» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» بیمه‌ بازار؛ بیمه‌ی طنزپرداز
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کنید
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کمپین کاغذهای پختنی Ikea


ام بی ای نیوز: خیلی از مردم موقع آشپزی از دستورالعمل‌های همیشگی‌شان استفاده می‌کنند و به ندرت به دنبال روش‌های جدید می‌روند. به نظر آن‌ها روش‌های تازه ترسناک است. اما Ikea می‌خواست به مردم نشان دهد، دستورهای غذایی جدید، به طرز لذت‌بخشی آسان است.
«این صفحه را بپزید» Ikea، یک کمپین پیشبرد فروش در فروشگاه‌های کانادا بود که توانست جایزه‌ی بزرگ Clio را از آن خود کند.
این کمپین مجموعه‌ای از دستورهای غذایی چاپی را دربرداشت که برای تشویق مخاطبان به خرید وسایل آشپزخانه و محصولات پخت و پز، در فروشگاه‌های برند توزیع شد. این کاغذها، کلکسیونی از غذاهای آسان و سریع بود که روی کاغذهای قابل پخت پوستی چاپ شده بود. دستورالعمل گام به گام و لیست مواد مورد نیاز غذا روی کاغذ نوشته شده بود و تنها چیزی که لازم بود اضافه کردن غذا، پیچیدن در کاغذ و پختنش بود. جوهر استفاده شده روی کاغذها نیز بی‌ضرر بود! مصرف‌کنندگان باید ماهی، کوفته‌قلقلی، میگو، تکه‌های کوچک میوه و مواد دیگر را در جای خالی خودشان روی کاغذ می‌گذاشتند و در نهایت کاغذ را با این مواد می‌پیچیدند و برای پختن غذا آماده می‌شدند.

کمپین کاغذهای پختنی Ikea


مدیران فروشگاه‌های Ikea رویدادهایی را در سراسر کانادا ترتیب دادند تا به مخاطبان نشان دهند آشپزی می‌تواند سرگرم‌کننده، ساده و هیجان‌انگیز باشد. بعد از انتخاب وسایل آشپزخانه و مواد غذایی توسط مخاطبان، پوسترهای کمپین به آن‌ها داده می‌شد. تمام ۱۲۵۰۰ کاغذ دستور غذا، که در ۱۸ فروشگاه در نظر گرفته شده بودند، ظرف چند ساعت به اتمام رسید.
این کمپین را آژانس Leo Burnett تورنتو طراحی و اجرا کرده است.

کمپین کاغذهای پختنی Ikea

کمپین کاغذهای پختنی Ikea



کمپین کاغذهای پختنی Ikea

مترجم: نازنين کي نژاد
www.theinspirationroom.com
دوشنبه 25 دی 1396

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساندویچ را با کاغذ بخورید!
  • کیف لوکسی که عین کیف خرید IKEA هست
  • دیزاین های شاد و با طراوت در مجموعه محصول ...
  • یک نگاه تازه و زیرکانه به بسته بندی استاد ...
  • پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخ ...
  • جادوی غذاخوردن با IKEA
  • هات داگ گیاهی Ikea، گزینه غذایی برای حفظ بی ...
  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • فروشگاه IKEA
  • تحول در ارائه محصولات" IKEA "
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر