» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
اولین موتور جست‌و‌جوی انسانی دنیا


ام بی ای نیوز: در سال ۲۰۱۵ یک دفتر گردشگری ایسلندی، در یک کمپین پیشبرد فروش جذاب «اولین موتور جست‌و‌جوی انسانی» را معرفی کرد. در این کمپین بازدیدکنندگان می‌توانستند هر سوال قابل لمس و واقعی را در مورد سفر به این کشور بپرسند.
کمپین، چرا از گودموندور نپرسید (why not #AskGudmundur) نام داشت، گودموندور یکی از نام‌های رایج مردان در ایسلند است. البته در این کمپین جز مرد‌ها، زنان نیز به پرسش‌های گردشگران پاسخ می‌دادند و گودموندا نام داشتند. از جمعیت ۳۲۹۱۰۰ نفری ایسلند، حدود ۴۰۰۰ نفر گودموندور و گودموندا نام داشتند که رقم قابل توجهی بود.

اولین موتور جست‌و‌جوی انسانی دنیا


در زمان کمپین، مسافران می‌توانستند پرسش‌های‌شان را از ۷ کارشناس که در یکی از ۷ منطقه‌ی ایسلند زندگی می‌کردند بپرسند؛ این ۷ نفر گودموندور یا گوموندا نام داشتند.



مردم سوالات‌شان در مورد آب و هوا، غذاخوری‌ها و فعالیت‌های تفریحی را در Twitter، Facebook و Youtube با هشتگ کمپین می‌پرسیدند.
هدف کمپین، نمایش تنوع ایسلند در تمام فصول و معرفی فعالیت‌ها و تجربه‌های هیجان‌انگیز در این کشور، با روشی متفاوت بود.
کمپین توانست سه جایزه‌ی کن را از آن خود کند.
اما سابقه‌ی جذب خلاقانه‌ی توریست در ایسلند به این کمپین خلاصه نمی‌شود. در سال ۲۰۱۱ رییس جمهور این کشور گردشگران را به صرف پنکیک در محل زندگی‌اش، در مقر ریاست جمهوری، دعوت کرد. همین دعوت باعث شد مردم هم در خانه‌هایشان را به روی گردشگران بگشایند و آن‌ها را به تجربه‌ای جدید و متفاوت در خانه‌هایشان میهمان کنند.



اولین موتور جست‌و‌جوی انسانی دنیا

مترجم: نازنين کي نژاد
www.ctvnews.ca.com
چهارشنبه 20 دی 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین کمپانی ایسلندی برای جذب توریست
  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • بررسی یک کمپین: اسکناس، رسانه‌ای که خانه ...
  • انواع کمپین‌های ارتباطی برند
  • سلبریتی‌های بدون کفش؛ راه رفتن روی فرش ز ...
  • کمپین اموجی مک‌دونالد همانطوری که هستی ب ...
  • کمپین گردشگری سوئد در Airbnb
  • در این کمپین باید استرالیا را جور دیگری د ...
  • حضور زنده اوباما در یک شبکه اجتماعی، برای ...
  • مسترکارت بازنده‌ی اولین کمپین جام جهانی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر