» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود تعریف کردند (قسمت دوم)


ام بی ای نیوز:
Santander
بین سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷، استراتژی برند Santander سه ویژگی اصلی داشت که براساس تحقیقات شرکت، به بهترین شکلی شخصیت برند را توصیف می‌کردند: ساده، شخصی و عادلانه. «ساده، شخصی و عادلانه» سال‌های متمادی شعار برند نیز بود.
در سال ۲۰۱۷، Santander رویکردش را تغییر داد و خود را به عنوان برندی ارائه‌کننده‌ی مزیت‌های مخصوص مصرف‌کننده تعریف کرد. حالا هدف برند «کمک به ترقی و شکوفایی مردم و کسب و کارهایشان» است که در شعار جدیدشان نمود پیدا می‌کند: «ما در این‌جا به رونق شما کمک می‌کنیم.» استراتژی جدید Santander فعالیت‌های ارتباطی این بانک را به رویکرد آن در آمریکا نزدیک‌تر کرد؛ برند در این کشور از این شعار استفاده می‌کند: «هر روز پیشرفت کن.»

داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود تعریف کردند (قسمت دوم)


Mercedes-Benz
برند Mercedes-Benz همیشه به تولید محصولات با کیفیت بالا می‌پرداخته که با بیش‌ترین دقت و توجه به جزییات خلق می‌شدند و این رویکرد تا امروز تغییر نکرده است. آن چه تغییر کرده است، جامعه‌ی هدف برند و شکل ارتباطات Mercedes-Benz است. در سال‌های گذشته، Mercedes-Benz سعی کرده در نظر مخاطب جوان‌تر نیز جذاب به نظر بیاید و تصویری دست‌یافتنی‌تر برای خود بسازد. Mercedes-Benz دیگر نمی‌خواست برندی باشد که همه به او احترام زیادی می‌گذارند، بلکه عشق را نیز کنار این احترام طلب می‌کرد. Mercedes چند مدل اتومبیل جوان‌پسند به بازار معرفی کرد، در شبکه‌های اجتماعی فعال‌ شد و محتوای دیجیتال قابل توجهی تولید کرد و برنامه‌های ارتباطی زیادی مخصوص جوان‌ترها ترتیب داد. پیام‌های ارتباطی برند، کم‌تر محصول‌محور است و بیش‌تر به مزایای احساسی و انسانی می‌پردازد. مدیر بازاریابی این برند در این باره می‌گوید: «راحتی، اعتماد و حمایت تفاسیر جدیدی از ارزش‌های قدیمی ما یعنی امنیت، آسایش و ورزشکار بودن، هستند.»

داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود تعریف کردند (قسمت دوم)

مترجم: نازنين کي نژاد
www.brandstruck.co
یکشنبه 17 دی 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • خودرو Mercedes-Benz
  • هیچ‌وقت نمی‌دانید چه چیزی سر راهتان سبز ...
  • داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود ...
  • مرسدس و تبریک روز پدر
  • یک واگن جذاب از مرسدس بنز
  • رونمایی از مد‌ل‌های جد‌ید‌ مرسد‌س
  • پرفروش‌ترین برند تجملی آمریکا
  • کافی شاپ و گالری در نمایندگی بنز
  • تبلیغات محصول‌محور یا برندمحور؟
  • مرسدس نامرئی می‌شود
  •