» شیر ESL رامک؛ تازه‌تر برای روزهای بیشتر
» حرکت چراغ خاموش فونت در هویت بصری برند
» انگیزه‌ات هر چه باشد، همه با هم هستیم
» ملک‌مطیعی؛ پرسنال‌برندی که که خودش را بازی کرد
» ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قسمت چهارم)
» غایبان بزرگ عروسی سلطنتی در کمپینی که اجرا نشد
» امن‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی کدام‌ها هستند؟ (قسمت دوم)
» نیوتن نمی‌تواند نفس بکشد؛ کمپین چریکی محیط زیست
» ارواح سربازان جنگ جهانی اول در خیابان‌های انگلستان
» فیلترینگ، کسب و کارهای تلگرامی را خانه نشین کرد

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک‌تر است


ام بی ای نیوز: بنیاد قلب انگلیس (BHS) هدف بزرگی را دنبال می‌کرد؛ صرف ۵۰۰ میلیون پوند روی تحقیقات بیماری‌های قلبی تا سال ۲۰۲۰ و برای این کار باید تصورات مردم را در این مورد تغییر می‌داد و کمک مالی جمع می‌کرد.
بسیاری از مردم فکر می‌کنند بیماری قابل پیشگیری است و سراغ آن‌ها نمی‌آید. BHS می‌خواست مردم بیش‌تر به بیماری قلبی اهمیت بدهند و تصور نکنند حمله‌ی قلبی مخصوص پیرها و آدم‌های چاق است. برای این کار برند می‌بایست به سراغ دیالوگ‌های تک‌به‌تک با مردم می‌رفت و با توجه به رفتارشان در مورد رسانه، به آن‌ها هشدار می‌داد که بیمار قلبی با چه سرعتی می‌تواند به بدن حمله‌ور شود.

‌BHS می‌خواست با جان بخشیدن به بیماری قلبی، آن را به موضوعی غیر قابل انکار تبدیل کند.
همکاری با روزنامه‌ی The Sun باعث شد BHS بتواند به خوبی در معرض دید مخاطب باشد. آن‌ها تصمیم گرفتند در عادت‌ها و زندگی روزمره‌ی مردم پارازیت ایجاد کنند. کمپین با حذف بعضی از بخش‌های مورد علاقه‌ی مردم از روزنامه آغاز شد؛ تیم‌ نویسندگان روزنامه مطالب زیادی را همراه با آگهی‌های خلاقانه در مورد بیماری قلبی جایگزین مطالب عادی کردند. پیام نوشته‌ها حول این محور می‌گذشت که بیماری قلبی هر لحظه چطور می‌تواند زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد؛ «یک لحظه زنده‌ هستی و لحظه‌ی بعد نخواهی بود» و واقعیت این بود که هیچ کس تا زمان مبتلا شدن به این بیماری به آن فکر نمی‌کرد. برند به مردم می‌گفت آن‌چه که در حال انجامش هستند خیلی راحت و در یک چشم به هم زدن از دست می‌رود.

حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک‌تر است


به این ترتیب یک روز صبح مخاطبان روزنامه بعضی از مطالب همیشگی‌شان را پیدا نکردند؛ کسانی که به دنبال خواندن مطالب ورزشی بودند، به جای اخبار مورد علاقه‌شان، پیام کمپین BHS را مشاهده کردند. لیست برنامه‌های تلویزیون هم با پیام دیگری از برند، جایگزین شد: «اگر پیش از آن‌که فرصت تماشای این برنامه‌ها را پیدا کنید، دچار حمله‌ی قلبی شوید دیگر این برنامه‌ها اهمیتی ندارند.»
ایستگاه‌های اتوبوس، تابلوهای مترو و لیوان‌های قهوه، پشت بلیط‌های سینما، پشتی تاکسی‌ها و روی آینه‌های توالت‌ها هم از این پیام در امان نماندند! و برند سعی کرد مخاطبان را همه جا غافلگیر کند.
آگهی ویدیویی و فعالیت‌های دیجیتال، اقدامات فوق را پشتیبانی می‌کرد.

۵۸٪ خوانندگان Sun، آگهی‌های BHS را به یاد می‌آوردند.
۲۳٪ گفتند که به خاطر دیدن این آگهی‌ها، برای کمک به برند اقدام می‌کنند.
و از همه مهم‌تر، ۱۸٪ گفتند که به خاطر کمپین به BHS کمک مالی کرده‌اند.
و ۲۱٪ خوانندگان در مورد این آگهی‌ها با دوستان و خانواده‌شان صحبت کرده بودند.

حمله‌ی قلبی از آن‌چه می‌بینید به شما نزدیک‌تر است

مترجم: نازنين کي نژاد
www.newsworks.org.uk
سه شنبه 19 دی 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بیماری قلبی، قلب ندارد
  • سالمندان از راه دور معاینه می‌شوند
  • موسسه قلبی و عروقی باپتیست
  • برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری ب ...
  • نجات جان یک انسان، راحت تر از چیزی که فکرش ...
  • موسیقی؛ دمیدن روح دوباره در بدن بیماران آ ...
  • ایرانی ها؛ دومین مبتلایان به سوء هاضمه در ...
  • خو‌ش‌حالی قابل اندازه‌‌گیری است
  • نرم افزاری برای تشخیص بیماری‌های وراثتی
  • Sky: راه‌حلی برای تماشای بازی تاج و تخت
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر