، انزوا و بی صبری می توانند مانع از رشد و ترقی ما شوند اما عشق، پذیرش افکار دیگران و همکاری با آن ها ضمن کمک به پیشرفت ما در آینده، حکایت از آن دارند که ارزش و اهمیت کشف یک معنا و مفهوم عمیق تر از صرفا تعویض یا تغیر یک محصول است. به نقل از یک آگهی تبلیغاتی، به عنوان یک برند لباس، Jigsaw نمی توانست در صورت ممنوعیت مهاجرت به جایگاه بالای خود در دنیای امروز دست یابد. بدون مهاجرت، ما مجبور به فروش گونی های سیب زمینی می شدیم.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


2. Airbnb
Airbnb فعالانه جامعه خود را درگیر همه کار هایش می کند. ساخت دنیایی که "در آن می توانیم به همه جا تعلق داشته باشیم" یک آرزوی جاه طلبانه است اما با این وجود کمپین "#BelongAnywhere" نشان می دهد که هدف چگونه قابلیت هدایت یک برند را خواهد داشت.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


3. Ikea
سرانجام یک آگهی تبلیغاتی پیدا شده است که با احترام به سیاه پوستان و فرهنگ بریتانیایی احساس خوبی را در میان اعضای خانواده به وجود می آورد. یکی از مفسران بابت این اتفاق از Ikea تشکر می کند. با وجود نسبت دادن اتهام نژاد پرستی به بسیاری از برند ها در گذشته، کمپین " هر روز شگفت انگیز" این برند قدرت شمول در دینای تبلیغات را به تصویر کشید. یک آگهی تبلیغاتی واقعی با حضور خانواده ای سیاهپوست تقدیر و تحسین بسیاری از افراد در رسانه های اجتماعی را برانگیخت که راه دور پیش روی صنعت تبلیغات را نشان می دهد.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


4. Heads Together
قدرت یک برند در زمینه به چالش کشیدن هنجار های اجتماعی توسط Heads Together، در قالب کمپینی با هدایت "Royal Foundation" به شدت مورد توجه قرار گرفت که به تغییر روند گفتگو درباره سلامت روح و روان می پردازد. این برند سازمان حامی مسابقه دو ماراتون لندن Virgin Money در سال 2017 میلادی بود و در کنار 10 دونده مبتلا به بیماری روحی حاضر در مسابقه کار کرد.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


5. Lego
به عنوان برندی که با تمرکز فراوان بر روی قدرت آفرینش کاربر یک استراتژی محتوا بهترین در نوع خود را دارد، Lego طوری شرایط موجود را مدیریت کرده است تا بتواند از طریق طیف متنوع مخاطبانش ضمن ایفای نقش یک برند الهام بخش وظیفه اطلاع رسانی خود را نیز به خوبی انجام دهد. با قرار دادن عنصر جذابیت به عنوان قلب بازاریابی برند، Lego به روند نمایش قدرت تکریم مصرف کننده در قالب یک آفریننده ادامه می دهد.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


6. Channel 4
از فعالیت بازرگانی هوشمندانه نظیر ارتباط با فیلم "Lego Batman" گرفته تا پیشقدم شدن برای محتوا و الهام بخشیدن به صنعت با تنوع آن در زمینه رقابت تبلیغاتی، Channel 4 تعریفی از یک برند هدفمند ارائه می دهد. Volvo شاید به خاطر عدم استفاده از تنوع خود در رابطه با برگزاری کمپین تبلیغاتی موفق انتخاب شده باشد و این موضوع احتمالا آن را به تنها برندی تبدیل کرده که 1 میلیون پوند از زمان پخش رایگان را کاهش داده است اما این اتفاق نباید موجب افت تلاش های خلاقانه شود. در خصوص تنوع و گوناگونی و هنگام صرف هزینه، Channel 4 از تهدید ها پیروی می کند.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


7. Lynx
با تقدیر از سلیقه های فردی و آزاد گذاشتن مردان برای تبدیل شدن به بهترین انسانی که می توانند باشند، روند تغییر برند Lynx بی درنگ امسال ادامه پیدا کرد. از حل مشکلات روحی و روانی گرفته تا نمایش بک جنبه احساسی تر خصوصیات ستاره های دنیای ورزش در تبلیغات خود، Lynx به مدیریت شرایط موجود در راستای نشان دادن پهنا و ژرفنا، هر دو در کنار هم، پرداخته است.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


8. Sport England
با عبور از چالش سندروم "difficult second album" با حداکثر سرعت ممکن، Sport England به روند اثبات قدرت خود در زمینه انعکاس ماهیت زنان به معنای واقعی از طریق اقدامی موسوم به "این دختر می تواند" ادامه می دهد. کمپین فوق با قدم های استوار تصویر فیلتر شده، اصلاح یافته و بسیار محبوبی از کمال را عرضه می کند.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


9. Project Everyone
تازه ترین فیلم Project Everyone، در قالب اقدامی نوآورانه و با همکاری فیلمساز معروف، ریچارد کورتیس، به نام "#FreedomForGirls"، با هدف بالا بردن آگاهی درباره اهداف جهانی سازمان ملل متحد در مسیر توسعه پایدار ساخته شد. این آرمان ها افزایش میزان دسترسی به آموزش، پایان دادن به ازدواج کودکان و از بین بردن خشونت بر علیه دختران را در بر می گیرند. اقدام فوق موکد قدرت برند ها در زمینه حذف یک معضل مهم از دنیای بحث ها و مناظرات و ایجاد تغییرات ملموس در آینده است.

هدفمند ترین برندهای سال 2017


هدفمند ترین برندهای سال 2017

مترجم: مرضیه فروتن
www.campaignlive.co.uk

دوشنبه 27 آذر 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عذرخواهی Dove بخاطر آگهی تبلیغاتی نژاد پرس ...
  • نایک خاورمیانه و تقدیر از زنان ورزشکار
  • راه یافتن به دل ها با کمپین موفق الهام بخش ...
  • کودکی با سندروم دان در کمپین کریسمس M&S می ...
  • تبلیغات محصول‌محور یا برندمحور؟
  • استفاده Ikea از Influencerها در کمپین بازگشت به ...
  • بچه های Evian با لباس های بزرگ تر از حد معمول
  • کمپینی برای زندگی، کمپینی برای آینده
  • بهترین عکس‌های کاور توییتر از برندهای وا ...
  • J&J اولین کمپین برندِ سازمان خود را برگزار ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر