» Volkswagen: یک زاویه کافی نیست
» خمیازه، فریاد بی صدایی برای درخواست قهوه
» رفع بوی عرق زمین کالج توسط دئودورانت "Old Spice"
» Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا شوید
» KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی باشید
» علم بهتر است یا زندان
» بچه ها دست های شخصیت های کتاب را می شویند
» با عینک Ray.Ban موزیک ویدیو بسازید
» چیپس با طعم ماست و کولا برای افراد تنبل و راحت طلب
» پاسخ Spotify به سلیقه موسیقیایی سگ ها

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
10 کمپین ویدیویی دیجتیال برتر سال 2017


ام بی ای نیوز: جدید ترین ویدیوی سالیانه "Rewind" یوتیوب در سال 2017 بر روی آپلود های محبوب سال تکیه می کند که اغلب اوقات تم موزیکال دارند. از جمله آن ها می توان به فیلم بسیار تاثیرگذار "Despacito" با خوانندگی و ترانه سرایی "لوییس فونسی" و "ددی یانکی" و فیلم "Shape of You" با خوانندگی و ترانه سرایی "اد شیران" اشاره کرد. در عین حال فضای زیادی برای غلبه برند های فعال در عرصه فناوری نظیر سامسونگ بر دیگران با شکل های منظمی از کمپین های ویدیویی آنلاین وجود دارد.
شاید انتشار این ویدیو ها حربه یوتیوب برای تشویق به خوشبینی در بحبوحه اخبار بدی نظیر وقوع طوفان های بزرگ، تیر اندازی ها و کشتار های جمعی، ترامپ و حوادث روسیه باشد. در حالی که ممکن است نقطه نظر مثبت تری نسبت به آینده وجود داشته باشد اما در دل تمام شادکامی ها به دلیل وقوع یک سری رویداد های دراماتیک تاثیرگذار در جهان در طول سال های متمادی، نوعی احساس ناخوشایند نیز به چشم می خورد.
مثل همیشه، رتبه بندی زیر، محصول شرکت سنجش و فعال سازی ویدیو های اجتماعی "Visible Measures"، به بازتاب دیدگاه های ارگانیک، یک نوع نقطه نظر داوطلبانه شما به محض شنیدن عبارت "viral video" و همچنین آگهی های تبلیغاتی ویدیویی پولی می پردازد.

Viral Videoهای محبوب



1. YouTube Rewind: شکل سال 2017
مشتری: یوتیوب
آژانس تبلیغاتی: NA
تعداد بازدید ها: 215 میلیون و 912 هزار و 657 نفر
تاریخ انتشار: 12/4/17



2. مسابقه Nano Cell Super
مشتری: ال جی
آژانس تبلیغاتی: Krema Worldwide، سئول
تعداد بازدید ها: 192 میلیون و 982 هزار و 725 نفر
تاریخ انتشار: 5/17/17



3. سامسونگ مراقب یک هندوستان امن تر هست
مشتری: سامسونگ
آژانس تبلیغاتی: Cheil هندوستان
تعداد بازدید ها: 150 میلیون و 403 هزار و 440 نفر
تاریخ انتشار: 6/23/17



4. کار های بزرگ تر را انجام دهید
مشتری: سامسونگ
آژانس تبلیغاتی: NA
تعداد بازدید ها: 139 میلیون و 951 هزار و 243 نفر
تاریخ انتشار: 8/14/17



5. #DadsForDaughters
مشتری: سامسونگ
آژانس تبلیغاتی: Cheil هندوستان
تعداد بازدید ها: 132 میلیون و 457 هزار و 464
تاریخ انتشار: 9/1/17



6. کریس اوانس با یک Escape Room شگفت انگیز با طرفدران طنز و کمدی شوخی می کند
مشتری: Omaze
آژانس تبلیغاتی: NA
نعداد بازدید ها: 130 میلیون و 680 هزار و 970 نفر
تاریخ انتشار: 1/19/17



7. "جان کنا" عاشق اینترنت است
مشتری: Cricket Wireless
آژانس تبلیغاتی: Shareability
تعداد بازدید ها: 123 میلیون و 808 هزار و 119 نفر



8. سر به سر
مشتری: فورد
آژانس تبلیغاتی: NA
تعداد بازدید ها: 123 میلیون و 297 هزار و 547 نفر
تاریخ انتشار: 3/30/17



9. ال جی G6
مشتری: ال جی
آژانس تبلیغاتی: Horizon Media
تعداد بازدید ها: 118 میلیون و 649 هزار و 389
تاریخ انتشار: 2/21/17



10. 50 شب تا 50 داستان کلاسیک
مشتری: Shell
آژانس تبلیغاتی: NA
تعداد بازدید ها: 113 میلیون و 171 هزار و 99 نفر

جدول Viral Videoهای وبسایت خبری Ad Age، طراحی شده توسط Visible Measures، بر روی کمپین های تبلیغاتی ویدیویی اجتماعی تحت هدایت برند تمرکز می کند. هر کمپین با "True Reach" سنجیده می شود. این معیار معتبر MRC بازدید های تحت هدایت برند و ویدیو کلیپ های اجتماعی تحت هداست مخاطبان را در بر می گیرد. داده های اطلاعاتی با استفاده از پلت فرم سنجش های قابل مشاهده ثبت شده گردآوری می شود. این داده ها حاصل ردیابی مداوم رشد اطلاعات تحلیلی در صد ها میلیون ویدئو از طریق صد ها میلیون مقصد ویدئو آنلاین هستند.

نکته: این تجزیه و تحلیل ها شامل همه تعداد بازدید های ویدئو موجود در محتوای ویدئویی با نام برند می شود. این جدول تریلر های فیلم، کمپین های بازی ویدیئویی، شو تلویزیونی یا تبلیغات شبکه تلویزیونی را در بر نمی گیرد. تعداد بازدید ها در طول هفته افزایش می یابد.

**درصد تغییر تعداد بازدید ها نسبت به مدت مشابه هفته گذشته مقایسه و مشخص می شود.

10 کمپین ویدیویی دیجتیال برتر سال 2017

مترجم: مرضیه فروتن
www.adage.com

چهارشنبه 27 دی 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اکسپوی شانگهای 64 میلیون نفر بازدید کننده ...
  • رکورد جدید در یوتیوب
  • حذف تبلیغات در کانال‌های دارای بازدید کم ...
  • فروش 26 میلیون دلاری فرش در شانگهای
  • بازدید يک تريليونی از فيس بوک
  • شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
  • ایجاد بحران در روابط عمومی شرکت هواپیمای ...
  • سلف سرویس تبلیغات در Spotify
  • افراد صنفی فاقد پروانه کسب، در صورت انتشا ...
  • آیا در کارخانه‌های سوسیس و کالباس بسته ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر