» Volkswagen: یک زاویه کافی نیست
» خمیازه، فریاد بی صدایی برای درخواست قهوه
» رفع بوی عرق زمین کالج توسط دئودورانت "Old Spice"
» Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا شوید
» KRAFT؛ پدر و مادرهای عزیز نیازی نیست عالی باشید
» علم بهتر است یا زندان
» بچه ها دست های شخصیت های کتاب را می شویند
» با عینک Ray.Ban موزیک ویدیو بسازید
» چیپس با طعم ماست و کولا برای افراد تنبل و راحت طلب
» پاسخ Spotify به سلیقه موسیقیایی سگ ها

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
کمپین کاغذهای پختنی Ikea


ام بی ای نیوز: خیلی از مردم موقع آشپزی از دستورالعمل‌های همیشگی‌شان استفاده می‌کنند و به ندرت به دنبال روش‌های جدید می‌روند. به نظر آن‌ها روش‌های تازه ترسناک است. اما Ikea می‌خواست به مردم نشان دهد، دستورهای غذایی جدید، به طرز لذت‌بخشی آسان است.
«این صفحه را بپزید» Ikea، یک کمپین پیشبرد فروش در فروشگاه‌های کانادا بود که توانست جایزه‌ی بزرگ Clio را از آن خود کند.
این کمپین مجموعه‌ای از دستورهای غذایی چاپی را دربرداشت که برای تشویق مخاطبان به خرید وسایل آشپزخانه و محصولات پخت و پز، در فروشگاه‌های برند توزیع شد. این کاغذها، کلکسیونی از غذاهای آسان و سریع بود که روی کاغذهای قابل پخت پوستی چاپ شده بود. دستورالعمل گام به گام و لیست مواد مورد نیاز غذا روی کاغذ نوشته شده بود و تنها چیزی که لازم بود اضافه کردن غذا، پیچیدن در کاغذ و پختنش بود. جوهر استفاده شده روی کاغذها نیز بی‌ضرر بود! مصرف‌کنندگان باید ماهی، کوفته‌قلقلی، میگو، تکه‌های کوچک میوه و مواد دیگر را در جای خالی خودشان روی کاغذ می‌گذاشتند و در نهایت کاغذ را با این مواد می‌پیچیدند و برای پختن غذا آماده می‌شدند.

کمپین کاغذهای پختنی Ikea


مدیران فروشگاه‌های Ikea رویدادهایی را در سراسر کانادا ترتیب دادند تا به مخاطبان نشان دهند آشپزی می‌تواند سرگرم‌کننده، ساده و هیجان‌انگیز باشد. بعد از انتخاب وسایل آشپزخانه و مواد غذایی توسط مخاطبان، پوسترهای کمپین به آن‌ها داده می‌شد. تمام ۱۲۵۰۰ کاغذ دستور غذا، که در ۱۸ فروشگاه در نظر گرفته شده بودند، ظرف چند ساعت به اتمام رسید.
این کمپین را آژانس Leo Burnett تورنتو طراحی و اجرا کرده است.

کمپین کاغذهای پختنی Ikea

کمپین کاغذهای پختنی Ikea



کمپین کاغذهای پختنی Ikea

مترجم: نازنين کي نژاد
www.theinspirationroom.com
دوشنبه 25 دی 1396

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساندویچ را با کاغذ بخورید!
  • کیف لوکسی که عین کیف خرید IKEA هست
  • دیزاین های شاد و با طراوت در مجموعه محصول ...
  • یک نگاه تازه و زیرکانه به بسته بندی استاد ...
  • پوستر های ساده دستور تهیه غذا با امکان پخ ...
  • جادوی غذاخوردن با IKEA
  • کمپین جدید Ikea و تمرکز بر روی فعالیت‌های د ...
  • فروشگاه IKEA
  • تحول در ارائه محصولات" IKEA "
  • مروری بر حضور Ikea در دنیای تبلیغات
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر